TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- cosmic tracer - hyperbolic
cosmic tracer - hyperbolic + full scope (club mix)
tiger777 heeft gelijk, we hebben een producer in ons midden, namelijk ikzelf.. 
gisteren en vandaag heb ik even de cursussen opzij gelegd opdat er eindelijk nog es een nummer af zou geraken, en dit is het resultaat.. een massive en tegelijkertijd ook epic melodic trancer..
cosmic tracer - hyperbolic
en ik wil elke gedachte die in je opkomt weten.. 
(edit) op vraag van enkelen van jullie heb ik ook een ander nummer online gezet, "full scope". de melodie is niet zo complex als hyperbolic, maar de uplifting sound is opnieuw sterk vertegenwoordigd. ik heb de raad van wim (lightworks) opgevolgd en dance-industries.com gebruikt.. ik heb hun systeem nog niet helemaal door, maar normaal zou je moeten kunnen downloaden..
cosmic tracer - full scope (force of nature club mix)
Jah...
discografie plz; dan kan ik alles binnenhalen van je, want ik vind dit bijzonder lekker; en dat meen ik.
Op het eerste zicht een 8.5/10.
Ideetje: een ruwere supersaw erbovenop voor meer energie + twee BPM erbij
IMHO
Mooi nummertje, de melodie vind ik zeker geslaagd.
Alleen de opbouw en de afbouw (vooral de kick) kunnen nog wat beter, maar ik zou niet weten hoe 
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Mooi nummertje, de melodie vind ik zeker geslaagd. Alleen de opbouw en de afbouw (vooral de kick) kunnen nog wat beter, maar ik zou niet weten hoe |

| Originally posted by Belgian Bonzai Jah... discografie plz; dan kan ik alles binnenhalen van je, want ik vind dit bijzonder lekker; en dat meen ik. Op het eerste zicht een 8.5/10. Ideetje: een ruwere supersaw erbovenop voor meer energie + twee BPM erbij |
Awel dat is een heel goed nummerke
En ik vind het tempo best goed, de lengte van de melodie is ni te lang imo.
Ze hebben gelijk, der zit iets in... eigelek een zalige melodie!
Ik zet hem zeker op men volgend cd'ke
wel ben hem bezig aant downloaden en met mijn
connectie
duurt dat nog even, so it bether be good!
ma aan de kritiek te horen ist de moeit dus wees gerust kzal er mijne commentaar ook op geven
Awel, hier ook posten over uw liekes, mag da? 
Grapje Kev, ik zal hem zodra ik kan checken, mijn internet connectie is nu maar 64k door het overschrijden van m'n transfercapaciteit deze maand 
Groetjes,
Wim
bangelijk schijfken,echt geslaagd der zal waarschijnlijk nog iet beter kunnen,ma ik vind hem opperbest zo![]()
uiteindelijk is het downloaden dan ook afgesprongen
heb dan ook gemerkt da het eigelijk aan de pc lag.
vraagje: hoe komt het dat ik met de normale pc maar 6kb/sec haal en dan met de laptop 5O me before mysterie 
Hey Kvein, dit is een leuke track! Vooral de main lead vond ik catchy. De drums kunnen misschien ietsje beter, maar ze zitten wel ok denk ik.
Laterz!
Wim
| Originally posted by Lightworks Vooral de main lead vond ik catchy. |
Zelf ben ik al een tijke producer en der is echt ni veel mis mee, behalve dat het meer ... wa is het woord ... het kan gewoon meer zijn! Ik speelde deze track juist op ietske beter adn mijn pc-boksen en het klinkt een beetje plat... meer fx, meer freqs en echt wel een nieuwe kick en ik zou het opsturen naar bmg...
| Originally posted by Pumaz Zelf ben ik al een tijke producer en der is echt ni veel mis mee, behalve dat het meer ... wa is het woord ... het kan gewoon meer zijn! Ik speelde deze track juist op ietske beter adn mijn pc-boksen en het klinkt een beetje plat... meer fx, meer freqs en echt wel een nieuwe kick en ik zou het opsturen naar bmg... |
| Originally posted by tor8024 thanx! als je wil maak ik je even een midi file.. |

| Originally posted by Lightworks PS: is het een Reason kick die je gebruikt Kevin? Als dat zo is kan het misschien daaraan liggen... Er zijn mensen die daar niks moeten van hebben |
| Originally posted by tor8024 't is een kick uit de percustuff refill, maar 'k heb hem gecompresseerd.. misschien zit er iets te veel compressie op.. hoe dan ook heb ik eigenlijk altijd wel wat last met kicks.. * awaits reply with link to site with quality kick samples * |
kleine update met mijn vorig nummer.. 
Staat er nimeer op, kan da?
daturtle is no more 
lol
Re: cosmic tracer - hyperbolic + full scope (club mix)
| Originally posted by TOR tiger777 heeft gelijk, we hebben een producer in ons midden, namelijk ikzelf.. ![]() |