TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Genaaid, of fout tracklist Magik 6?
Pages (2): [1] 2 »

Posted by TranceFool on Jun-06-2003 11:03:

Question Genaaid, of fout tracklist Magik 6?

Al ruim een jaar zocht ik VDM - No Hesitation op vinyl. Deze track staat op Tiesto zn Magik 6. 4 maanden geleden zag ik em toevallig staan op een 2e hands vinulsite: deejay.be. Dus ik meteen de dubbelaar (VDM - Deslection EP (Combined Forces 15)) aangeschaft.
a. No Hesitation
b. Don't Let Go
c. Believin' In My Mind
d. Silent Dance

Na heel veel problemen heb ik em vanmorgen binnengekregen, ik kon serieus mn geluk niet op. Het ging me eigenlijk alleen om dit nummer die op de A kant staat.

Dus ik ga em net luisteren en was echt met stomheid geslagen. De VDM - No Hesitation van Magik 6 komt totaal niet overeen met de VDM - No Hesitation van mijn vinyl . Er zijn naar mijn weten ook geen remixen van.

Iemand die hier een verklaring voor heeft?????

Posted by JdDark on Jun-06-2003 11:46:

ik heb daar een tweetal weken geleden 2 platen besteld, en betaald via een bankoverschrijving

ik geef ze nog 1 week de tijd om mijn emails te beantwoorden vooraleer ik hen aangeef bij het CBF (commissie voor bank en financi�n), testaankoop, en alle andere consumenten organisaties!!!

ik kan er niet mee lachen

Posted by TranceFool on Jun-06-2003 12:16:

quote:
Originally posted by JdDark
ik heb daar een tweetal weken geleden 2 platen besteld, en betaald via een bankoverschrijving

ik geef ze nog 1 week de tijd om mijn emails te beantwoorden vooraleer ik hen aangeef bij het CBF (commissie voor bank en financi�n), testaankoop, en alle andere consumenten organisaties!!!

ik kan er niet mee lachen

bij mij heeft het dus 2 maanden geduurd....

maar ff voor de duidelijkheid:
ik heb de plaat nu dus wel.....officiele release van Combined Forces (lijkt me niet fake iig)....maar No Hesitation op Magik 6 is dus heel anders dan No Hesitation op mn vinyl

Posted by Massive on Jun-06-2003 13:20:

Re: Genaaid, of fout tracklist Magik 6?

quote:
Originally posted by TranceFool
Dus ik meteen de dubbelaar (VDM - Deslection EP (Combined Forces 15)) aangeschaft.

hehe dislectie EP ?

Posted by TranceFool on Jun-06-2003 14:00:

Re: Re: Genaaid, of fout tracklist Magik 6?

quote:
Originally posted by DJ_Massive
hehe dislectie EP ?

Posted by raoel on Jun-06-2003 14:17:

Ik heb het er net al met je over gehad.

Label nummer en tracklist kloppen met de offici�le release.
Maar zoals je net zelf zei: de echte release heeft deflection en die van jou Deslection. Maar een typfoutje is nel gemaakt...

Nummer 14 op magik 6 heet volgens tracklist VDM/Vincent de Moor - No Hesitation.
Ik heb um ook los als MP3 en dat is hetzelfde nummer als op magik 6.

Posted by TranceFool on Jun-06-2003 15:00:

Ok ik ben dus echt niet gek geworden, check dit!!

Sample van Magik 6
http://members.lycos.nl/trancefool/...n_(Magik_6).mp3

Sample van mijn vinyl
http://members.lycos.nl/trancefool/..._(My_Vinyl).mp3

De vinyl is in originele hoes, alles klopt. Het midden van de plaat klopt met de hoes van de plaat, alles lijkt perfect in orde. De plaat is alleen wel erg krom....maar goed.

Zou de tracklist van Magik 6 dan niet kloppen??

Posted by DjRV on Jun-06-2003 15:02:

ik heb een 3 dubbelaar van Gatecrasher op vinyl waar wel de goede VDM - No Hesitation staat..

Posted by TranceFool on Jun-06-2003 15:03:

quote:
Originally posted by DjRV
ik heb een 3 dubbelaar van Gatecrasher op vinyl waar wel de goede VDM - No Hesitation staat..

dezelfde als die op Magik 6 staat?

Posted by ryo on Jun-06-2003 15:07:

Ik heb daar ook platen besteld en netjes gekregen, duurde wel 4 weken ofzo, maar dat hadden ze me al vantevoren gezegd. Ook kreeg ik vrij snel antwoord op de mailtjes die ik heb gestuurd, dus ik snap het niet echt

Posted by New Wave on Jun-06-2003 17:39:

Ejh kerel, als je nou slim bent dan stuur je effe een mailtje naar Combined Forces.
Zijn top gasten uit DhuHaag en die willen je met alle plezier je vragen beantwoorden.
Vraag je of het klopt wat er op die plaat staat bladiebladiebla

Laturrz

Posted by DjRV on Jun-06-2003 18:11:

quote:
Originally posted by TranceFool
dezelfde als die op Magik 6 staat?

Yups

Posted by eieregooie on Jun-06-2003 18:36:

Dat zijn idd niet echt dezelfde nummers...

Posted by Asperge on Jun-06-2003 19:57:

heb je de andere kanten al gecheckt? misschien zit het labeltje wel gewoon verkeerd om ofzo.

Posted by arjoderoon on Jun-06-2003 20:19:

misschien is ie op magik 6 wel verkeerd gelabeled? al kan ik het me niet voorstellen... want er komt wel in voor: hesitation.. love be made... down on the street... no hesitation.. of iets dergelijks..

maar er staat op magik 6 nog wel een nummer verkeerd gelabeled... (die van fire & ice)

Posted by DjRV on Jun-06-2003 20:23:

quote:
Originally posted by arjoderoon
misschien is ie op magik 6 wel verkeerd gelabeled? al kan ik het me niet voorstellen... want er komt wel in voor: hesitation.. love be made... down on the street... no hesitation.. of iets dergelijks..

maar er staat op magik 6 nog wel een nummer verkeerd gelabeled... (die van fire & ice)

en die van afterburn staat ook nie flex gelabelled:P

Posted by eieregooie on Jun-07-2003 01:23:

quote:
Originally posted by DjRV
en die van afterburn staat ook nie flex gelabelled:P

Haha... Fratty Boy staat daar op toch? Of zoiets geks iig...

Posted by TranceFool on Jun-07-2003 16:35:

quote:
Originally posted by New Wave
Ejh kerel, als je nou slim bent dan stuur je effe een mailtje naar Combined Forces.
Zijn top gasten uit DhuHaag en die willen je met alle plezier je vragen beantwoorden.
Vraag je of het klopt wat er op die plaat staat bladiebladiebla

Laturrz

thanx voor de tip, dat had ik gister gelijk al gedaan incl sampletjes enzo denk ook wel dat zij me verder kunnen helpen

en kreischer2000....ik ben natuurlijk wel zo slim geweest om alle kanten te checken

snap er nog steeds geen hol van, hoop dat ze beetje snel reageren bij CF

Posted by Nook on Jun-08-2003 21:51:

quote:
Originally posted by arjoderoon

dat is toch eigenlijk Silent Cry die op de b kant van Forever Young staat?

Posted by Jappio on Jun-09-2003 08:27:

he remco.. moet jij niet een beetje bezig zijn met je tentamens

Posted by Acidophilus on Jun-09-2003 08:44:

quote:
Originally posted by Nook
dat is toch eigenlijk Silent Cry die op de b kant van Forever Young staat?

Ja.

En die staat dus ook op Magik 6...

Posted by TranceFool on Jun-09-2003 14:00:

quote:
Originally posted by Jappio
he remco.. moet jij niet een beetje bezig zijn met je tentamens

ik had tenminste wel een 5,5 voor mn macro he!

maar goed CF heeft helaas nog nie teruggemaild , niemand anders een idee nav de samples?

Posted by IvanTanis on Jun-10-2003 08:43:

misschien had tiesto toen-der-tijd een promo van dat nummer en heette het no hesitation, maar die versie is later nooit uitgebracht ofzo. -gewoon een ideetje-
groeten

Posted by arjoderoon on Jun-10-2003 17:18:

quote:
Originally posted by Acidophilus
Ja.

En die staat dus ook op Magik 6...

kun je nagaan hoeveel verkeerd gelabeled dat nummer is... ik heb dat nummer toendertijd op AG gezocht. kon hem uiteraard niet vinden, en kreeg toen te horen dat het fire & ice - my galaxy (2000 extended mix) moest zijn en heb hem dus onder die naam van AG gehaald....

Posted by Robvef on Jun-12-2003 21:25:

Zo, na geloof ik meer dan een jaar, weer eens een post van mij.

Misschien moet je eens mailen naar Black Hole/Tiesto. Die heeft de CD namelijk samen gesteld. En ik neem aan (hoop) dat ze je vraag netjes beantwoorden. Die gasten krijgen natuurlijk ook elke dag een stapel met mail waar je U tegen zegt.

Pages (2): [1] 2 »