TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Martin Verkerk!!!
Pages (2): [1] 2 »
Martin Verkerk!!!
Echt SUPER wat deze jongen flikt, veel respect!!
Kan niet wachten tot zondag en weet zeker dat die wint.

Zijn tegenstander van zondag zou als er een gravelranglijst zou zijn in de top 3 staan. 1 van de beste van de laatste jaren op gravel. Maar dat waren Moya en Coria ook (in iets mindere mate
)
ik denk dat ie een kans heeft om te winnen zondag. als hij verliest is het natuurlijk ook een fantatische prestatie, de 2de plaats. 
Echt knap wat die gast hier presteert, top mentaliteit!
Maar 1 ding wil ik weten, was het nou een jongen of een meisje die bijna dat racket van coria tegen hem/haar bek kreeg? In sommige kranten staat ballenjongen en in andere ballenmeisje....best verneukt voor dat kind 

Does anyone know the real facts?
Later
| quote: |
| Originally posted by Rudy Maar 1 ding wil ik weten, was het nou een jongen of een meisje die bijna dat racket van coria tegen hem/haar bek kreeg? In sommige kranten staat ballenjongen en in andere ballenmeisje....best verneukt voor dat kind ![]() ![]() ![]() Does anyone know the real facts? |
mja lekker boeiend verhaal of het een jongen of een meisje is 
heb echt genoten van verkerk, en dan vooral om zijn vechtlust.. Echt heel mooi om te zien..
jop, klasse werk van martin, maar denk niet dat ie het red tegen die ferrero
anyways 2e plaats is ook great
ciao
| Originally posted by DJ_Siesta maar denk niet dat ie het red tegen die ferrero |
Maar al wordt Verkerk met 3 keer 6-0 weggeslagen, heeft ie het nog fantastisch gedaan. En dan te denken dat ie in de 2e ronde ook nog op 2-5 3 matchpoints tegen heeft gehad. Echt mooi om dan nog zover te komen
in 1 zin: n medelander om trots op te zijn!
| Originally posted by Duke2003 in 1 zin: n medelander om trots op te zijn! |

| Originally posted by Switch ja 't is geen wuss als Krajicek ![]() btw zijn nichtje? deed het goed, halve finale |
ze had tieten, dus (over het algemeen) een meisje. Ze werd trouwens niet geraakt anders was Coria gediskwalificeert, staat in de regelementen (volgens Studio sport)
maar echt een topprestatie van die jongen
Normaal niet zo tennis kijker maar nu zeer zeker. Echt toppie.
Die andere gozer had nog wel ene boetje van 2000 gekregen.
idd hele vette prestatie zeg!!
morgen zeker kijken 
Ik denk niet da Verkerk zal weggeslagen worden.
Em serveert gemiddeld rond de 200 km per uur en da op gravel.
Da is echt hard en dat is echt een voordeel.
En het zat em in de match tegen Coria ook vrij goed mee.
Ballen op de lijnen slaan ed en da zal em nodig hebben tegen Ferrero.
Ik kan maar wa mee supporteren voor onze Noorderbuur he,
wij hebben tenslotte onze grand slam al op zak dankzij Justine en Kim.
greetz
Jaaaaa, k vinnet echt fantastisch wat ie heeft bereikt!! Dit is zyn 1e x Roland Garros en dan gelyk al naar de Finale. Tis nog maar 2x eerder gebeurd dat een debutant gelyk doorstoomt naar de finale en hys bovendien ook nog de 1e Nederlander die in de eindstrijd vd French Open zit
Wel jammer dattie in de wedstrijd tegen Moya aant eind de hele tyd zo'n rotkop trok... Zo ongeveer:

Wow! ik kom net terug uit Praag en kon mijn oren echt niet geloven!
Wat een TOP prestatie!
ik zit morgen om 3 uur 100% aan de buis gekluisterd! 
| Originally posted by Apoptosis Wel jammer dattie in de wedstrijd tegen Moya aant eind de hele tyd zo'n rotkop trok... Zo ongeveer: |
^^
| Originally posted by Partyhardy! jij hebt ook "dit was het nieuws" gekeken? |
hij staat al eenbreak achter, hoppa
toch mooi wat ie bereikt heeft 2e op zon toernooi is ook niet mis (450000 euro) en veel bermoedheid natuurlijk eigenlijk belangrijker
| Originally posted by stevesimon krijg je als je 2e wordt op Roland Garros, 450.000 euro wat krijgt de winnaar? |
Volgens mij staat ie een beetje achter.
| Uitslag finale Roland Garros Gepost door Vincent (Ali Salami) - zondag 8 juni 2003 @ 17:22 - Bron: FOK! Juan Carlos Ferrero heeft zojuist de finale van Roland Garros gewonnen. De Spanjaard won in drie sets van de Nederlander Martin Verkerk, met de setstanden 1-6, 3-6 en 2-6. Een emotionele Verkerk noemde na de huldiging zijn tegenstander een verdiende winaar en een groot kampioen. Hij haalde aan dat hij nooit had gedacht dat hij de finale zou bereiken en bedankte coach, vrienden en het publiek voor de steun. Meer volgt... De weg van Verkerk Eerste ronde Verkerk - Krajan (Kro) 6-3, 6-4, 6-4 Tweede ronde Verkerk - Horna (Per) 4-6, 6-4, 4-6, 7-5, 6-2 Derde ronde Verkerk - Spadea (VS,29) 5-7, 6-4, 6-2, 7-5 Vierde ronde Verkerk - Sch�ttler (Dui,11) 6-3, 6-3, 7-5 Kwart finale Verkerk - Moy� (Spa,4) 6-3, 6-4, 5-7, 4-6, 8-6 Halve finale Verkerk - Coria (Arg,7) 7-6, 6-4, 7-6 Finale Verkerk - Ferrero 1-6, 3-6,2-6 |
~ja erg jammer maar goed toch een topprestatie!!!