TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 21/06: Cityparade (Gent)
Pages (3): [1] 2 3 »
21/06: Cityparade (Gent)
gaat iemand van jullie er naartoe?
ik ken de precieze line-up niet, maar ik heb gehoord dat er een black hole truck zal zijn met dj tiesto en cor fijneman.. 
ik heb nog twee examens de week erop, dus ik ben echt aan het twijfelen..
Yep, ik zal er zeker zijn.
Kheb daartegen al meer dan een week gedaan met mijn exames
Party! 
Ik zal zeker ook van de partij zijn.
Vond het vorig jaar super en toen was het nog in Luik, de vuile stad
Dit jaar Gent 
Ik zal er niet zijn, want ik begin, spijtig genoeg, een paar dagen daarna met mijn examens 
1 dag na men exames... hmm, het zegt me zeker en vast wel iet 
wel ik peis wel da mijn gat daar gaat schudden in de straten van gent,heb dan sinds den donderdag gedaan me mijn examens,tijd om een streep te gaan trekken mijn gedacht!
Ik ga misschien eens effe gaan piepen (t is toch ni echt ver voor mij eh
) maar echt wel niet lang want de maandag erop heb ik mijn laatste examen en t is een zwaar blokvak (Europese & Int. Besturen voor wie het interesseert
)
T zal wel goed worden denk ik met t schoon weerke en zo...
| quote: |
| Originally posted by BEACHBOY T zal wel goed worden denk ik met t schoon weerke en zo... |
| Originally posted by tor8024 heh, let erop, net dan zullen we slecht weer krijgen! |
Is er nu al een line-up van want ik kan die precies niet vinden? 
| Originally posted by camzicaze Is er nu al een line-up van want ik kan die precies niet vinden? |
| Originally posted by BEACHBOY K heb zo beetje zitten browsen op hun HOMEPAGE, maar een echte line-up zal er waarschijnlijk nog niet echt zijn, want ze staan nog steeds open voor 'new entries'. |
| Originally posted by camzicaze weer erg professioneel dus en normaal zijn zo'n dingen al LANG op voorhand 'verkocht' (die entries) |
De line-up staat er dus wel degelijk op, kheb er ook effe achter moete zoeke. Maja, ni moeilijk me zo'nen onduidelijke site
Volgens mij is em da toch volledig zen, als ge vanonder op parade klikt, dan naar rechts gaat en op da camionneke klikt me line-up op, dan krijgde em
| Originally posted by Sharpsider De line-up staat er dus wel degelijk op, kheb er ook effe achter moete zoeke. Maja, ni moeilijk me zo'nen onduidelijke site Volgens mij is em da toch volledig zen, als ge vanonder op parade klikt, dan naar rechts gaat en op da camionneke klikt me line-up op, dan krijgde em |

| Originally posted by Sharpsider De line-up staat er dus wel degelijk op, kheb er ook effe achter moete zoeke. Maja, ni moeilijk me zo'nen onduidelijke site Volgens mij is em da toch volledig zen, als ge vanonder op parade klikt, dan naar rechts gaat en op da camionneke klikt me line-up op, dan krijgde em |
| Originally posted by BEACHBOY Welja, daaruit heb ik dan ook die opsomming gehaald, maar echte namen van DJ's staan daar niet op he... |
Kheb gevraagd aan mijn broer of dat we gaan en de kans zit derin
Net examens gedaan dus dat zal leuk worden 
| Originally posted by BEACHBOY Cherry Moon, Kokorico, Lagoa, Versuz, Sottos, Mega Temple, Illusion, La Rocca, Culture Club, Cafe d'Anvers, Kozzmozz, I Love Techno, Fuse....... |
| Originally posted by camzicaze weer erg professioneel dus en normaal zijn zo'n dingen al LANG op voorhand 'verkocht' |
)
after party:
room1
slam, marco carola, the advent (live), jack de marseille, marco bailey, t-quest
room 2
judge jules, mark spoon, sander kleinenberg, cor fijneman, yves deruyter, marko
room 3
murvin jay vs philip morgan lewis, peter mac (live), darren emerson, tim deluxe, paul jackson
| Originally posted by camzicaze after party: room 2 judge jules, mark spoon, sander kleinenberg, cor fijneman, yves deruyter, marko |
Iemand weet welke dj's zullen op de free city party draaien?
| Originally posted by Dark Apostle CdA.....*koude rilling loopt over mijn lichaam*, ik kan CdA niet verdragen!!!!! |
| Originally posted by Sharpsider Wa is er mis me CdA Bangelijke club, groot, schoon volk, vriendelijke buitewippers en goeie muziek |
ik gaan zeker dernaartoe, tis te hopen dat het weer nog goed blijft zoals de laatste weken. Wie gaat er nr de afterparty in flanders expo? Line up in trance room ziet er lekker uit.