TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Heb een beetje advies nodig ;-)
Heb een beetje advies nodig ;-)
Ik kwam de volgende auto tegen, een Peugeot 206CC
Nou vind ik het aan de ene kant een top auto en wil hem eigenlijk meteen halen, maar iets houd me tegen...
Ik kan er maar niet achter komen waarom ik blijf twijfelen 
Hebben jullie misschien een idee? 

Whehe gewoon doen joh
Wat maakt zo'n nummerplaat nou uit 
Iets houd je tegen. Ik weet waarom !!! Kijk eens naar dat nummerbord, er staat K UT. Je onderbewustzijn zegt nu: Niet Kopen !!!
Voor de rest een leuke auto, alleen of je het goed zal doen bij de vrouwen weet ik niet als je deze auto hebt. Ik zo gaan voor een stoerdere wagen 
Het is wel grappig hoe je in de meeste Duitse steden gewoon een eigen persoonlijke kenteken aan kunt vragen. Heel leuk als je een BMW hebt en B:MW745 op je auto hebt staan bijvoorbeeld.
Ik heb ook wel eens een zwarte Volkswagen Corrado gezien met kenteken DE:VL666.
De bezitter van die Peugeot zal het nog moeilijk krijgen als ie in Nederland rondrijdt 
Nog een reden waarom je em niet moet kopen. De franse homo's hebben de 206CC uitgekozen tot homo auto van het jaar 
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Nog een reden waarom je em niet moet kopen. De franse homo's hebben de 206CC uitgekozen tot homo auto van het jaar |
Wil je echt indruk maken op de vrouwen dan kan je beter een prachtige Kia kopen, voor weinig geld heb je een gloednieuwe topwagen voor de deur staan!

Ik zou zeggen: ga voor de nieuwe smart Roadster, geheid succes denk ik.. Staat wel in de nieuwe Autoweek.
ik vind die 206cc een vette kar
ik weet niet echt wat je eisen zijn zoals budget, cabrio ja/nee, 2/4 zitter etc...
als je toch geld zat hebt zou ik een Nissan Skyline GT-R34 importeren vanuit Japan of Engeland 
Smart Roadster is ook wel leuk, wel erg weinig vermogen en ik vind hem persoonlijk een beetje plastic-achtig
2de hands BMW Z3 of de nieuwe Z4 zijn ook wel leuk, wel de grootste motorinhoud pakken dan 
veel succes met je keuze, als je echt 12 maanden moet wachten zou ik het niet doen, veel te lang
ps: er komt trouwens ook een 307CC uit volgens mij
Ik ben tevreden met de Subaru 
Ah iedereen die een pimpauto wilt kopen voor de sjiks is verkeerd bezig.
Je moet juist een fette leuke humor bak hebben.
Een auto die ik zo vreed vind om sjiks aan te trekken dan is het wel de Mini Cooper Yellow met van die smilies der op.
Die doen het goed, als ik knaken heb staat deze gele geile sjik-auto voor de deur.
Dus iedere sukkel met een grote pimp-oto...you are gay gay gay gay gay.
| Originally posted by New Wave Ah iedereen die een pimpauto wilt kopen voor de sjiks is verkeerd bezig. Je moet juist een fette leuke humor bak hebben. Een auto die ik zo vreed vind om sjiks aan te trekken dan is het wel de Mini Cooper Yellow met van die smilies der op. Die doen het goed, als ik knaken heb staat deze gele geile sjik-auto voor de deur. Dus iedere sukkel met een grote pimp-oto...you are gay gay gay gay gay. |
Re: Heb een beetje advies nodig
| Originally posted by jploveparade Ik wil voor de zomer een leuke auto kopen die het ook bij de vrouwtjes goed doet. Ik heb een redelijk bedrag te besteden dankzij een erfenis ![]() Nou kwam ik de volgende auto tegen, een Peugeot 206CC Moet hem alleen nog importeren uit Duitsland maar dat zal me wel lukken. Nou vind ik het aan de ene kant een top auto en wil hem eigenlijk meteen halen, maar iets houd me tegen... Ik kan er maar niet achter komen waarom ik blijf twijfelen ![]() |

| Originally posted by New Wave Dus iedere sukkel met een grote pimp-oto...you are gay gay gay gay gay. |
| Originally posted by DjRV Mr Late Night Gay 2003 spreekt |

tis nog altijd mr flikker voor jou,sletje van me :P
fiat stilo... felgeel ofzo... sportvelgen bla bla bla.. elektrisch schuifdak is ook wel handig 
| Originally posted by arjoderoon fiat stilo... felgeel ofzo... sportvelgen bla bla bla.. elektrisch schuifdak is ook wel handig |
?

?
| Originally posted by New Wave Denk je ?Denk eerder dat de vrouwen aan je voeten liggen met deze hot wheels! Hoe liever de looks hoe meer indruk je maakt ![]() Ofnie Josta ?Van deze auto wordt ik geil!: |

Tim wat voor een apeauto is dat nou weer?

een mini... sja als je de vrouwen aan je voeten wilt hebben istie misschien (misschien dus) wel handig, verwacht alleen niet dat de andere (mannelijke) helft van de bevolking je echter nog serieus neemt
. Maar ik kan me niet voorstellen dat jij fatsoenlijk in zon car past tim.
2 JP: voor dat geld van die erfenis
kun je toch veel beter zo�n heerlijke GTT onder je ass parkeren 
Sja, zown mini ziet er wel geinig uit hoor... tot je er een keer in gereden hebt... OMG wat een grafbak zeg... Dat rijdt dus echt voor geen meter! Erin passen lukt nog wel maar ut rijdt zo verdomde gaar... bah... Neej, nooit geen mini voor mij... Dan maar geen vrouwen die em cute vinden... Geef mij maar gewoon een lekkere bak die lekker rijdt
Wordt ik een stuk vrolijker van waarschijnlijk...
| Originally posted by New Wave Hoe liever de looks hoe meer indruk je maakt ![]() Ofnie Josta ? |
Ikke nie snap
| Originally posted by Miss Proximus waar slaat dit op Ikke nie snap |