TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Foto's van 4 Elements (door SnuggLe)
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by basd on May-28-2003 18:28:

Foto's van 4 Elements (door SnuggLe)

Dit is SnuggLe op BasD zijn account

Ow de foto's van 4 Elements heb ik hier staan:

http://home.student.utwente.nl/b.kampschreur/4elements

Ze zijn wel leuk
Enneh..niets zeggen, want ze moeten nog op Partyflock komen. Stil houden dus Ze komen daar straks op!

Greetz,
SnuggLe


Posted by DjRV on May-28-2003 18:59:

omfg:P


Posted by New Wave on May-28-2003 19:13:

Ejh Bram, leuek foto's!
Ik heb wat gemist (kwa gezelligheid )

Ruben, wat kijk je toch weer lief op die foto met Sjinees




Tin, was je moeder ook op 4 Elements ?


Posted by Opti on May-28-2003 19:27:

HOER, houd je muil jij! En ik vind ze wel grappig die pics


Posted by Teknikol on May-28-2003 19:40:

Thumbs up

wwiiiieeee nice pics!


Posted by mantisnl on May-28-2003 19:48:

mooie piccaz!
wel pijn aan me ogen van al die fluoriserende kleuren


Posted by Rinus on May-28-2003 19:48:

Mooie foto's man. Topiie

Vind het er toch beter uitzien, dan toen ik daar was.


Posted by Three 'O Three on May-28-2003 20:03:

Tin, steek dan niet in 1x die bamihap in je smoel!!

Snuggle, goede actie hooor

Maar vooral LEX JONGEN!!! Heeeeeeeeeeerlijke pose!!!!


Posted by franzelare on May-28-2003 20:06:

he die set moet ik zo nog uitzoeken

heb al veel vragen gehad waar ze bleven, zal ze zo eens bekijken


Posted by Partyhardy! on May-28-2003 20:14:

Thumbs up

Snuggle!!!! Lache foto's man! super goed gelukt! Toppie!


Posted by basd on May-28-2003 20:19:

quote:
Originally posted by franzelare
he die set moet ik zo nog uitzoeken

heb al veel vragen gehad waar ze bleven, zal ze zo eens bekijken


Post by SnuggLe

Serieus? Veel vragen gehad?
Enneh..heb je er nog wat verwijderd? Ik heb volgensmij kei-goed gefilterd en geedit.

Stuur ff mailtje/pm ofzo.


Posted by eieregooie on May-28-2003 20:28:

Nice


Posted by Flipper01 on May-28-2003 23:33:

quote:
Originally posted by basd
Post by SnuggLe

Serieus? Veel vragen gehad?
Enneh..heb je er nog wat verwijderd? Ik heb volgensmij kei-goed gefilterd en geedit.

Stuur ff mailtje/pm ofzo.


Hee Bram, je bent echt hard aan het oefenen voor ambtenaar geloof ik! Laat die account van Bas met rust en ga wat nuttigers verzinnen dan al je foto's van commentaar te voorzien

Ze zijn wel erg gaaf moet ik zeggen!! Zo te zien heb ik weer een leuk feestje gemist


Posted by SnuggLe on May-28-2003 23:36:

quote:
Originally posted by Flipper01
Hee Bram, je bent echt hard aan het oefenen voor ambtenaar geloof ik! Laat die account van Bas met rust en ga wat nuttigers verzinnen dan al je foto's van commentaar te voorzien

Ze zijn wel erg gaaf moet ik zeggen!! Zo te zien heb ik weer een leuk feestje gemist


Man lul niet
Ik zit allang in Enschede / bij Anke / Feestje van BasD. Dus daarom postte ik via zijn account, omdat de cookies niet werkte.

Maar ze zijn gewoon gaaf de pix
Dit weekend pix maken in de nieuwe Astaaaaaaaaa!


Posted by SnuggLe on May-28-2003 23:38:

quote:
Originally posted by Flipper01
Hee Bram, je bent echt hard aan het oefenen voor ambtenaar geloof ik! Laat die account van Bas met rust en ga wat nuttigers verzinnen dan al je foto's van commentaar te voorzien

Ze zijn wel erg gaaf moet ik zeggen!! Zo te zien heb ik weer een leuk feestje gemist


Man lul niet
Ik zit allang in Enschede / bij Anke / Feestje van BasD. Dus daarom postte ik via zijn account, omdat de cookies niet werkte.

Maar ze zijn gewoon gaaf de pix
Dit weekend pix maken in de nieuwe Astaaaaaaaaa!


Posted by Chicane on May-28-2003 23:55:

Anders post je effe 2x


Sjezus wat lopen daar een stel horken rond zeg, de een nog dommer dan een baksteen als de andere loempiakorstje


Posted by tijs08 on May-29-2003 05:33:

quote:
Originally posted by Chicane
Anders post je effe 2x


Sjezus wat lopen daar een stel horken rond zeg, de een nog dommer dan een baksteen als de andere loempiakorstje


JEZUS! ALBINOPINO!! komt er dan ook geen 1 zinnig woord uit jouw mond??


Posted by Dj Lex on May-29-2003 07:41:

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Tin, steek dan niet in 1x die bamihap in je smoel!!

Snuggle, goede actie hooor

Maar vooral LEX JONGEN!!! Heeeeeeeeeeerlijke pose!!!!



Ja man had er al de hele week op geoefend voor de spiegel en als zo'n moment dan komt en het lukt is dat natuurlijk een kroon op je werk he


Posted by Donna on May-29-2003 08:46:

Whahahaha awwww wat een aantal zeer schattige fotootjes

Jullie zijn gelukkig in tegenstelling tot mij WEL fotogeniek


Posted by SnuggLe on May-29-2003 09:19:

quote:
Originally posted by Donna
Whahahaha awwww wat een aantal zeer schattige fotootjes

Jullie zijn gelukkig in tegenstelling tot mij WEL fotogeniek


He Don niet jezelf afkraken. Jij bent op je eigen manier fotogeniek


Posted by Ding Chavez on May-29-2003 09:20:

quote:
Originally posted by Donna
Jullie zijn gelukkig in tegenstelling tot mij WEL fotogeniek


Dat valt bij mij ook wel mee hoor, tering


Posted by Miss Proximus on May-30-2003 09:40:

ja leuke foto's


beetje jammer dat beide heren hun ogen openhouden zeker bang dat ik iets uithaal als de ogen gesloten worden

ik zal binnenkort maar s ff een cd-tje naar de HEMA brengen voor in m'n fotoboek


Posted by Guido'h on May-30-2003 17:32:



wow zulke lensen wil ik ook


Posted by TranceFool on May-30-2003 18:18:

vette foto's he!


Posted by M_Peror on May-31-2003 06:38:

Gave foto's man!


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.