TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Peterrrr & de Amsterdamse politie op SBS
Peterrrr & de Amsterdamse politie op SBS
Peter R. de Vries onthult drugsmisbruik Amsterdamse politie
5-6-2003
De Amsterdamse politie is op jacht naar drugs in het uitgaansleven van de hoofdstad, zoals onlangs de inval in Escape Venue. Wat blijkt de politie slikt en snuift er zelf ook op los. Vanavond komt de waarheid naar boven bij Peter R. de Vries.
Terwijl iedereen in de veronderstelling is dat de politie jacht maakt op verdovende middelen en denkt dat de gevonden drugs vernietigd wordt, blijkt een flink aantal agenten zelf harddrugs te gebruiken zoals xtc en coca�ne. De drugs worden zelfs ontvreemd uit de voorraad in beslag genomen verdovende middelen.. Dit blijkt uit een geheim dossier van het Bureau Interne Onderzoeken van de Amsterdamse politie. Vanavond in het programma van Peter R. de Vries worden passages uit dit dossier onthuld.
SBS om 20:30 uur.
Bron: www.peterrdevries.nl
Goed bezig Peterrrrrrrr

zeker ff opnemen vanavond!
het is maar wat in je sucandaire arbeidsvoorwaarden staat he 
Tja, zonde om het weg te gooien 
dus daarom hadden ze in de escape een razzia gehouden. in het bureau was de drugs op en ze hadden natuurlijk wat nodig. daarom de escape ff overvallen en wat drugs van mensen afgenomen.
Mwhjehe, dit ga ik zeker even bekijken 
Maar tis toch al oud nieuws dat dit gebeurd
?
Toen ik 4 jaar geleden bij Innercity die kliko's vol met weed zag staan zag ik die smiles van de wouten steeds groter worden 
Geld bij vuurwerk netzo, alles wordt ingenomen en met nieuwjaar hebben de wouten de mooiste vuurwerk.
Hey Snuggle, kan je voor mij effe een kilootje PowerPlant achter houwe
Dat was dat spul wat ik van dago had en waar jij zo enorm zat te sucken
was lekker of niet
? 2 kilo mag ook 
en wat was de uitkomst?
Politie zijn is stoer
nee echt??? 
daarom was die smeris zo snel net
*zoef zoef en hij stond naast me
kan je op een site ofzo ergens opzoeken hoe hoog een boete precies is?
| quote: |
| Originally posted by robin daarom was die smeris zo snel net *zoef zoef en hij stond naast me kan je op een site ofzo ergens opzoeken hoe hoog een boete precies is? |
bedankt Djeebie..
verdomme kut smerisen
50,- pleuro's