TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tis nou al byna een maand geleden, dus.....

Posted by Apoptosis on Jun-08-2003 23:55:

Tis nou al byna een maand geleden, dus.....

... weet iemand al iets over de Tiesto in Concert DVD?? k hoorde wel iets van dat er een DVD uitkwam van Tiesto over zn tour door de wereld en die kwam ergens in juli of zo. Wel leuk hoor, maar k vind de TiC DVD toch een stukkie interessanter . Iemand info??

Posted by arj1o1 on Jun-09-2003 07:03:

nyana is net uitgekomen die moet nog ff verkopen dan komt de dvd over de tour over de wereld en als ze daar chteraan meteen de TiC dvd gooien verkoopt de ene niet goed dus het duur nog ff denk ik

Posted by Asperge on Jun-09-2003 08:56:

humz ik had ergens opgevangen dat het pas eind dit jaar wordt

beetje vandit praktijken dus

Posted by Chicane on Jun-09-2003 09:10:

Komen 2 Tiesto DVD's uit:

- Another Day At The Office is net iets als Global van PVD, registraties, interviews, alles rond Tiesto en ook een deel de aanloop naar TiC, plus een lang interview op CNN. Release date geen idee...
- TiC DVD, staat geplant op 21 juni als ik me niet vergis.

Posted by raoel on Jun-09-2003 09:22:

Ik hoop dat chicane gelijk heeft want als ze die DVD pas aan het eind van het jaar uitbrengen is het toch al een beetje vervaagt.

Ik koop um toch wel, daar niet van, maar ik zou het nu graag al terug willen zien.

Van ID&T zou het ook dom zijn om het aan het eind van het jaar te doen, dan verkopen ze er veel minder. Nu waren een hoop trance noobs zo enthousiast dat ze die DVD ook perse willen hebben. Tegen de jaarwisseling is dat enthousiasme toch wel wegge�bd en blijft het een mooie ervaring die ze hebben gehad waar ze het nog wel eens over hebben als ze in de plaatselijke boeren kroeg zitten

Ik hoop iig zo snel mogelijk

Posted by franzelare on Jun-09-2003 09:41:

zal de recentieman van flok eens vragen want die krijgt altijd alle nieuwe ID&T dingen optijd binnen om te bekijken

Posted by tango on Jun-10-2003 12:28:

van black-hole.nl

DVD - Another Day At The Office
09.06.2003

Another Day At The Office offers an exclusive look at Ti�sto on the road. For this we've followed Ti�sto starting summer 2002 until his last party of the year in New York City. In between we've covered high-profile party material such as Cream Ibiza, Bloemendaal, Impulz Outdoor, ID&T Innercity, Motion Open Air Switzerland, and 3 gigs from Moby's Area2 tour in North America to name a few.

Throughout the main feature, an extensive interview with Ti�sto in New York City covers almost every aspect about the life of a dj on tour, and Ti�sto in general. Ti�sto tells all about his preparation before a performance, his rise to fame and of course his music. Expect for the gigs, there's an instore signing session, a meet-and-greet, and lots of other fun things for fans to see.

The music on the feature is covered by loads of well-known Black Hole Recordings artists as Umek, Mark Norman, DJ Ton T.B., Andain, DJ Cor Fijneman, Filterheadz, Mr. Sam vs. Fred Baker and obviously DJ Ti�sto himself.

Besides the main feature there's lots of extras on this disc, most outstanding is a 44 minute one-shot interview with Ti�sto recorded in Miami in 2002.

Extra Features:
- extended scene innercity
- report from atlanta
- behind the scenes
- miami interview 2002
- kritivibes 1999
- video flight 643
- video lethal industry
- biography
- discography

format: DVD 9/PAL/16:9 widescreen/region-free (region 0)
sound format: Dolby Stereo/Dolby 5.1

Expected to be released around the beginning of July 2003.

grtz,
TNG

Posted by SnuggLe on Jun-10-2003 12:47:

quote:
Originally posted by tango
van black-hole.nl

DVD - Another Day At The Office
09.06.2003

Another Day At The Office offers an exclusive look at Ti�sto on the road. For this we've followed Ti�sto starting summer 2002 until his last party of the year in New York City. In between we've covered high-profile party material such as Cream Ibiza, Bloemendaal, Impulz Outdoor, ID&T Innercity, Motion Open Air Switzerland, and 3 gigs from Moby's Area2 tour in North America to name a few.

Throughout the main feature, an extensive interview with Ti�sto in New York City covers almost every aspect about the life of a dj on tour, and Ti�sto in general. Ti�sto tells all about his preparation before a performance, his rise to fame and of course his music. Expect for the gigs, there's an instore signing session, a meet-and-greet, and lots of other fun things for fans to see.

The music on the feature is covered by loads of well-known Black Hole Recordings artists as Umek, Mark Norman, DJ Ton T.B., Andain, DJ Cor Fijneman, Filterheadz, Mr. Sam vs. Fred Baker and obviously DJ Ti�sto himself.

Besides the main feature there's lots of extras on this disc, most outstanding is a 44 minute one-shot interview with Ti�sto recorded in Miami in 2002.

Extra Features:
- extended scene innercity
- report from atlanta
- behind the scenes
- miami interview 2002
- kritivibes 1999
- video flight 643
- video lethal industry
- biography
- discography

format: DVD 9/PAL/16:9 widescreen/region-free (region 0)
sound format: Dolby Stereo/Dolby 5.1

Expected to be released around the beginning of July 2003.

grtz,
TNG

Kopen kopen kopen kopen! VET VET VET!

Nu alleen nog een DVD speler kopen dan

Posted by Bouma-Bros on Jun-10-2003 14:19:

DVD van TIC komt pas in september uit.

Deze Another Day At The Office DVD is echt het aankopen waard. Ik ben bij de screening hiervan aanwezig geweest en toe was ie al erg leuk. Ben benieuwd hoe de uiteindelijke versie is geworden....

Aanrader!

Posted by Apoptosis on Jun-10-2003 22:13:

Hee thnx voor de info mensen!! maar k had t toch leuker gevonden als TiC inderdaad 21 juni uitkwam

Posted by MaGiK54 on Jun-26-2003 15:01:

Volgens de freerecord site komt de dvd van Tiesto op 30 juni uit.

Posted by Menno on Jun-26-2003 15:40:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Volgens de freerecord site komt de dvd van Tiesto op 30 juni uit.

Bij bol.com is ie er 1 Juli, dus volgende week vrijdag valt de DVD in mijn bus. Ben benieuwd en hoop dat ze er echt iets van gemaaakt hebben. Ben die gratis Trance-DVD's die je bij cd's krijgt een beetje zat.

Posted by raoel on Jun-26-2003 16:02:

quote:
Originally posted by Menno
Bij bol.com is ie er 1 Juli, dus volgende week vrijdag valt de DVD in mijn bus. Ben benieuwd en hoop dat ze er echt iets van gemaaakt hebben. Ben die gratis Trance-DVD's die je bij cd's krijgt een beetje zat.

Ik snel naar Bol.com want ik dacht dat je het over TiC had.
Is het "Another Day At The Office"
Misschien ook wel een leuke DVD, maar kopen zal ik um niet doen.
Kheb nog niet eens een DVD speler

Maar die DVD van TiC wel

Posted by MaGiK54 on Jun-26-2003 16:35:

quote:
Originally posted by raoel
Ik snel naar Bol.com want ik dacht dat je het over TiC had.
Is het "Another Day At The Office"
Misschien ook wel een leuke DVD, maar kopen zal ik um niet doen.
Kheb nog niet eens een DVD speler

Maar die DVD van TiC wel

Ga dan naar het hoesje kijken, als je toch geen dvd-speler hebt

Posted by moogwai on Jun-28-2003 10:59:

Die Another Day At The Office is zo te zien idd het kopen waard... ik ben benieuwd...

Maar ik kijk nog meer uit naar de TiC DVD! Hopelijk wordt het lange wachten beloond, want ik zit niet te wachten op een slappe registratie van een klein deel van het concert!

Posted by MaGiK54 on Jun-28-2003 11:19:

En hij is inmiddels te verkrijgen voor � 19,95 bij de free record. Heb hem net gehaald, nog niet gekeken, doe ik morgen wel ff. Jullie horen nog wel hoe die is.

Posted by MaGiK54 on Jun-29-2003 11:39:

Nou heb ruim een uur van de dvd gekeken, maar stelt niet veel voor, zeker geen 20 pleuro waard. Op zich wel grappig om te zien hoe het leven on the road is voor Tiesto, maar voor de muziek hoef je hem niet te kopen, oude meuk allemaal. Het is eigenlijk ��n grote ego-trip van Tiesto. Tussen elk nummer hoor je wel van een stel fans (en voornamelijk die kut-Amerikanen) hoe geweldig Tijs wel niet is. We love him, his music is all most religious, bla bla bla. Op zich niet erg als je iets laat zien van uitzinnige fans, maar op de dvd is het over-kill.

Conclusie: voor de die-hard Tiestofan is de DVD leuk voor de verzameling, maar je kan beter op de DVD van TiC wachten. En als je toch graag een trance-DVD wil kopen, koop dan gewoon Global van Paul van Dyk, kwalitatief is deze dvd 10 keer beter.

Posted by Chicane on Jul-02-2003 08:29:

Integenstelling tot MaGiK54 vond ik de DVD best wel geinig, oke veel gelul en weinig registraties, maar het beeld wat je van Tiesto krijgt is gewoon een relaxte gozer die erg goed platen kan draaien, helemaal geen grootheid waanzin als Paul Oakenfold en cornuiten.

Wel geinig dat voordat hij de DJ Magazine Award won dat hij nooit afgehaald werd van een vliegtuig, en nu hij #1 DJ is er zelfs limosines op hem wachten

Ik heb mezelf 3x gezien op de dvd, alle 3 de keren wel erg vlug maar boeiend (1x ISOS3 Party, 1x Impulz en 1x Innercity )

Posted by Dj Lex on Jul-02-2003 11:21:

quote:
Originally posted by Chicane
Ik heb mezelf 3x gezien op de dvd, alle 3 de keren wel erg vlug maar boeiend (1x ISOS3 Party, 1x Impulz en 1x Innercity )

Stond ik er op bij IC, want daar stonden we beide ?

Posted by Chicane on Jul-02-2003 13:08:

Ik heb heel lang moeten speuren ernaar, met freeze frame en digital zoom uiteindelijk Basvh kunnen spotten (daar kan je niet omheen met zn 2 meter boven de grond ) en daar heb ik mezelf toch effe 1/100ste van een seconde ofzo mogen aanschouwen, ik denk dat jij of achter bas verstopt staat of achter iemand anders