TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Johan Gielen at Starlight!!!!!!!
Johan Gielen at Starlight!!!!!!!
wow, die gozer heeft weer eens mijn zolen doen slijten, best leuke set.
Zijn er nog meer TA-ers die in de buurt van Nijkerk wonen?!?!?!
Ik kwam Akira en M5 ook nog tegen, we hebben effe als the real TA-ers staan stampen daaro
Misschien leuk om eens met een hele grote groep TA-ers naar Starlight te gaan??????????????????????
Groeten!
eeehhmmm...Nijkerk, waars dat????

| quote: |
| Originally posted by Optimus Trance eeehhmmm...Nijkerk, waars dat???? ![]() ![]() |
en bij Harderwijk...
alsof ik helemaal vanuit Fryslan naar Nijkerk ga komen! Dan hou ik geen klompen meer over! 
Waarom komen jullie niet allemaal naar de RockIt donderdag? Johan Gielen w��r live zien!! 
Re: Johan Gielen at Starlight!!!!!!!
| Originally posted by New Wave wow, die gozer heeft weer eens mijn zolen doen slijten, best leuke set. Zijn er nog meer TA-ers die in de buurt van Nijkerk wonen?!?!?! Ik kwam Akira en M5 ook nog tegen, we hebben effe als the real TA-ers staan stampen daaro ![]() Misschien leuk om eens met een hele grote groep TA-ers naar Starlight te gaan?????????????????????? Groeten! |

| Originally posted by Miss Proximus alsof ik helemaal vanuit Fryslan naar Nijkerk ga komen! Dan hou ik geen klompen meer over! ![]() Waarom komen jullie niet allemaal naar de RockIt donderdag? Johan Gielen w��r live zien!! |

Ja ik was er gisteren ook....en het was een erg gezellig feestje.
JOhan opende echt super relaxt waardoor wij al meteen aan het knalluh gingen.Maar ja hoe langer de set duurde dacht ik jezus wat een gare platen draait die johan en als toppunt ging ie ook nog es eigen MC spelen wat al helemaal 3x niks was. Op een gegeven moment kon ik de ellende niet meer aanzien en ben ik maar naar de andere zaal gegaan waar ik M5 zag...hehe hij had eerst mijn broertje aangesproken dus hoorde ik dat.NOu ff gebabbeld en toen weer naar de hoofdzaal en de ellende van johan nog ff aangezien...Maar daarna kwam de resident en die gooide meteen de beuk erin waar ik weer new wave en M5 tegen kwam en enorm de beuk erin werd gegooid 

keihard lopen knalluh...wat echt te gek was!!Vond het zeker een leuke avond al heb ik johan wel beter zien draaien
en natuurlijk was het TOP dat ik de jongens heb gezien en m5 en new wave gingen toch wel erg hard te keer hoor 
Resident als in Moreno he?? ja ik zijt het all the long way time... Moreno blaast er bijna altijd het dak eraf..
laatst ook toen john the dentist kwam.. stelde ook nix voor vergeleke met beukende moreno..
GreetZ 
| Originally posted by Henkie_henk Resident als in Moreno he?? ja ik zijt het all the long way time... Moreno blaast er bijna altijd het dak eraf.. laatst ook toen john the dentist kwam.. stelde ook nix voor vergeleke met beukende moreno.. GreetZ |
Niet...
| Originally posted by Akira Ja ik was er gisteren ook....en het was een erg gezellig feestje. JOhan opende echt super relaxt waardoor wij al meteen aan het knalluh gingen.Maar ja hoe langer de set duurde dacht ik jezus wat een gare platen draait die johan en als toppunt ging ie ook nog es eigen MC spelen wat al helemaal 3x niks was. Op een gegeven moment kon ik de ellende niet meer aanzien en ben ik maar naar de andere zaal gegaan waar ik M5 zag...hehe hij had eerst mijn broertje aangesproken dus hoorde ik dat.NOu ff gebabbeld en toen weer naar de hoofdzaal en de ellende van johan nog ff aangezien...Maar daarna kwam de resident en die gooide meteen de beuk erin waar ik weer new wave en M5 tegen kwam en enorm de beuk erin werd gegooid ![]() ![]() keihard lopen knalluh...wat echt te gek was!!Vond het zeker een leuke avond al heb ik johan wel beter zien draaienen natuurlijk was het TOP dat ik de jongens heb gezien en m5 en new wave gingen toch wel erg hard te keer hoor |
Jij ging ook wel errug hard hoor jong
| Originally posted by New Wave LOL Jij ging ook wel errug hard hoor jong |
vast wel !!
| Originally posted by M5 zeker ja !! die had er flink veel zin in ......ik vraag me af of ie nog veel harder zou zijn gegaan als ie de dag ervoor niet naar ILT zou zijn gegaan !! vast wel !! |