TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- zien of horen
Pages (2): [1] 2 »
zien of horen
als je moet kiezen?
*k heb gevote voor niet meer horen
Heb voor niet meer horen gekozen, lijkt me nog iets kutter om niks meer te kunnen zien. Je bent dat toch net wat meer afhankelijk.
.. k zie 1 vote staan bij niet meer horen .. en das de mijne.. dan heb je volgens mij verkeert geklikt, of k begrijp gewoon geen moer van jou replay
ik heb voor niet meer zien gekozen.. ik heb echt muziek nodig..

hier wil ik echt niet aandenken op zon schitterende geile zomerdag!!!
tja sorry siesta
Lastige hoor..
Zonder muziek zou ik helemaal gestoord worden, dat hou ik nooit vol. Niet meer zien lijkt me dan minder erg, maar ik denk niet dat ik met een van de twee handicaps zou kunnen leven..
heb voor de 3e gekozen.. als ik een van de 2 zou zijn (op deze leeftijd) hoefde t echt niet meer voor mij
als ik nou 80 ofzo zou zijn zo doof of blind me niet meer zoveel uitmaken, maar nu heb ik nog n heel leven voor me!
Heb gekozen voor niet meer kunnen zien (zonder muziek heeft t leven geen zin meer...).
Trouwens: hebben we deze poll al niet eens eerder gehad? (of begin ik polls te zien waar ze niet zijn?
)
Grtz
WooT
Beetje onnozele vraag stelling *als je moet kiezen*
ook die 3e optie zijn zoveel mensen die met ��n van die 2 beperkingen een goed leven kunnen opbouwen. Heb respect voor mensen die niet meteen gaan roepen dat ze het leven dan niet meer aan kunnen en dat die mensen ondanks die beperking gelukkig kunnen zijn.
| quote: |
| Beetje onnozele vraag stelling |
| Originally posted by magrec Heb respect voor mensen die niet meteen gaan roepen dat ze het leven dan niet meer aan kunnen en dat die mensen ondanks die beperking gelukkig kunnen zijn. |
)
niet meer horen, weenie waarom, twas echt lukraak ergens voor kiezen, morgen misschien niet meer horen, geen zin om over na te denken, ben blij dak gezond ben (of iets in die richting)
ik heb maar voor niet meer horen gekozen, moet ik wel muziek missen maar ik wil liever blijven zien!!!
Liever doof dan blind... denk ik...
| Originally posted by total woot Trouwens: hebben we deze poll al niet eens eerder gehad? (of begin ik polls te zien waar ze niet zijn? ) |
jep die bedoelde ik idd 
dies toch wel beetje anders hor..
| Originally posted by Flipper01 Lastige hoor.. Zonder muziek zou ik helemaal gestoord worden, dat hou ik nooit vol. |

| Originally posted by Flipper01 http://www.tranceaddict.com/forums/...ight=doof+blind Deze denk ik |
Doof of blind worden met de ervaring die ik nu heb. Dan zou ik denk ik doodgaan. Dus daar heb ik voor gekozen... En nu ga ik weer van de zon genieten.
leef jij ook nog?![]()
| Originally posted by Optimus leef jij ook nog? |
ik heb zelfs nog een x een pm gestuurd dat je terug moest komen
Alleen kreeg nooit wat terug

| Originally posted by MetzZ_!! Hahaha... dat het iemand opvalt |