TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- RV's Birthday @ Basicbeats...
RV's Birthday @ Basicbeats...
Ben bezig met de voorbereidingen ervoor en zal jullie op de hoogte houden..
Op 30 juni zal der dus in ieder geval van 12:00 tot 24:00 live gestreamed gaan worden op basicbeats vanaf mijn verjaardag.
De namen die geconfirmed zijn tot nu toe zijn.
Precision
Ton TB
RV (was moeilijk om hem over te halen maar hij komt toch maar
)
Cor Fijneman
Dj Dazzle
Spider
Gohan
er zullen meer namen komen..stay tuned!
dit noem ik nog eens nieuws
Re: RV's Birthday @ Basicbeats...
| quote: |
| Originally posted by DjRV Ben bezig met de voorbereidingen ervoor en zal jullie op de hoogte houden.. Op 30 juni zal der dus in ieder geval van 12:00 tot 24:00 live gestreamed gaan worden op basicbeats vanaf mijn verjaardag. De namen die geconfirmed zijn tot nu toe zijn. Precision Ton TB RV (was moeilijk om hem over te halen maar hij komt toch maar )Cor Fijneman Dj Dazzle Spider Gohan er zullen meer namen komen..stay tuned! |

stuk voor stuk goeie dj's
klinkt goed! als ik dan een internet verbinding in de buurt heb zal ik zeker ff luisteren!
Zozo dat heb je zeker leuk geregeld kzal ook zeker nog wel ff intunen....
De halve Black-Hole crew, netjes hoor.
Ene gefeliciteerd alvast
Vet dat je RV ook heb weten te strikken man, die kerel is gewoon de bom 
Cool Ruben,
Maareh..kunnen wij niet even langskomen ofzo? 
Eye Riz komt ook setje doen en Ernesto Vs Bastian en freejack aka mesh waarschijnlijk ook..
i'll keep ya'll informed 
| Originally posted by DjRV Eye Riz komt ook setje doen en Ernesto Vs Bastian en freejack aka mesh waarschijnlijk ook.. i'll keep ya'll informed |
| Originally posted by DjRV Eye Riz komt ook setje doen en Ernesto Vs Bastian en freejack aka mesh waarschijnlijk ook.. i'll keep ya'll informed |
Ziet er heel netjes uit!!!! zal zeker intunen de 30ste
Greetz Muppet
ik zal wat trance meenemen waarvan ik hoop dat jullie het goed diggen
heb dr zin in, gezellig 
He BAMIHAP! had je potverdomme niet 2 dagen later uit de k(_)t van je moeder kunnen kruipen
jarenlang heb ik al internet tot mijn beschikking, anderhalve week (t/m 2 juli) zit ik zonder en UITGEREKEND in die tijd zet meneer gewoon een geile line-up neer
in elk geval alvast gefeliciteerd alvast, en ik vind dat je gewoon MINIMAAL half TA moet uitnodigen, geen stijl als je al dat volk bij je over de vloer hebt lopen en niemand uitnodigt behalve Iris (en waarsch. Donna... )....
...
DAMN
die vent zit gewoon met 40% van de hollandse TA-vrouwen thuis die avond

hahahaha 
ben je jaloers kolkie? ik denk niet dat dat hoeft... 2 dames als Donna en ik bij elkaar... dan heb je het als jongen erg zwaar te verduren!!!
| Originally posted by Eye-Riz hahahaha ![]() ben je jaloers kolkie? ik denk niet dat dat hoeft... 2 dames als Donna en ik bij elkaar... dan heb je het als jongen erg zwaar te verduren!!! |
Moet effe kijken of ik vrij kan krijgen... heb er al zin in 
zeg, heb jij wel ruimte voor zoveel mensen in je kleine kamertje? 
| Originally posted by Eye-Riz zeg, heb jij wel ruimte voor zoveel mensen in je kleine kamertje? |
| Originally posted by Eye-Riz zeg, heb jij wel ruimte voor zoveel mensen in je kleine kamertje? |
Ernesto Vs Bastian confirmed
Gefeliciteerd RV! 
Zal ff intunen vanavond denk ik.