TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 20mbit lijn volgend jaar?
20mbit lijn volgend jaar?
Ik las net een berichtje op een ander forum waarin iemand zei dat er volgend jaar 20mbit lijnen zouden komen hier in ons landje. Het zou via de (coax)kabel gaan en tussen de 80 en de 90� per maand kosten volgens hem. Misschien met een limiet.
Weet iemand meer hierover? Klinkt anders wel leuk, downen of uppen tegen 2.5mb/s, maar ik vrees dat ze het thuis te duur gaan vinden.
� 80/90
Dat is een pak meer dan ik vroeger betaalde toen ik nog met een gewonen modem online ging.
Mijn ADSL is � 31 per maand.
zou wel bangelijk zijn,ma idd wa duur,stel je voor in 5-6sec een lieke van het net halen,wicked!
| quote: |
Originally posted by cyberia zou wel bangelijk zijn,ma idd wa duur,stel je voor in 5-6sec een lieke van het net halen,wicked! |
| Originally posted by Dark Apostle Als de server het toelaat. ADSL hebben is leuk en dan kom je op een server met een limiet van 12kb/s |
kheb onlangs ergens gehoord dat ze ADSL gingen aanrekenen zoals ISDN en andere dialup, in plaats van gewoon een bedrag per maand. weet er iemand of da klopt? het heeft naar 't schijnt ne keer in de krant gestaan (maar ik heb geen idee welke).
da zou wel een stimulans zijn om terug te schakelen op het (immens veel stabielere) kabelke... allee hier toch 
| Originally posted by Lightworks kheb onlangs ergens gehoord dat ze ADSL gingen aanrekenen zoals ISDN en andere dialup, in plaats van gewoon een bedrag per maand. weet er iemand of da klopt? het heeft naar 't schijnt ne keer in de krant gestaan (maar ik heb geen idee welke). da zou wel een stimulans zijn om terug te schakelen op het (immens veel stabielere) kabelke... allee hier toch |

Originally posted by cyberia zou wel bangelijk zijn,ma idd wa duur,stel je voor in 5-6sec een lieke van het net halen,wicked! |
| Originally posted by Belgian Bonzai Heb ik gelzen, ja. Ze gaan ons wel verwittigen, zeker; sebiet krijg ik hier een factuur binnen van �100, 'k zou d'er niet mee kunnen lachen. ![]() Met zo'n verbinding zoudt ge succes oogsten op de hub overigens |
| Originally posted by Dark Apostle Mijn ADSL is � 31 per maand. |
lol das wel genomeuh =<.
kheb der pertang geen last van, als ik en m'n broer samen op internet zit
| Originally posted by BEACHBOY Watch this: Speedy..... Tijdje geleden Printscreen van gemaakt, ooit heb ik eens 10mb/s gezien maar die printscreen ben ik kwijt... |
you lucky bastard
Ik denk dat het een grap was. 
zeg menneke, gij wilt echt gebanned worden he.
beheerst u nu is ewa aub ...
| Originally posted by pooley zeg menneke, gij wilt echt gebanned worden he. beheerst u nu is ewa aub ... |
^ Idioot...
Maar goe, post er maar lustig op los nu ge nog kunt, by this time tomorrow you're most likely banned 
nee, doet dat maar op een ander forum, baaaaaaaai baaaaaaaaaaaaai
Voor al de mensen met miserie enzo... Ik heb een XS4ALL lijn van 8mbit van 35euro in de maand, en datalimiet is *fair use* (lees: geen datalimiet). Als de server het aankan heb ik altijd 850kb/sec. Upload is trouwens 40k. Ik zou zeggen ga eens op hun site kijken.
(xs4all heeft een half jaar terug hun abonnementen veranderd. die van mij staat er niet meer tussen).
Ohja mijn mening over die 20mbit?: de zwakste schakel zijn op dit moment de servers. Het gebeurt niet dikwijls dat een server mij 850k kan leveren.
ma gij zit dan ook ni in de 'l33t scene' he 
| Originally posted by Hydra Ohja mijn mening over die 20mbit?: de zwakste schakel zijn op dit moment de servers. Het gebeurt niet dikwijls dat een server mij 850k kan leveren. |
Wow een gehate Tongenaar!
Waarom verbaast mij da ni??
t'is hier precies ne kindercr�che geworden...
| Originally posted by Hydra t'is hier precies ne kindercr�che geworden... |