TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- cosmic tracer - hyperbolic


Posted by TOR on May-28-2003 16:07:

cosmic tracer - hyperbolic + full scope (club mix)

tiger777 heeft gelijk, we hebben een producer in ons midden, namelijk ikzelf..

gisteren en vandaag heb ik even de cursussen opzij gelegd opdat er eindelijk nog es een nummer af zou geraken, en dit is het resultaat.. een massive en tegelijkertijd ook epic melodic trancer..

cosmic tracer - hyperbolic

en ik wil elke gedachte die in je opkomt weten..

(edit) op vraag van enkelen van jullie heb ik ook een ander nummer online gezet, "full scope". de melodie is niet zo complex als hyperbolic, maar de uplifting sound is opnieuw sterk vertegenwoordigd. ik heb de raad van wim (lightworks) opgevolgd en dance-industries.com gebruikt.. ik heb hun systeem nog niet helemaal door, maar normaal zou je moeten kunnen downloaden..

cosmic tracer - full scope (force of nature club mix)


Posted by Belgian Bonzai on May-28-2003 17:10:

Jah...
discografie plz; dan kan ik alles binnenhalen van je, want ik vind dit bijzonder lekker; en dat meen ik.
Op het eerste zicht een 8.5/10.
Ideetje: een ruwere supersaw erbovenop voor meer energie + twee BPM erbij



IMHO


Posted by CygnusX on May-28-2003 17:43:

Mooi nummertje, de melodie vind ik zeker geslaagd.
Alleen de opbouw en de afbouw (vooral de kick) kunnen nog wat beter, maar ik zou niet weten hoe


Posted by TOR on May-28-2003 18:17:

quote:
Originally posted by CygnusX
Mooi nummertje, de melodie vind ik zeker geslaagd.
Alleen de opbouw en de afbouw (vooral de kick) kunnen nog wat beter, maar ik zou niet weten hoe


thanx!

je bent niet de enige die klaagt over de kick.. ik heb het zopas voor het eerst op speakers beluistert en het klinkt inderdaad niet helemaal zoals het hoort.. maar een aanpassing zal voor een andere keer zijn, mijn oren zijn kapot op dit moment..

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Jah...
discografie plz; dan kan ik alles binnenhalen van je, want ik vind dit bijzonder lekker; en dat meen ik.
Op het eerste zicht een 8.5/10.
Ideetje: een ruwere supersaw erbovenop voor meer energie + twee BPM erbij


merci!

het tempo lag origineel wat hoger, maar ik heb het naar beneden getrokken omdat ik het toen te snel vond.. misschien moet ik het inderdaad opnieuw verhogen, de main theme lijkt nooit te zullen stoppen op deze manier..

qua discografie is er veel en niet veel op te merken.. ik heb de laatste drie jaar enorm veel nummers in elkaar gestoken, maar de kwaliteit ervan laat echt te wensen over (bewijs is
mijn mp3.com pagina
).. 't is pas de laatste paar maanden dat het echt op iets is beginnen te lijken.. het eerste nummer dat ik de moeite waard vond om hier aan de TA's te laten horen is niet meer online op dit moment, maar kun je wel vinden in de tranceaddicts unite mix van mr.mystery (te vinden in de live sets sectie hier) en heet "full scope"..


Posted by Dark Apostle on May-28-2003 20:32:

Awel dat is een heel goed nummerke

En ik vind het tempo best goed, de lengte van de melodie is ni te lang imo.


Posted by Tiger777 on May-28-2003 20:53:

Ze hebben gelijk, der zit iets in... eigelek een zalige melodie!
Ik zet hem zeker op men volgend cd'ke


Posted by cyberia on May-28-2003 21:07:

wel ben hem bezig aant downloaden en met mijn connectie duurt dat nog even, so it bether be good! ma aan de kritiek te horen ist de moeit dus wees gerust kzal er mijne commentaar ook op geven


Posted by Icone on May-29-2003 08:49:

Awel, hier ook posten over uw liekes, mag da?

Grapje Kev, ik zal hem zodra ik kan checken, mijn internet connectie is nu maar 64k door het overschrijden van m'n transfercapaciteit deze maand

Groetjes,
Wim


Posted by cyberia on May-29-2003 11:06:

bangelijk schijfken,echt geslaagd der zal waarschijnlijk nog iet beter kunnen,ma ik vind hem opperbest zo


uiteindelijk is het downloaden dan ook afgesprongen heb dan ook gemerkt da het eigelijk aan de pc lag.
vraagje: hoe komt het dat ik met de normale pc maar 6kb/sec haal en dan met de laptop 5O me before mysterie


Posted by Icone on May-31-2003 00:01:

Hey Kvein, dit is een leuke track! Vooral de main lead vond ik catchy. De drums kunnen misschien ietsje beter, maar ze zitten wel ok denk ik.

Laterz!
Wim


Posted by TOR on May-31-2003 20:16:

quote:
Originally posted by Lightworks
Vooral de main lead vond ik catchy.


thanx! als je wil maak ik je even een midi file..


Posted by Jakhira on Jun-01-2003 18:41:

Smiley DJ

Zelf ben ik al een tijke producer en der is echt ni veel mis mee, behalve dat het meer ... wa is het woord ... het kan gewoon meer zijn! Ik speelde deze track juist op ietske beter adn mijn pc-boksen en het klinkt een beetje plat... meer fx, meer freqs en echt wel een nieuwe kick en ik zou het opsturen naar bmg...


Posted by TOR on Jun-01-2003 18:45:

quote:
Originally posted by Pumaz
Zelf ben ik al een tijke producer en der is echt ni veel mis mee, behalve dat het meer ... wa is het woord ... het kan gewoon meer zijn! Ik speelde deze track juist op ietske beter adn mijn pc-boksen en het klinkt een beetje plat... meer fx, meer freqs en echt wel een nieuwe kick en ik zou het opsturen naar bmg...


merci voor de commentaar!

fx zijn echter niet echt mijn specialiteit, maar goed..

de meesten klagen over de kick, 'k weet eigenlijk niet hoe dat komt.. ik denk dat er een klein probleempje moet zijn geweest tijdens het encoden, want in reason leek er niks mis mee..


Posted by Icone on Jun-02-2003 09:18:

quote:
Originally posted by tor8024
thanx! als je wil maak ik je even een midi file..


't mag ook van de hele track zenne, kan ik nog eens een Icone/Lightworks remix maken... 't is wat je graag hebt

stuur maar naar [email protected], die check ik het meest.


PS: is het een Reason kick die je gebruikt Kevin? Als dat zo is kan het misschien daaraan liggen... Er zijn mensen die daar niks moeten van hebben


Posted by TOR on Jun-02-2003 15:09:

quote:
Originally posted by Lightworks
PS: is het een Reason kick die je gebruikt Kevin? Als dat zo is kan het misschien daaraan liggen... Er zijn mensen die daar niks moeten van hebben


't is een kick uit de percustuff refill, maar 'k heb hem gecompresseerd.. misschien zit er iets te veel compressie op..
hoe dan ook heb ik eigenlijk altijd wel wat last met kicks..
* awaits reply with link to site with quality kick samples *


Posted by Icone on Jun-02-2003 22:37:

quote:
Originally posted by tor8024
't is een kick uit de percustuff refill, maar 'k heb hem gecompresseerd.. misschien zit er iets te veel compressie op..
hoe dan ook heb ik eigenlijk altijd wel wat last met kicks..
* awaits reply with link to site with quality kick samples *



http://www.bigassbeats.com


Posted by TOR on Jun-03-2003 17:50:

kleine update met mijn vorig nummer..


Posted by Xilver on Jan-25-2008 19:49:

Staat er nimeer op, kan da?


Posted by BZRK on Jan-25-2008 20:28:

daturtle is no more


Posted by The_G0dfather on Jan-25-2008 20:32:

lol


Posted by Push2005 on Jan-25-2008 21:02:

Re: cosmic tracer - hyperbolic + full scope (club mix)

quote:
Originally posted by TOR
tiger777 heeft gelijk, we hebben een producer in ons midden, namelijk ikzelf..





Kun je cosmic tracer - full scope (force of nature club mix) eens uploaden kevin



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.