TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Welke bekende nederlanders ken je?
Pages (2): [1] 2 »
Welke bekende nederlanders ken je?
Zag dit op een ander forum
Welke bekende nederlanders ken je persoonlijk? Dus niet ik heb ooit tiesto gezien toen ie aan het draaien was inde geldredome
voor mezelf:
niemand behalve dat een vriend van me de buurjongen is van collusion (polaris) en marco v in hetzelfde dorp woont)
dan ken je ze toch niet als je buurjongen ze kent?
| quote: |
| Originally posted by Optimus dan ken je ze toch niet als je buurjongen ze kent? |
Ik spreek velen dagelijks.
Als je bij de TV werkt dan moet je der mee werken.
Wie het allemaal zijn is verschillend.
Zo ver ik weet ken ik geen bekende Nederlanders.
Maar het lijkt me wel stoer als ik Jim of Jamai zou kennen. Lijkt me nou echt stoer om te kunnen zeggen tegen een BeEZaaH-sletje: "Ik ken Jim"

Het doet me echt helemaal niks h� bekende Nederlanders ontmoeten, zijn ook maar gewoon mensen en ik zou niet helemaal gek worden als ik een BNN tegenkom, zo van MAG IK PLEASE OP DE FOTO MET JE. Lekker belangrijk allemaal en handtekeningen vragen vind ik trouwens het meest trieste wat je kan doen. Ik erger me bv mateloos aan al die broodmoncholen die tijdens een set van Tiesto handtekeningen aan hem vragen.
Zie Leontien van Moorsel hier wel eens fietsen, woont 800 meter verderop ofzo 
| Originally posted by TranceFool Zie Leontien van Moorsel hier wel eens fietsen, woont 800 meter verderop ofzo |
lol
.. ken niemand, heb dr genoeg zien lopen enzo.. de meeste kunnen me toch geen moer schelen 
een goeie vriend kent chazia mourali (zwakste schalel) persoonlijk
heel erg stoer dus!!! ook ken ik n bekende amsterdammer, de wethouder van ruimtelijke ordening wel te verstaan! ook ken ik rudi kagie, een bekende journalist/schrijver. oh en dan geert mak nog via m'n vader (nooit persoonlijk ontmoet die laatste)
| Originally posted by Duke2003 een goeie vriend kent chazia mourali (zwakste schalel) persoonlijk heel erg stoer dus!!! ook ken ik n bekende amsterdammer, de wethouder van ruimtelijke ordening wel te verstaan! ook ken ik rudi kagie, een bekende journalist/schrijver. oh en dan geert mak nog via m'n vader (nooit persoonlijk ontmoet die laatste) |
ik ken Albert West persoonlijk, woont bij mij in de straat
Het nichtje van me vorige baas was niemand minder dan Wendy van Dijk, en heb der vaak genoeg gezien en gesproken, leuk ding 
Ik ken niemand echt persoonlijk.
Zeer zinvol bericht 
Ronnie tober

Die woont hier 2 straten verderop met zijn vriend
Had een paar weken geleden nog een schuurverkoop (of hoe dat ook mag heten) waar je al zijn rommel kon opkopen omdat ie binnenkort gaat verhuizen 
Nelly Freida , Rick Engelkess, Katja Schuurman, Tanja Jess, Nelly Freida, Carlo Bosnicht en Dov Elkabas (The Prophet) zie ik regelmatig
Adressen worden alleen tegen betaling verstrekt 
mja voor mn werk in het hotel spreek ik ook wel regelmatig BN-ers
kort lijstje:
- milan van gtst
- marco borsato
- andre hazes
- de dames van v8
- patty brard
en meer van dat soort gasten
ook ub40 en coolio heb ik wel eens gezien in het hotel, maar dat zijn geen bn-ers dus die vermeld ik hier niet 
En ach. Ik behandel die bn-ers echt niet anders dan een andere gast.
| Originally posted by Jappio En ach. Ik behandel die bn-ers echt niet anders dan een andere gast. |
| Originally posted by Dj Lex Even onderdanig dus |
| Originally posted by Jappio lol mja klant is koning |
| Originally posted by Ding Chavez Hmm welk hotel moet ik dan zijn als ik m'n schoenen weer eens gepoetst wil hebben? |
Ik ken DJ Emjay, niet heel bekend nog, maar op zich wel grappig (heb z'n website gemaakt www.djemjay.com).
J.
| Originally posted by japeman Ik ken DJ Emjay, niet heel bekend nog, maar op zich wel grappig (heb z'n website gemaakt www.djemjay.com). J. |
| Originally posted by arj1o1 hoe heet het nummer op de achtergrond van de site |
Emjay alweer een jaar geleden dat ik hem live heb gehoord 
Snel naar fake deze zomer 
| Originally posted by magrec Emjay alweer een jaar geleden dat ik hem live heb gehoord ![]() Snel naar fake deze zomer |