TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- lightworks - eternal darkness
Pages (2): [1] 2 »
lightworks - eternal darkness [nu ook 192 kbps]
Hey 
Sinds Kevin (Tor-ennogwa
) hier ook een song gepost heeft, dacht ik het ook maar eens te doen, kwestie van mezelf wat te introduceren. Het is ��n van m'n allernieuwste, nog nergens anders gepost eigenlijk.
Download hier (right click, save as) 128 kbps:
lightworks-eternal_darkness__original_mix
Download hier (left click, wel eerst registreren) 192 kbps :
lightworks-eternal_darkness__original_mix
Zoals altijd is alle kritiek welkom 
Greetz,
Wim (van bij Leuven
)
hmm, we hebben hier echt wel talenten in ons midden moet ik zeggen...
wow, een primeur in ons forum.. 
goed nummertje, typisch lightworks.. je breaks vind ik altijd heel geslaagd, als op het op strings aankomt, faal je nooit! de melodie is niet slecht, maar je hebt er al betere gecre�erd.. al bij al een lekker nummer, maar niet zo spectaculair als je memories of tomorrow remix.. 
...waar ikzelf ook wel in geinteresseerd ben...
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 ...waar ikzelf ook wel in geinteresseerd ben... |
Mercikes Kev & Tiger 
Leuk dat je'm goed vindt. De track moet het hem iets meer hebben van de buildups en verschillende melodi�n denk ik, eerder dan 1 echte main lead die eruit steekt (zoals bij MoT) 
Greetz,
Wim
aah dus hier komen voortaan de primeurs
goed dat ik dat weet dan
kzal em ff downen...reply later wel wat ik der van vin!
john
Die beat in het vind ik al zeer leuk, is een beetje zoals rank 1 - awakening en dream traveller - time (deepsky remix), vind ik zeer leuk
Zeer goed lied 
wel wim ik dacht nu net eens naar je site te gaan zien (heb de reklam van je sig gelezen
) ma heb eerst da lieke hier gedownd,man bangelijk schijfken echt klasse,ben benieuwd naar de andere liekes
we hebben hier echt wel talent steken!whiiiiii
Amai, zouden we der ni over denken een platefirma op te richten? (maar wel zo eentje da ni tege het illegaal downloade van muziek is...
)
| Originally posted by Tiger777 Amai, zouden we der ni over denken een platefirma op te richten? (maar wel zo eentje da ni tege het illegaal downloade van muziek is... ) |
| Originally posted by cyberia this will always remain a dream *sigh* |

wa ik mij eigelijk afvraag zo ne remix hoe werkt ge daar aan?
(tenzij dage het ni wilt verklappen natuurlijk
)
OMG
ben nu naar memories of tomorrow aant luisteren(heb da in tor zijn postje gelezen da het goe was
)ma damn,awesome!
Wel, ik begin aan ne remix hetzelfde als aan een eigen track eigenlijk; het enige voordeel dat ge hebt als ge ne remix doet is dat ge de melodietjes al hebt en dat ge dus enkel naar uw sounds moet kijken. Ge kunt de melodie�n natuurlijk nog altijd wat aanpassen, wat ik altijd probeer...
Zo heb ik bij Memories Of Tomorrow zelf wat gezocht achter melodietjes voor de buildup en main lead aangepast zodat die 'on beat' ging (bij de originele had ik opgemerkt toen ik de midi had, dat die een beetje naast de beats lag, bewust of onbewust weet ik niet
). Maar ja, dan zijt ge er natuurlijk nog lang niet he, de rest is eigenlijk het belangrijkste 
Greetz,
Wim
| Originally posted by Lightworks buiten Kev en ik weet ik eigenlijk niet veel andere Belgische (jonge) trance producers... terwijl als ge naar bevoorbeeld Zweden kijkt amai ![]() |

| Zo heb ik bij Memories Of Tomorrow zelf wat gezocht achter melodietjes voor de buildup en main lead aangepast zodat die 'on beat' ging (bij de originele had ik opgemerkt toen ik de midi had, dat die een beetje naast de beats lag, bewust of onbewust weet ik niet ). Maar ja, dan zijt ge er natuurlijk nog lang niet he, de rest is eigenlijk het belangrijkste |
Ik vind de meeste van jouw trax wel te pruimen, zulle. Vooral 'Paradise', zuiver en mooi.
Is het nu eigenlijk 'Lightworks' of 'LightWorks'?
Grtz.
aaah merci Wim nu ben ik alweer iet slimmer op da gebied
en zoals belgian bonza� zegt,ook ik vind u liekes wel goed
kev,waar staan al u ander liekes ergens opt net?
| Originally posted by cyberia kev,waar staan al u ander liekes ergens opt net? |

lightworks... Ik heb pas nu de tijd genomen om is naar een paar van u numerkes te luistere, en echt, de meeste vind ik gewoon superzalig!
doe zo verder...
Weet ge, ge zou is moeten proberen der eentje naar die nieuwe bonzai op te sturen, ze zoeken nog artiesten...
@ tor:
Kunt ge zo uuw nieuwe liekes ook ni op mp3.com zette? Ik ben eigelek ook wel curieus naar die van u sinds ik hyperbolic heb gehoord...
Kem een (heeeeellleee) tijd zit modderen met music 2000
en opt laatst kreeg ik wel deftige meldodi�n maar de beats trokken op nix en het geluid was ook in vet te noemen
Voor Experimental, Noize en Minimalistic is Music 2000 heel goed. Heb een paar nummer kunnen maken die technisch ok waren maar mensen gegarandeerd van de dans vloer jagen.
Ik had titels zoals: Golden Shower, Bitchhunter, Onionsoup en The Happy Fluffy Bunny
Mijn laatste creatie was Infected System en dat viel goed mee als je dat luid speelde (lekkere schelle melodie en een ronkende bassline (weet nog steeds niet hoe ik dat heb gefixed), helaas is dat verloren gegaan in computercrash.
Maar ik heb geleerd dat ik me beter beperkt tot fuck-up muziek
On topic -->BTW Lightworks uwe track zit goed in elkaar alleen
had ik in het begin even het gevoel dat ik iets
heel goedkoop ging horen met dat beatje en die
claps alleen maar op 0.30 werd het duidelijk
beter
Als ik afgestudeerd ben zal ik eens serieuse software aanschaffen en meer fuck-up muziek cre�ren en op de wereld loslaten 
Dank u voor de commentaren 
Ik probeer het beste uit Fruityloops te krijgen, of het nu echt pro klinkt, dat weet ik nog altijd niet goed. Maar ik ben toch al wat opgeschoten tegenover vroeger ermee, dat wel.
Belgian Bonzai : Het is nog steeds gewoon 'Lightworks', enkel de 'L' een hoofdletter. Als ik die 'W' in het miden ook nog hoofdletter zou maken, zou het wat te amateuristisch zijn denk ik 
Ik ga mijn eigen toch ook es fruityloops aanschaffen dan
ik ken ne goeie winkel waar ge fruityloops zeker en vast vindt:
www.kazaalite.nl

| Originally posted by Tiger777 ik ken ne goeie winkel waar ge fruityloops zeker en vast vindt: www.kazaalite.nl |
ik dacht al, straks gaat hij zo nog naar de winkel om 4000 frang neer te leggen... 
Ik heb het ook ooit geprobeert, ma ik heb het rap opgegeve, ik slaagde der gewoon ni in om der iets deftig uit de krijge!