TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- עידן גוטמן בכפר סבא
Pages (2): [1] 2 »
עידן גוטמן בכפר סבא
אנשים מכפר סבא שמעתי שסבלימינאל הולך להופיע ואז עידן גוטמן הולך לנגן שעתיים בקניון הרים
זה נכון?
לי אין מושג מכל העניין
ואני לא מתלהב מעידן גוטמן
פעם אחרונה ששמעתי אותו זה היה מסחרי בטרוף
כן זה מתחיל עוד איזה 20 דקות
אבל זה לא דבר חדש שעידן משמיע דברים מסחריים
| quote: |
| Originally posted by NightClub אבל זה לא דבר חדש שעידן משמיע דברים מסחריים |
| quote: |
| Originally posted by arik אני יודע בגלל זה אני לא אוהב אותו במסיבה של בית ספר שהוא היה נהנתי אבל כי זה היה בבית ספר והיו לי ציפיות נמוכות |

איך הייתי מתלהב ממנו פעם...
עכשיו בקושי שומעים עליו ואותו
הידרדר הבן אדם..
הכל ביגלל המיסחר לדעתי
פעם הוא לא היה ממסחר טראקים ביכלל
הוא בסדר גמור... דווקא אני מאזין לו והוא בסדר... רק מעצבן אותי שכל מיקס הוא עושה את אותו דבר (שכחתי תשם) עם הערוצים...
| quote: |
| Originally posted by Sniper הידרדר הבן אדם.. הכל ביגלל המיסחר לדעתי פעם הוא לא היה ממסחר טראקים ביכלל |

בסוף לא הלכתי אבל זה מסיבה חינם אין ממש מה להפסיד...
חוץ מזה שיש מלא ערסים
| quote: |
| Originally posted by Segev בסוף לא הלכתי אבל זה מסיבה חינם אין ממש מה להפסיד... חוץ מזה שיש מלא ערסים |
צודק 
אני בערך מכיר אותו
יענתו את גוטמן וזה ידוע שהוא משתמש..
יענתו הוא חבר טוב של איזה אחד שאני מכיר את אחותו
אז יום אחד באתי לאחותו וגוטמן שכב מסטול מת על המיטה של אח שלה
וראו עליו שהוא מסומם רצח
סמממממממק
אתמול הייתי בקניון
היה משעמם הלכנו לסנוקר ורצינו לחזור לגוטמן לשמוע אותו
חשבנו שהוא מתחיל ב11 ככה
הקיצר אנחנו באמצע הדרך פתאום שומעים עידן גוטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
ככה חזק
ואז פתאום מוזיקה
נגנבנו
פתאום אנחנו שומעים שזה היה הטראק האחרון
איך התבאסנו :{
כבר היינו ממשיכים בסנוקר
| quote: |
| Originally posted by Segev חוץ מזה שיש מלא ערסים |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter הכל בגלל הסמים בנאדם ![]() הוא נראה לי חזק בקטע |
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- היו אבל לא ממש הרבה כמעט כל כפר סבא היו... אבל חבר שלי מכיר שם כמעט את כולם אז אין לי מה לדאוג הוא בא עושה לי בוא נתחיל עם מישהו אני יקרא לדודי (שאולי *מי שמכפרסבא מכיר) יביא את חברים שלו יעזרו לנו |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter לא משהו אישי אחי... אבל רק בגלל הגישה הזאת שלך של בוא נתחיל עם ילדים יש לי מי שיעזור לי... אני מת שפעם אחת תחטוף מכות ותבין שזה לא בא בקלות... שונא את הגישה הזאת!! |
שונא אנשים עם גישה כזאת
פשוט שונא...
ואיייייייייייייייייייייי
אמרתי שחבר שלי אמר סמק
לא אני אמרתי את זה
אני ילך מכות רק עם מי שיתחיל איתי
ואם הוא יביא אנשים
אני יביא גם
ולא חסר לי
וגם עם חבר שלי יסתבך עם מישהו
אין מצב שאני לא שם
פעם אחת איזה אחד מהבצפר שלנו התחיל איתי
חבר שלי בא לעזור לי
הוא נפל ואז הוא דרך עליו על האצבע ונשברה לו האצבע
יום למחרת כראנו לכמה חברים ועוד כמה שבמקרה היו שם
פוצצו אותו מכות נראה לי שברו לו את האף ירד לו מלא דם והוא כל הזמן החזיק את האף חבר שלי בא הביא לו בלטה לבטן ואת הטיק שלי בפנים שלו
מאז הוא לא מתקרב אלינו אפילו
ותאמינו לי שלא היינו מרביצים לו סתם..
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- ואיייייייייייייייייייייי אמרתי שחבר שלי אמר סמק לא אני אמרתי את זה אני ילך מכות רק עם מי שיתחיל איתי ואם הוא יביא אנשים אני יביא גם ולא חסר לי וגם עם חבר שלי יסתבך עם מישהו אין מצב שאני לא שם פעם אחת איזה אחד מהבצפר שלנו התחיל איתי חבר שלי בא לעזור לי הוא נפל ואז הוא דרך עליו על האצבע ונשברה לו האצבע יום למחרת כראנו לכמה חברים ועוד כמה שבמקרה היו שם פוצצו אותו מכות נראה לי שברו לו את האף ירד לו מלא דם והוא כל הזמן החזיק את האף חבר שלי בא הביא לו בלטה לבטן ואת הטיק שלי בפנים שלו מאז הוא לא מתקרב אלינו אפילו ותאמינו לי שלא היינו מרביצים לו סתם.. |
| quote: |
| Originally posted by Scorchio וואי ... איזה גבר אתה. פיצצתם עשר ילדים ילד אחד כולכם פחדנים. מי שרוצה לסגור עניין עושה את זה אחד על אחד. |
אתם עושים פה בדיוק מה שהוא עשה עם 10 החברים שלו כולכם עולים עליו עכשיו והוא כולה מנסה לצאת מהמצב שהוא הכניס את עצמו יא אללה אז הוא אמר שחבר של חבר הלכו מקות למי אכפת זה היה בכלל טרד על עידן גוטמן ודיי נגמר זה היה שלשום...
| quote: |
| Originally posted by nargila-man אל תדאג לו אם מתחילים איתו יש לו "אנשים"... וגם אל תדאג בן אדם שמדבר ככה מקבל מכות ולומד בסוף... ותאמין לי שאני מדבר מניסיון למה יש לי חברים שכל פ"ת מכירה והם לא פראיירים אבל לפני כמה חודשים במסיבה בדום התחלנו עם כמה מרמלה וקיבלנו כאלה מכות שגם כל פ"ת לא הייתה יכולה לעזור לנו אבל אני יצאתי עוד בזול למה עוד 20 סנטים ימינה הייתי מקבל ג'ק של אוטו לתוך הראש... בקיצור תלמד דבר אחד חברים זה חברים אבל במכות תלמד להסתדר לבד |
חזרה לנושא ...
עידן גוטמן פעם היה תותח רק בשנה - שנה וחצי האחרונות
הוא הדרדר ולדעתי גם בגלל המסחור ...
לא נורא ...
הוא עדיין לא כזה גרוע ויש לו את התוכנית עם גורדון ביום
חמישי שזאת אחת התוכניות הכי טובות ברדיו ישראלי ...
וכן - הוא מסומם רצח - אני יודע את זה גם מחברים שלו ...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.