TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Eftersnack Midway
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by SWE_TRANCE on Jun-01-2003 06:06:

Smoking ..umm..something Eftersnack Midway

Hemma nu, ruskigt kul ikv�ll!!
�r ganska sliten nu, skriver lite mer n�r jag slaggat en stund

Posted by dbl on Jun-01-2003 07:42:

fy fan va tr�tt jag e nu va... s�� j�kla sliten och mina ben...
fick ju fan kramp i l�ren vid 5 tiden.. gjorde skit ont..

men det va riiktigt skoj

steve: f�rv�ntar mig en grym video n�r jag kommer hem fr�n lumpen tisd v.24

Posted by Rikard on Jun-01-2003 08:22:

gielen i all �ra.. men gtr's set var fan det b�sta jag h�rt n�nsin.. helt klockrena l�tar rakt igenom och inte en tabbe vad jag h�rde!

jo gielen lekte verkligen s�nder l�tarna ok om han f�r lika n�n sekund s�d�r, men s� att varenda dj�vel st�r stilla i en halv minut njaaa..

sen hon som sj�ng under andreas set? (helt ov�ntat)
jag fick s�n g�shud allts�! j�vligt duktig tjej!

tyckte kv�llen var j�vligt lyckad! f�tt h�lsa p� en j�vla massa � se en alldeles utomordentlig ljus-show, kan verkligen inte klaga p� ljudet... nej ett kanon jobb!

Posted by SteveTranz4ever on Jun-01-2003 08:25:

Ahh fan va sk�nt att man slapp inledadenna tr�d... e fan s� tr�tt men vill bara s�ga att det var s� j�vla bra och ni som bangade f�r att det kanske skulle va l�g �lder kan jag bara g�ra l�ngn�sa �t...

Har vart vaken nu i �ver 24 timmar s� det �r allt dags f�r en kebab nu va...

As schyst av JRE att vi kunde va hos dig innan � grilla lite och leka med dina vinyl =)
Jag postar din nyckel mojjs grunkelimunka...

Jag skriver mer s� fort jag orkar

Posted by Jre on Jun-01-2003 08:39:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ahh fan va sk�nt att man slapp inledadenna tr�d... e fan s� tr�tt men vill bara s�ga att det var s� j�vla bra och ni som bangade f�r att det kanske skulle va l�g �lder kan jag bara g�ra l�ngn�sa �t...

Har vart vaken nu i �ver 24 timmar s� det �r allt dags f�r en kebab nu va...

As schyst av JRE att vi kunde va hos dig innan � grilla lite och leka med dina vinyl =)
Jag postar din nyckel mojjs grunkelimunka...

Jag skriver mer s� fort jag orkar

ps. jag har mail adressen till tjejen som sj�ng under Andreas set ds.

No prob! Det �r jag och Chrisse som ska tacka f�r att vi fick
tr�ffa en massa reko folk

Nu v�ntar vi p� "Midway The Movie" ....yeah!!!!

/ Jre

Posted by Rikard on Jun-01-2003 08:49:

jo, tackar robert och chrisse f�r att man fick komma �ver en stund innan fasten trevligt s�llskap

i v�ntan p� steves "midway the movie" kan ni ju f� ett litet minne iaf

[ h�ger klicka och spara som ]

Posted by nils on Jun-01-2003 12:41:

fy g�sicken vilken natt! bland de b�sta jag vart med om!

jag tycker ocks� som dioxys, gielen lekte s�nder l�tarna. och det d�r han gjorde med Twisted var faktiskt det v�rsta jag vart med om. i klass med dj jean at te 2002

gtr spelade s� gjutna l�tar! s� grymt sk�na! typ t.ex. north pole och veracocha (!). hoppas man f�r h�ra mer av honom inom snar framtid

vilken scen, vilket ljud och ljus f�r�vrigt! shiicsh! lasrarna var oslagbara! fortfarande lyrisk �ver det hela

ps, kenny, l�ckert! mycket l�ckert med glowstix-poi

dioxys, l�nken funkar icke...

Posted by Kraith on Jun-01-2003 14:45:

Wow. Spagettiben s�ger jag bara. *pust*
Jag tycker det var genomg�ende bra musik fr�n alla DJs, kanske d� med undantag f�r Gielens "lekande" med vissa l�tar, men han har ju helt klart publikkontakt. S�rskilt andra halvan av GTRs set var gudomligt. Pulser r�jde r�tt bra ocks�.

Jag f�r inst�mma i att tacka Jre och chjo, och tack till Steve f�r transport (vi f�r ta reda p� vad det �r f�r fel p� alla r�var... ). Tack ocks� till alla f�r trevligt s�llskap!

Posted by Mirv0 on Jun-01-2003 15:12:

Fel l�nkad bara av Dioxys r�tta �r http://hem.passagen.se/dioxys/filmer/MOV02009.MPG

ps verkar som det var drag

Posted by mindshooter on Jun-01-2003 15:42:

Ghost Smilie

H�r f�ljer en _ordentlig_ party report

Midway
Kan knappt beskriva denna fest med ord, har precis vaknat efter 6 timmar s�mn, klockan �r 4 och jag har nog inte sm�lt riktigt allt fett jag f�tt vara med om denna natt....har s� mycket att ber�tta...f�r helt enkelt dra historien fr�n b�rjan.

Det hela b�rjade r�tt jobbigt.
Det var meningen att vi skulle ner b�de jag, min bror, och hans tjej, f�r att upptr�da. Tv� timmar innan avg�ng pratar jag med dom och d� �r dom riktigt j�vla sjuka. Dom blir tvugna att banga och s�rjer ner sig i varma t�cken medans jag m�ste f� tag p� Wessman d� som var min kontaktperson p� festen. Efter mycket om och men s� f�r jag tag p� honom och vi l�ser det hela med att jag f�r ta med mig en polare gratis p� festen. Han skulle �ven fixa s� att det ist�llet f�r flera podier skulle bildas ett stort som jag kunde upptr�da p�.
Jag kollade att det fanns plats p� bussen och vad jag skulle s�ge n�r jag skulle p� den. "Platser �r fixade, s�g bara att du ska upptr�da och att dom kan ringa mig om dom undrat n�got annars".
Nu hade jag brotom... 1 timme innan avg�ng och jag har ingen att �ka med. Ut p� MSN och ta f�rsta b�sta polare. Min gamla turkpolare Ural hade precis vaknat n�r han fick sitt livs erbjudande...gratis buss och intr�de. Upp och p� med kl�derna f�r hans del.

S�ja, nu skulle v�l allt bli bra iaf... men icke... v�l framme vid bussen s� pratar jag med tv� killar som bockar av folk p� en lista och tar betalt. Jag s�ger att jag ska upptr�da och att det ska finnas tre platser p� bussen men att tv� har hoppat av varp� jag fick ta med mig en polare. Den informationen hade minsann inte n�tt dom och dom ringde n�gra samtal. Efter detta meddelade dom att kommunikationen varit d�lig mellan dom olika ansvariga f�r festen och n�n plats p� bussen �t mig fanns det d� inte... bara att st�lla sig sist och hoppas p� att det blir platser �ver sa dom. K�ndes lagom kul d� min enda l�n f�r ett s�dant event var busseresan och intr�det....k�ndes r�tt lamt att prioriteras p� det s�ttet. Hur som helst kom vi p� bussen och fick givetvis inte sitta bredvid varandra... men men. Bussresan i �vrigt var j�vligt soft. Sk�n buss och i h�gtalarana lirades Gielens set fr�n Fokused. Alla var r�taggade! Vi kom fram n�gra timmar senare och klev av utanf�r idrottshuset. Nu hade jag 30 minuter jidder framf�r mig f�r att bli insl�ppt... dom var tvugna att f� tag p� Wessman f�r att kunna sl�ppa in mig och det tog lagom med tid. Efter ett tag kom jag in och d� hade inte Andreas som var f�rsta DJn b�rjat �n. Jag tilldelades mina ljustavar och ett VIP pass varp� jag gick bak med min polare och b�rjade rigga min utrustning. VIPen va liksom p� sj�lva l�ktaren i idrottshallen. D�r uppe hade dom st�llt fram feeeta sk�lar med Taco-chips och massa dipp och godis...s� kunde man sitta och smaska och titta p� alla dansare. Jag hade iaf inte tid att sitta d�r utan skulle p� golvet och se p� Andreas!

Andreas
Han spelade precis vad jag v�ntat mig och hoppats p�. Fet j�vla melodisk Trance... Han kommer finnas i mitt hj�rta f�r att han lirade l�tar som Sonorous - Protonic (Ronski speed mix) och Solar Stone vs Scott Bond - Third earth. Varje g�ng jag skulle l�mna golvet f�r lite godis eller frisk luft s� droppade han n�gon ny fet j�vla l�t som jag var tvungen att hoppa in p�. System F - Out of the blue 2003 har jag s� j����vla l�nge v�ntat p� Den magiska stunden kommer n�r han l�gger p� Let the light shine och det kommer en en helt otroligt vacker tjej i vita kl�der med en s�ngr�st som f� och sjunger i micken till denna fina l�t. Helt sjukt drag...folk blev som tokiga! Andreas s�g f�r�vrigt inte ut att ha s� kul bakom skivspelarna...f�r lite publikkontakt hade han tyv�rr. Men han gav d�remot ett j�vligt seri�st och proffsigt intryck n�r han lirade och s�g j�vligt stabil ut. Kul att se faktiskt. Riktigt bra sett! Kunde varit huvudnumret p� ett event.

Pulser
Wow. N�r han klev p� skivpelarna var jag full av f�rv�ntingar. Jag blev inte besviken kan jag meddela. Han gav oss l�tar som �gde golvet och jag minns inte riktigt namnet p� alla men givetvis fick vi leva livet till My religion och hans mix p� Jose Amnesia - The Eternal som �r s�������� j�vla fet. Han fick mig att le n�r han droppade den och f�r f�rsta g�ngen k�nde jag hela sl�ppa-loss-s�-j�vla-mycket-s�-att-jag-n�stan-ramlar-prylen. G�shuden var p� max. Efter detta var min kv�ll gjord. K�nde mig n�jd och kunde egentligen g�tt hem egentligen. Men tv� DJs kvar. Riktigt glad var jag...vilken start!

Gielen
Med risk f�r att f� kritik. Gielen �r inte bra f�r fem �re enligt mig. �verskattad till max. Ok allts� han suger v�l inte... l�tvalet gillar jag dock inte. Sl�ppte loss en del s�klart. Det var kul. Men han scratchar som ett c-pe och ska hela tiden leka f�r mycket med reglagen. I varje break liksom tvingar han publiken att skrika och avguda honom ist�llet f�r att l�ta dom g�ra det p� egen vilja. Jag vet inte...folk gillar v�l honom som fan men jag tror att det �r mycket hans k�ndis-status. Han var helt ok som vanligt med s�msta DJn enligt mig

Mitt upptr�dande
Jag sprang runt och letade efter Wessman �terigen f�r att f� reda p� n�r och var jag skulle k�ra egentligen... jag ville k�ra till pulser men jag hade f�tt reda p� att jag skulle st� p� huvudscenen och inte p� podiet i mitten av golvet s� jag ville inte hoppa ut d�r p� scenen utan klartecken. Jag t�nkte att hade jag inte f�tt tag p� honom innan Gielen s� m�ste jag k�ra d�. Jag lyckades f� tag p� n�gra av dansarna p� Tranceclubber som dansade p� scen och pratade ihop mig med dom. Fick senare tag p� wessman och vi diksuterade det hela. Men allts�...vilket jidder. F�rsta jag fick h�ra var att jag inte fick ta n�gon uppm�rksamhet fr�n Gielen. Lite sv�rt eftersom jag ska k�ra ett fett nummer hoppandes och dansandes framf�r honom. Men dom tyckte att jag skulle k�ra n�got j�vligt kort. Och hoppa! det gick inte f�r sig..jag m�ste st� helt still. Annars hoppar skivspelarna. S� jag blir allts� ombedd att st�stilla och k�ra n�gra trick i en minut och sen g� av. Fuck it. Jag ville k�ra min show inte gielens och samlade ihop ett g�ng som hj�lpte mig att rensa p� podiet. Rockade loss d�r ist�llet och fick ganska bra respons faktiskt...stod juh tyv�rr bakom publiken men det var kul som fan folk v�nde sig om. Gillar inte Gielens hela "diva" pryl.

Efter detta slog det mig att jag f�rmodligen skulle vilja k�ra till GTR ox�....n�got som jag senare _inte_ kom att �ngra f�r n�got i livet. Jag utnyttjade min VIP och gick upp o knackade p� hos Pulser och GTR i deras loge. Steve sa att det var en riktigt sjysst snubbe han Gareth. Fr�gade vem som var vem och h�lsade efter att dom �ppnat. Fr�gade vad dom tyckte om festen och s�. Dom gillade trycket och Pulser va n�jd som fan. Pratade sen med Gareth om mitt upptr�dande som han fr�gade en del om och jag kollade med honom om han skulle lira n�ge CD som i s� fall betydde att jag kunde hoppa p� scenen. Han sa att han skulle lira 10 minuter cd i b�rjan och att det skulle vara coolt om jag kunde upptr�da till hans inledning Kul som fan t�ntke jag, s� stod jag d�r och fr�gade lite om deras produktioner och hur l�nge dom DJat och var. Assk�na snubbar!

GTR
Oj oj oj. Dessa orden var det enda jag fick ur mig ett bra tag efter denna mannens otroligt j�vla fucking massiva set. Helt obeskrivligt.
Vet inte var jag ska b�rja. Denna mannen har f�rtj�nat en plats i mitt hj�rta f�r all framtid.
Jag pratade med honom precis innan han skulle p� och fr�gade vad som skulle komma som intro. "Well, its called Airbase, theme from a rock" som om jag inte visste vad det var f�r l�t
Fett jamenvisst t�nkte jag och inv�ntade. N�r v�l l�ten gick ig�ng var jag ute och drog en rej�l omg�ng poi p� scenen med allt vad hette hopp och dans. Hade skitkul och kunde verkligen sl�ppa loss. Tyv�rr hade lysstavarna n�stan slutat att verka (dom s�g) och ljusteknikerna hade p� n�got s�tt missf�rst�tt meningen "INGET LJUST, HELT M�RKT N�R JAG K�R" s� jag fick 5 spotlights p� mig vilket resulterade i att det inte vart n�n effekt allt p� ljustavarna. n�ja, kul var det iaf. Jag sprang av scenen och ner p� golvet f�r att dansa. Och som jag dansade!!!!
Nu fanns det plats f�r alla. H�lften hade dragit efter gielen och missade nu det fetaste av dom fetaste feta setten jag n�nsin fetdansat till. Gareth mixade n�got otroligt bra och droppa bra l�tar p� bra l�tar. Chakra - Love shines trough fick mig helt f�rstummad. Att jag n�nsin skulle f� h�ra den s�h�r har aldrig f�refallit sig m�jligt f�r mig. Jag och dioxys kollade p� varandra n�r denna l�ten kom och var lika f�rstummade b�da tv�...kunde det blir b�ttre? Garerh str�ckte sig ut �ver skivspelarna och man s�g verkligen hur glad han var...han var lika med i l�ten som vi och dansade fram till breaket av l�ten d�r han st�llde sig, str�ckte armarna mot himmelen och joinade hela publiken som h�gt sj�ng med "and everything you do, your love, shines trough", lyckan var ett faktum och gareth s�g s� j�vla glad ut. Folk hurrade �t honom och han fick inte en lung stund. L�t p� l�t som han droppade fick oss helt vilda. Givetvis fick vi h�ra hans egna produktioner. B.la Mistral och hans mix p� Quadraphonics - I feel your love som verkligen �r skitbra.... Mistral var s����� j�vla fet live trots sin lugna k�nsla. G�shud efter g�shud, jag trodde inte att livet kunde bli b�ttre n�r jag stod och diggade till Aly & Fila - Eye of horus (Ronski speed mix). Det var s�nt sjukt �s p� oss som var kvar p� golvet och inte minst p� Gareth som shejka loss med oss s� m�nga g�nger bakom skivspelarna. Klockan halv 6 var min enda tanke vad denna mannen ska kunna avsluta en s�dan fet kv�ll med....vilken l�t ska han ge oss f�r att f� oss att f�r alltid minnas denna stund. Gareth visste, han hade sparat den till n�stan slutet. Jag h�r den komma, jag ser p� Gareth att nu j�vlar. Jag v�nder mig till Dioxys som precis f�rst�tt vilken l�t det �r som kommer nu. Han �r f�rstummad, vi f�r lust att bara falla p� kn� och skrika av lycka. Vizay st�r p� min h�gra sida och har just uppfattat vad som h�nder. Han skriker och vi tar tag om varandras axlar och skriker mot Gareth, upp och ner hoppar vi n�r det otroligt fucking feta pianot ifr�n Veracocha - Carte blance l�ter hela hallen fyllas av gl�dje. L�ten vi alltid velat h�ra, l�ten vi alltid �lskat, h�r va den. Och vi k�nde oss som fjorton�riga westlife-barn n�r vi stod och bara skrek rakt ut. Precis innan breaket, n�r g�shuden �r p� top, s� har gareth sett v�ran extas och s�tter handen p� spelaren. Han l�ter oss h�llas. Adrenalinet bara pumpar och v�ntar p� att spruta ut i kroppen och bara l�ta oss sl�ppa loss. Han h�jer handen och publiken skriker, skriker, vi vill ha l�ten...ge oss breaket! Han l�ter hoss h�llas en stund till och sl�pper sedan. 1 sekunds tystnad... sen brakar himmelen l�s p� golvet. Aldrig varit med om liknande. Vi hade dansat i 8 timmar och tog nu v�ra sista krafter f�r att g�ra denna kv�llen s� bra som det gick. Detta var f�r mig avslutningen. Gareth hade 2 l�tar till att droppa och fick sedan �ven med tryck och skrik fr�n publiken droppa en l�t till Han tog micken och sa "Thank you all, you have been a wicked crowd" Rank1 - Airwave var l�ten som gick innan h�gtalarna blev tysta f�r hela kv�llen. Vi va helt tokiga. Jag var f�rst fram upp p� scenen n�r han var klar och jag fann inte ord "That was by faaaar the most amazing set ive ever seen or heard live" sa jag och skakade hans hand. Han skrattade och var verkligen glad. Han fick signa min t-shirt och jag sa �terigen tack f�r en s�n fet kv�ll! �ven stefan var framme och tackade honom. Det var helt obeskrivligt. GTR �GER!!!!

Efter�t m�tte jag �ven pulser i trappan och l�t honom signa min t-shirt ox�. En lite kul parantes var n�r jag skulle g� ut och h�lsa gielen fr�n Jake. Hade lovat Jake (fr�n fokused) detta d� han itne kunde komma och gled ut bakom lokalen till Gilen. Jag skulle skaka hans hand och d� trodde han att jag vill ta pennan han hade. Han hade signat autografer med den och trodde nu att den var min, s� jag tog den och stoppa den i fickan haha...

Lite allm�nt om festen
Vilka feta lasrar!!!! Ascoola....gjorde skitcoola m�nster och la �ven som stora "t�cken" av ljus �ver publiken och verkligen l�t oss dansa som i ett hav av laser. Riktigt fett!! Ljuset var p� top.
Stort minus f�r att dom tog betalt f�r vatten och f�r att toaletterna var v�rsta festivalvagnarna som var ditrullade utanf�r...inget lyse och piss �verallt.... jag hade en toppenfin toalett i VIPen men usch och fy f�r dom andra som inte kunde g� d�r. Jag sprang och fyllde min flaska med iskallt vatten hela tiden och bj�d alla p� golvet som s�g t�rstiga ut. 15 sp�nn f�r vatten var n�got som jag inte kunde acceptera att folk skulle beh�va l�gga ut. Antog mig d� jobbet som waterboy
Stort pluss F�r k�ket som kom till VIPen 2 under Gielens set. typ 20 p�sar k�k fr�n Burger King...bara att frossa. Satt p� l�ktaren och k�kade Whopper meal och tittade p� folkmassan som dansade till gielen....skitsoft!

Kan egentligen inte komma p� s� mycket mer att s�ga just nu mer �n att jag �r helt m�rbultad...fan vilken fest....alla fester jag g�r p� kommer leva i skuggan av denna k�nns det som. Dom som klagade p� �ldersgr�nsen..heh...dumt...det h�r va s� j�vla fett trots �ldern...alla var glada och trevliga...s�g inga m�nniskor som "inte passade" d�r... det var nog fler t�ntar p� Scandinavian tour i s� fall...var skitmycket �ldre folk p� midway...helt underbar publik!!!!!

Tack alla som kom och det var skitkul att tr�ffa alla TA:s ox�!!!! han inte prata s� mycket med alla men soft att dansa ihop

TACK!!!!!

/over and out!

Posted by dj_hysterix on Jun-01-2003 16:10:

j�vla fet party-report

Posted by ZeB on Jun-01-2003 16:29:

Jupp h�ller med, nu fattar jag hur fett det kan vara p� en s�n d�r event!

Posted by Jre on Jun-01-2003 16:59:

Jag h�ller med om att Gielen var j�vligt loj ig�r..
Fel st�lle och f�rs�ka var GUD i �r v�l end� Sveriges Jerusalem

Jag tycker dock hans l�tval var helt ok.M�nga l�tar med TRYCK i...

Inte fan hade han "v�gat" scratcha och loopa s�nder l�tarna
s� p� TE eller Sensation ....

/ Jre

Posted by chjo on Jun-01-2003 17:25:

St�rigt att man inte stannade p� GTR, l�ter ju som om det var riktigt fett. Men det �r v�l s� n�r man �r n�rmare 30 �n 20.. zzzzzzzz

Gielen m� ha lekt en del, men helhetsintrycket var helt klart mkt godk�nnt imo

Posted by SteveTranz4ever on Jun-01-2003 17:40:

Posted by reveal on Jun-01-2003 18:04:

fin punktlista steve, men �r nummer 1 hemlig?

Posted by nils on Jun-01-2003 18:56:

dioxys: en till! sn�lla!

Posted by SteveTranz4ever on Jun-01-2003 19:03:

Fan ni som e bra p� l�t namn � s�nt... l�gg g�rna upp fler som ni minns att ni h�rde... tex. mind � vizay e n�gra j�vlar p� namn p� allt... brukar tom. kunna vad artisternas mamma � pappa heter...

Posted by mindshooter on Jun-01-2003 19:20:

ok lite l�tar som jag minns:

System F - Out of the Blue 2002
Sun decade - Im alone (Mirco de govia vocal mix)
Solar stone - Third earth
Sonorous - Protonic (Ronski speed mix)
Aly & Fila - Eye of horus (Ronski speed mix)
Pulser - My religion
Quadraphonics - I feel your love (GTR mix)
GTR - Mistral
Chakra - Love shines through
Rank 1 - Airwave (Flera olika mixar under kv�llen)
Veracocha - Carte Blance *t�r i �gat*
Quo vadis - Sonic boom (n�n feeeet mix, alla DJs utom pulser drog denna)
Svenson and gielen - Twisted
Chemistry - We are one
Cygnux x - Superstrings
Darren Tate V Jono Grant - Let The Light Shine In (Dub mix med vocals )
Underworld - Two months off
Airbase - Theme from a rock

n�ja...det var hewlt sjukt mycket bra musik...fyller p� vart efter..

Posted by reveal on Jun-01-2003 19:29:

quote:
Originally posted by mindshooter
ok lite l�tar som jag minns:

Rank 1 - Airwave (Flera olika mixar under kv�llen)

gissningsvis "Breathing (Airwave 2003)"

Posted by mindshooter on Jun-01-2003 19:30:

quote:
Originally posted by reveal
gissningsvis "Breathing (Airwave 2003)"

japp, men �ven en annan av GTR....

Posted by toka on Jun-01-2003 19:35:

quote:
Originally posted by mindshooter
japp, men �ven en annan av GTR....

Gielen lirade airwave 2003 (push remix)

Posted by Rikard on Jun-01-2003 19:36:

ehm, n�ra jag kommer ih�g ocks� var v�ll:

svensson & gielen - beauty of silence (s�g inte om du skrivit det kenny)
coldplay - clocks (marco v bootleg)

kommer v�ll p� fler sen kanske..

Posted by Aendy on Jun-01-2003 19:42:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

• 5 Aendy (Pulser) gillar svenska tjejers stj�rtar (go go dansarnas), det var dom han filma en del iaf.

What? H�rru... blanda inte in mig i n�got, jag var i Lund hela kv�llen!

Posted by mindshooter on Jun-01-2003 19:43:

quote:
Originally posted by Aendy
What? H�rru... blanda inte in mig i n�got, jag var i Lund hela kv�llen!

om du inte skojade s� antar jag att Steve syftade p� att Pulser heter Aendy,,,,eller �r jag helt lost?

Gielen lirade �ven den d�r bootleggen p� For an angel och en annan l�t...bl�rfa va den suger...

Pages (4): [1] 2 3 4 »