TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- dronken
Pages (2): [1] 2 »
dronken
om maar weer eens met de gebruikelijke nutteloze tread te komen 
als jullie dronken zijn.. wat 'worden' jullie dan? blij, melig, agressief, sjagereinig *k heb werkelijk geen idee hoe je dat echt schrijft
*
dat laatste geld voor mij.. en k geloof dat k nu ruzie heb met practies de hele buurt
again 
jij zuiplap! ik word trouwens vet blij
Ik werd tot 2 keer wakker naast 's werelds lelijkste mokkel, en besloot toen maar nooit meer dronken te worden. Het was ook de tijd dat ik met de auto wegging als ik uitging. Drinken toen maar afgeschaft en overgestapt op 'andere middelen'.
Om je vraag te beantwoorden: geil, hitserig, vermogen tot rationeel denken tot nul gedaald, flauw, strontvervelend
Niet agressief gelukkig 
Kwordt er duf van...
k wordt inprincipe blij maar dat slaat heeel snel om naar sjagerdinges.. en wat losser ja, en k open nutteloze treads ja
-owja zet ook even je grootste fout dr bij *als die dr is*
mijne: na binnen 10 min 3/4 fles malibu (puur) naar binnen gegoten te hebben.. heb k aan de bewaker *was op camping* gevraagt of k dronken was..
in t nederlands dan he.. *owja de camping was in frankrijk
en hij begreep me maar niet..
das toch wel een redelijke blunder..
en dr is nog iets over een oerlelijk engels wijf.. waarvanalles me gebeurt zou zijn.. zou ja.. k weet het echt niet.. volgens mij niet maar iedereen houd nou al bijna jaar vol van wel.. 
Post by SnuggLe
Wat een useless thread.
Ik ben nooit bezopen. Ik drink nooit, want ik ben student. Ik lust dus geen bier.
ik word zo duf als het maar kan! dus op feesten voor mij 1 of 2 bier en dan is het mooi geweest!
ik word vrolijker en losser.
ik schijn ook de grootste onzin uit te gaan kramen. over buitenaards leven en einstein enzo. DAT kan ik me dan niet herinneren, verder word ik wel vaak irritant gevonden omdat ik van anderen WEL altijd alles nog weet.. 
verder kan ik in combo met anderen superserieus worden..
Re: dronken
| quote: |
| Originally posted by robin om maar weer eens met de gebruikelijke nutteloze tread te komen ![]() |

als jullie dronken zijn.. wat 'worden' jullie dan? blij, melig, agressief, sjagereinig *k heb werkelijk geen idee hoe je dat echt schrijft * |
Het hangt helemaal van mijn bui af als ik begin te drinken, als ik niet happy ben, word ik vaak nog downer van alcohol.
Maar als ik een goed humeur heb, als ik begin te drinken, word ik over het algemeen erg vrolijk en druk.
Hangt een beetje af van de mensen met wie ik uit ben. Kan heel rustig strontlazerus aan de bar staan, maar kan ook stuiteren op de debielste nummers.
Re: Re: dronken
| Originally posted by DJ_Massive na-apert ! ![]() ik wordt nooit dronken ! oja en als ik wel *iets* op heb wordt ik alleen maar enorm flauw en vooral wazig voor de ogen |

vrolijk, erg vrolijk. Na 2 biertjes al big smile... 
Re: Re: Re: dronken
| Originally posted by Switch dan moet je maar geen breezers drinken ![]() na de eerste paar pilsjes wordt ik ook melig, maar dat slaat gauw om naar rustig gedrag. mijn lichaam weet dat er iets niet goed is, dus schakelt het vanzelf over zodat ik niet te gek ga doen. heel vreemd, maar ik heb dat niet in de hand :/ |
Dronken zijn is KUT,k ben altijd wel erruggg gezellie vlgns de ppl die het ervaren hebben.
Echter thuisgekomen heb ik over t algemeen alleen de Wcpot nog gesproken en dat waren niet echt gezellige onderonsjes.
Dussuhh,pass the joint baby!
| Originally posted by stevesimon waarom zit je op Basd zen account? |
ik wordt er meestal phat actief van, zelfs als ik de hele dag gewerkt heb
sommige van mn vrienden worden tering lame en das dan best irritant
Super vrolijk!
oja, en ik ga 10x zo hard stuiteren 
Re: Re: Re: dronken
| Originally posted by robin sjagereinig *k heb werkelijk geen idee hoe je dat echt schrijft |
| Originally posted by Switch ergste moment: examenfeestje bij een kameraad, begon om 8 uur drankenlijst: 3 flesjes Grolsch 3 Flesjes Alfa bier 3 flesjes russisch bier dat al een jaar overdatum was halve fles Blue Curacao compleet glas Hooghoudt jenever in 1 teug (jezus wat smerig) op een gegeven moment was er alleen nog maar 1 fles Bessen en Jus. dus die jongen van wie het feest was gaf mij dat pak met die fles, ging naar de keuken om zelf een glas te halen, tegen de tijd dattie terug was (1 minuut later) was de hele fles leeg ![]() toen effe naar buiten gegaan want daar was het gezellig (al lopend van de ene muur naar de ander). daar me complete inhoud uitgekotst, verkeerde (veel te kleine) spijkerjas meegekregen, werd ik op me eigen brommer naar huis gebracht. paar keer van de rijdende brommer afgeflikkerd, in een tuin gekotst waar de mensen nog gewoon tv zaten te kijken. eindelijk thuis, werd ik door 2 man meegesleurd naar de deur, mijn benen hingen er achter, naar de wc, nog een half uur boven de pot gehangen, toen moest ik poepen, deur op slot gedaan, kreeg ik de deur niet meer open! ![]() vader brak dus de deur open, sleurde mij naar me kamer, en 15 uur in een streep doorgeslapen :/ |
Goed verhaal hoor.
Ahjee, alcohol geeft mij vele gezichten 
Als ik een beetje op heb dan ben ik wat losser, vrolijk en altijd lachen.
Het feesten wordt nog gezelliger.
Als ik nog meer ga zuipend an wordt ik steeds serieuzer....damn als ik flink aangeschoten ben dan kan je met mij gesprekken voeren waarbij einstein een lozer is.
Als ik me helemaal naar de klote heb gezopen dan loop(zwalk) ik een beetje rond..beetje vaag lullen met maten die ook knetter zijn.
Nadat ik met mijn super bezopen hoofd het prikkeldraad ben gefietst en ik behoorlijk open lag ben ik gaan minderen 
De reden waarom ik nu niet meer drink is omdat ik het gigantisch verneukte bij de sjiks als ik bezopen ben.....enja, ik was 3 dagen in de week bezopen dus het schoot niet op 
Dat ik bij de PTT ging werken en elke dag 6:30 moest beginnen heeft er toe geleid dat ik helemaal met alcohol gestopt ben 
Tim, je bent een voorbeeld voor de hedendaagse jeugd.
Hulde

Mja ik stop meestal met drinken als ik melig wordt en mijn co�rdinatie niet meer je van het is. Daar heb ik vrij snel last van en dan loop ik echt tegen iedereen aan. Vooral als ik weer aan de smirnoff zit dan word ik echt vaag. Maar goed als je op je 15e zo zat bent en dat je tijdens het naar huis fietsen 3 keer moet kotsen maar zo lam bent dat je gewoon blijft fietsen en dat je na 3 dagen continu je gal opkotsen en je tyfus ziek voelen je fiets bekijkt en ziet dat er de boontjes van 4 dagen geleden lekker hard zijn geworden op je fiets zorg je er wel voor dat je nooit meer zover gaat .
eerst word ik losser, daarna word ik heel erg duf. Dit gebeurt ongeveer elke zaterdag
en ik hoef (bijna) nooit te kotsen en heb ook bijna nooit een kater 
uuuuuhm, voorbeeld vrijdag (owrst case scenario):
met wat vrienden wat in elkaar getoverd en 8 grolsh naarbinnen gewerkt in 1,5 uur.. toen naar huisfeest 16 bavaria flesjes in 3 uur.. en toen was vrij ver weg.. dacht op gegeven moment dat ik in nijmegen zat terwijl we toch echt in eindhoven zaten (het leek ook echt wel heel erg op elkaar!!!) en toen ik de volgende ochtend thuis wakker werd dacht ik: waar is mijn fiets die ik weer na 2 dagen ergens anders vond..
maar normaal, erg vrolijk, opener, beetje gek! (btw capital lui hebben me dronken gezien, kreeg ipv 10 26 muntjes
)
Ik weet het eigenlijk niet......ik weet alleen dat ik wat losser wordt als ik wat op heb, maar over het algemeen ben ik nooit dronken.