TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Hur hittade ni till TA?
Pages (3): [1] 2 3 »
Hur hittade ni till TA?
sj�lv s� s�g jag adressen i ett filnamn, best�mde mig f�r att kolla in st�llet 
Ahh en favorit i repris 
N�r jag f�rst fixade en datorn i slutet av �99 eller n�r det var s� s�kte jag p� mp3 och trance och n�r jag hitta detta st�llet minns jag inte exakt men det var strax efter men det var inte f�r�n l�ngt senare i April 2001 som jag signade upp och var verksam i dom internationella delarna som var dom enda d�...
Jag �r medlem nummer 2515 iaf
mindshooter var den f�rsta svensk jag l�rde k�nna 
jag �r medlem 3127 
senaste som reggade �r nummer 19709
(och jepp, en gammal klassiker i repris
finns ju m�nga nya nu som har kommit hit)
hmm... det va reveal som fick hit mig... thnx 
S�kte p� trance livesets och d� hittade jag den h�r sidan. Det var h�r jag laddade hem min f�rsta �kta trance mp3'a 
Hysterix tipsade mig om denna sida =)
oj det var l�ngesen..kommer inte ens ih�g 
har ingen aning faktiskt, k�nns som TA alltid har funnits och man alltid vetat om det...
sidan tranceaddict.com har jag k�nnt till fr�n starten..tankade ner en del mp3s med mitt gamla 56k modem p� den tiden..kommer ih�g mp3sidorna beam.to/mp3factory & homeofmusic.com som jag bes�kte regelbundet d� ocks�.. 
forumet hade jag aldrig lagt m�rke till innan jag registrerade mig f�rra �ret..jag hade helt enkelt inget b�ttre f�r mig den dagen
(och tur var v�l det)
Tror det var n�n som rekommenderade sidan p� ett annat forum, om det vad p� di.fm eller trance.nu minns jag inte..
ojoj.. det var ett tag sen jag hittade tranceaddict.com (n�r jag leta efter mp3's p� n�tet
)... D� s�g TA lite annorlunda ut 
en kompis av mig anv�ndde tranceaddict.com att ladda ner nya singlor.
efter en par m�nader s�g jag att det oxo fanns en forum och s� blev jag medlem. f�rst bara p� holl�ndska delen men eftersom det finns en hel del irriterande j�vlar d�r (som inte respekterar m�nniskor som gillar vissa andra stiler); �r jag nu bara p� svenska sektionen.
Re: Hur hittade ni till TA?
| quote: |
| Originally posted by reveal sj�lv s� s�g jag adressen i ett filnamn, best�mde mig f�r att kolla in st�llet |
Re: Re: Hur hittade ni till TA?
| Originally posted by x-dream Om jag inte minns fel s� vart det nog p� samma s�tt jag hitta hit.... |
| Originally posted by cviper ojoj.. det var ett tag sen jag hittade tranceaddict.com (n�r jag leta efter mp3's p� n�tet )... D� s�g TA lite annorlunda ut |

utan henne dock hade jag nog inte varit h�r idag...
var juh dock inte bara v�ran id� med en svensk sektion...
fan d var ju l�nge sen man tittade in p� sidan f�r f�rsta g�ngen.. tror att d var en polare som ber�tta att d fanns en sida med bra trance mp3or.. efter typ 2 �r s� sajna men upp sej p� forumet...
vart ser man vilket medlems nr man har???
| Originally posted by TrancE_GyLLe vart ser man vilket medlems nr man har??? |
| Originally posted by mindshooter hon lystnar inte sj�lv p� |
�hh d� har jag �nd� ett r�tt originellt s�tt att hitta hit p�...
s�g en video med gielen fr�n TE 2000 hemma hos en polare, blev givetvis totalfr�lst � undrade vart han f�tt tag p� den...efter mycket om � men s� kom han ih�g att de va fr�n TA.
sen va jag inne � surfade runt en del, hittade forumet � reggade mig...sen f�ll det i gl�mska i ungef�r ett halv�r innan jag b�rjade posta aktivt 
[edit]
hehe jag s�g just nu att jag reggade mig dagen innan julafton 2001...jag �r medlem nummer 7173 s� ett tag har man v�l varit med 
� en annan sak, s�g inne p� profile n�tt som hette referrals, va e de?
Kommer inte ih�g, har varit h�r sen Januari 2003, �ver 2 �r allts� 
Medlemsnummern e 1112 
Vizay: Om du tipsar en kompis om sidan, och han/hon registrerar sej, kan han/hon skriva ditt namn i referrals f�ltet. P� s� s�tt f�r du en referral 
Minns �verhuvudtaget inte alls hur jag hittade hit. Reggade mig januari 2001 och blev medlem nummer 869 eller n�got s�dant.
S� h�r s�g TA ut �r 2000 
hehe 
sj�lv hittade jag hit via n�n video eller mp3:a.
| Originally posted by ScuL f�rst bara p� holl�ndska delen men eftersom det finns en hel del irriterande j�vlar d�r (som inte respekterar m�nniskor som gillar vissa andra stiler); �r jag nu bara p� svenska sektionen. |

reggade mig ef. ett halv�r av bara kikandes 
hum ska man komma ih�g s�nt...
k�nns som jag varit h�r v�ldigt l�nge fast de f�rsta �ren skrev jag inget..hade n�tt annat nick som jag inte minns alls ox�..weerd
vel
sommeren 2000 = kjedelig sommer
satt mye p� internett og lasta ned masse mp3 for � spane ut nye l�ter som jeg kunne ha med p� fest og rokke til
plutselig kom ta.com opp da jeg s�kte i altavista.. begynte � bes�ke oftere og oftere
s� oppdaget jeg forumet, hang rundt en del m�neder uten � regge meg, bare leste.
s� i okt/nov elns, regga jeg meg og har v�rt her siden, selv om jeg ikke har v�rt s� utrolig aktiv her.
the end
of the story
of vermi