TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat een plaat


Posted by magrec on Jun-10-2003 13:26:

Wat een plaat


E�n van de platen die ik zocht na het feest met deep dish heb ik gevonden Het is echt zo'n mooie plaat. Die break

Je kunt hier een stukje downloaden
http://members1.chello.nl/~f.ebbinge/pqm.mp3

die break bij 49 seconden

Bah al die verkeerde namen voor die remix
pqm - nameless [unknown remix]


Posted by New Wave on Jun-10-2003 18:37:

Maak is even een sticky thread: 'Magrec's progressive trashcan thread' voor magrec.
Dan hoeven we niet steeds naar al die loze progressive threads te kijken


Posted by tijs08 on Jun-10-2003 18:39:

idd een mooie break!

rest van het nummer is me net iets te net niet zeg maar.. jammer! Maar wel top dat je hem hebt gevonden...


Posted by jp on Jun-10-2003 18:55:

Het is verdomde irritant als je verslaafd raakt aan een nummer, vooral omdat je na lang zoeken 'm eindelijk gevonden hebt. Kun je maar niet stoppen het steeds overnieuw te beluisteren. En je familie maar afvragen waarom steeds weer hetzelfde door het huis beukt

Ik heb dat met Firewall - Sincere


Posted by Ding Chavez on Jun-10-2003 19:02:

Ik heb disc 1 van PQM - Nameless, zal de remixen die daar opstaan eens vergelijken, maar als niemand de remix nog geIDed heeft in het tracklist forum is er denk ik weinig kans dat ie daar op zal staan.
Maar is idd een superplaat, mijn persoonlijke favo is de chab remix (1 welteverstaan).

[EDIT]Voor de mensen die het niet wisten en toch geintereseerd zijn, PQM = Prince Quick Mix. En die heeft nog een aantal sterke progressive plaatjes op de naam staan [/EDIT]


Posted by Subsonik on Jun-10-2003 21:07:

TOP!

ken verder heel het nummer niet, maar ik hoop dat snel de volledige titel gevonden wordt, kwil em hebben


Posted by magrec on Jun-11-2003 07:13:

quote:
Originally posted by New Wave
Maak is even een sticky thread: 'Magrec's progressive trashcan thread' voor magrec.
Dan hoeven we niet steeds naar al die loze progressive threads te kijken



Ik krijg nog geld van je


Posted by dj_spare on Jun-13-2003 20:28:

wisselgeld zeker...

PQM - Nameless (pablo la rosa remix)


Posted by magrec on Jun-14-2003 08:14:

ok dan thnx



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.