TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- BEDANKT, maar ik ben MOD af....
Pages (2): [1] 2 »
BEDANKT, maar ik ben MOD af....
Hierbij wil ik ff mededelen dat ik mijn Moderatorschap graag wil overdragen aan iemand anders.
De laatste tijd hebben jullie waarschijnlijk al gemerkt dat ik hier steeds minder & minder aanwezig ben geweest. Ik heb er gewoon geen tijd meer voor en de zin is ook wel aardig ver te zoeken moet ik zeggen. T is tijd voor vers bloed...
Ik blijf nog wel aan tot dat er een andere MOD is gevonden....
Misschien kunnen we net zoals vorige keer weer eerlijke verkiezingen houden (magrec
)
***CLOSED***

Na enig onderzoek heb ik alvast besloten om op Trancezonert te stemmen, you go girl!
Ik heb de html files nogwel 
Maar nu mag iemand anders het gaan doen. Of we laten snuggle en blik met zijn 2'en modden. 
| quote: |
| Originally posted by stevesimon of je geeft een nOOB eens een kans |
| Originally posted by Switch is dat wel verstandig? kan een n00b al die verantwoordelijkheid wel aan? |

flip flap
bedankt voor al die maanden trouwe dienst
volgens mij kunne blik en snuggle et goed met zn 2en af... zoveel wordt er hier ook niet meer gepost volgens mij en vroeger waren der toch ook 2?
Ik denk dat er niet perse een derde mod nodig is.
Zoveel valt er trouwens ook niet de modden hiero.
Het zit zo wel goed denk ik.
Snuggle mod niet echt meer toch? Dan is er nog maar 1 echte dus
jammer peter
snuggle heeft momenteel geen internet op z'n kamer volgens mij, daarom is die er wat minder dan normaal
echt veel is hier nou ook weer niet te doen dus mij maakt het in ieder geval niet uit
POLL POLL POLL 
bedankt petrus voor de tijd die je hierin hebt gestoken! hopen dat er een waardige opvolger komt(als die er al komt)
2 lijkt me wel genoeg, maar als er een plaats vrij komt stel ik me wel beschikbaar heb toch tijd te veel en hang hier vaak rond
Petrus bedankt, petrus bedankt, petrus petrus, petrus bedankt 
Jammer Peter, maar aan al het goeie komt een eind he...
Inderdaad bedankt Petrus ![]()
houdoe en bedankt

Vond Peter toch een gare kutmod!!! Echt zo'n hielenlikkertje.. Van mij hoeft er helemaal geen mod te zijn. Die likken toch alleen maar de stront uit Swampers reet.
idd thanx peter!
voor mij hoeft n 3e mod ook niet echt, wat valt er hier nou helemaal te moderaten? (en als er in de toekomst weer meer gepost, en Blik geeft dan aan dat t teveel wordt dan zien we dat dan wel weer...toch?
)
Grtz
WooT
| Originally posted by Remy D Vond Peter toch een gare kutmod!!! Echt zo'n hielenlikkertje.. Van mij hoeft er helemaal geen mod te zijn. Die likken toch alleen maar de stront uit Swampers reet. |
nou sterkte dan maar toegewenst nu je weer de boze buitenwereld in moet om een sociaal leven op te bouden 
maakt me niets uit of petrus nu mod is of niet, als hij maar af en toe hier nog eens van die gezellige posts maakt en als ik hem nog maar op feesten tegen kom vind ik alles goed!
heerlijk altijd om die dude weer eens tegen te komen!
dat is alweer veeeels te lang geleden! ![]()
Ja Peet, wanneer zie ik je weer op een feestje?
| Originally posted by Optimus Ja Peet, wanneer zie ik je weer op een feestje? |