TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Topp 3 Bästa Trance Livesets
Pages (2): [1] 2 »
Topp 3 Bästa Trance Livesets
Lista era bästa livesets här 
1: Ferry Corsten - Live @ Innercity 1999
2: Johan Gielen - Live @ Trance Energy 2002-02-15
3: Piet Blank - Live @ Einslive Partyservice 2001-12-01

Svårt som fan men just nu lyssnar jag mest på
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Svårt som fan men just nu lyssnar jag mest på
|
tiesto - live at innercity och ferry corsten - live at innercity är båda grymt bra
tiesto - magik 6 är ju sjukt bra det också (är ju ett liveset
)
| Originally posted by Amnezia var hitta du detta??? svårt som fn å hitta set från Gk GG å SSS jue.. |
Settet pågår mitt på dagen... om man lyssnar hör man vilket underbart drag de e på publiken... skulle verkligen vilja dra dit med vitryss men har fan inte råd...
Kan inte säga vilket set som är bäst, finns ju så läskigt många, men här är några rågrymma iaf:
James Zabiela - Lush After Party
Kasey Taylor - Live at Triple J - 04-05-2002
John 00 Fleming - Essential Mixes (2000 & 2001)
| Originally posted by King of Clubs Kan inte säga vilket set som är bäst, finns ju så läskigt många, men här är några rågrymma iaf: James Zabiela - Lush After Party Kasey Taylor - Live at Triple J - 04-05-2002 John 00 Fleming - Essential Mixes (2000 & 2001) |
| Originally posted by SteveTranz4ever Den ligger nu under live sets på min FTP så de e bara å ta hem Settet pågår mitt på dagen... om man lyssnar hör man vilket underbart drag de e på publiken... skulle verkligen vilja dra dit med vitryss men har fan inte råd... |
hehe
John 00 Fleming - Live at Godskitchen 2002
Ferry Corsten - Live at Trance Energy 2000
Paul Oakenfold - Live at Gatecrasher 1999
himmelska set som jag lyssnar på ofta än idag. kommer för alltid ha en plats på min hd 
Mina 3 favvoset
Carl Cox - Live @ Dancevalley 04-08-2001
John '00' Fleming - Radio 1's Essential Mix 11-11-01
Dj Tiesto - Live at Dance Department 25-05-2002
| Originally posted by kurai Whoa.. Jennsen! Haven't seen you around for ages!! |
Joof Essential Mix 11-01-2001
Oakie Essential Mix ( Space IBiza -99 )
Lemon 8 Live @ Nihtlife 2002
Kan nänmna ett flertal råfeta Sasha spelningar...men jag säger pass.
Ojda svårt detta...
Paul van Dyk - Live @ home 23-04-00
Benjamin Bates - Live @ Innercity 21-12-02
Marco V - Live @ mysteryland 2001
| Originally posted by King of Clubs Hey Franco! Long time no see, indeed. How's it going? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Svårt som fan men just nu lyssnar jag mest på
|
| Originally posted by kurai 3 DJs like they could not be more different! Spoke & Warmduscher. Dude where's the quality? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Hey I don´t know Spokes & Warmduschers skills or quality in general but thoose sets I just mentioned is whicked in my opinion... I like more than one kinda genre... |
| Originally posted by kurai They are both cheap Hardtrance & Hardstyle whores |
Be openminde and a bit more polite
| Originally posted by SteveTranz4ever Still thoose sets are good... come down to earth now and try something else besides techno Be openmindeda bit more polite |
| Originally posted by SteveTranz4ever Still thoose sets are good... come down to earth now and try something else besides techno Be openminde and a bit more polite |
| Originally posted by x-dream I wonder who got Kurai into the techno style... |
| Originally posted by kurai Vai guardare i tue PM amico mio |
| Originally posted by King of Clubs Non sapevo parli italiano. Ho letto e risposto a tuo PM. Vai via pezzo di merda!! |
Armin van Buuren - Live @ Club Eau(maraton settet ni vet)
Ferry Corsten - Live @ Trance Energy
Armin van Buuren & Ferry Corsten - Live @ Godskitchen Dublin B2B
en outsider Jon O´Bir @ ASOT 100
har svårt att komma på tre stycken direkt... men ett som e me på listan är...
Paul Van Dyk Essential Mix @ The Gallery Turnmills ´99
så fett!
| Originally posted by SteveTranz4ever En puhu suomea, siis ruotsiksi, kiitos ! paljunlunta mutai taski lampi.. |