TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Jjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaa
MUCK MUCK MUCK MUCK MUCK MMMMUUUUUUUUUCCCCKKKK
fan va h�rligt... �ntligen har man muckat nu d� 
s� j�kla sk�nt e det.. tr�kigt bara att inte f� tr�ffa alla lumpar polarna lika ofta l�ngre.. och vissa l�r man ju aldrig tr�ffa igen.
och sen s� l�r det ju knappast bli mycket av sthlm f�r min del l�ngre..... m�jligtviss en del eskilstuna (en brud d�r
) men det e ju en bit ifr�n det ocks�..
neee.. dags f�r mig att sova.. helt j�vla d�d nu... va ute och festade ig�r... b�rjade vid 19.00 och kom tillbaka till loggementet kvart i 4 och sen gick vi upp kl 6.... inte mycket s�mn direkt.
s� god natt p� er alla
MUCK
Grattis, m�ste k�nnas f�rj�vla sk�nt att slippa regementet nu! 
V�lkommen hem till Sveriges framsida nu igen d� 
�fan!!!
grattis mannen!!! nu blire mer festande f�r dig hoppas jag
inga fler granater
GRATTIS MANNEN !!!
Been there done that s� jag vet hur det k�nns.... Hitta ni p� n�t j�vulskap f�r folk som var kvar d� ? Typ mot killarna som luktar naftalin...
Vi hitta p� en j�kla massa hys... men de ber�ttar jag om sen...
S� nu �r du en man... !
Grattis, grattis! 
Nu slipper du ha morgonuppst�llning 0745 vareviga dag...fast om n�gra veckor kommer du s�kert sakna AK5an �nd�
N�e...(?)
Redan??? Fan va snabbt tiden g�r! 
Stort grattis!!! M�ste vara j�vligt sk�nt � f� komma hem!
GRATTIS IGEN!
Grattis mannen....Verkligen sk�nt att vara klar med detta...Synd att man kommer ifr�n alla polare man levt med ett bra tag...
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever GRATTIS MANNEN !!! Been there done that s� jag vet hur det k�nns.... Hitta ni p� n�t j�vulskap f�r folk som var kvar d� ? Typ mot killarna som luktar naftalin... Vi hitta p� en j�kla massa hys... men de ber�ttar jag om sen... S� nu �r du en man... ! |

)
grattis grattis !
m�ste vara sk�nt o komma hem och sova l�nge 
Grattis & v�lkommen tillbaka till den slappa vardagen! 
| Originally posted by dbl dags f�r frulle nu (frukost... kommer fr�n lumpen polaren i halmstad ) |
"frulle" har jag h�rt m�nga g�nger, tycker det �r lika fult varje g�ng 
�r inte frulle typ ett allm�nt svenskt ord? Har jag och folk i min omgivning anv�nt r�tt flitigt vad jag kan minnas 
| Originally posted by Nyx Grattis & v�lkommen tillbaka till den slappa vardagen! ![]() har aldrig h�rt det lama uttrycket f�rr..vad hette han? (kanske vet vem det �r) |
K�nde en som hette Olof Persson en g�ng i tiden, fast han kom fr�n v�ster�s och sa aldrig frulle s� jag h�rde det iaf... 
hur som helst, grattis till friheten... 
grattis p�'re.....riktigt grymt me muck.....aldrig mer beh�va ta idiotiska order av sina bef�l l�ngre � g� upp 06.30 p� morgonen
v�lkommen tebax...har fortf efter muck semester...2 m�n nu

| Originally posted by Amnezia grattis p�'re.....riktigt grymt me muck.....aldrig mer beh�va ta idiotiska order av sina bef�l l�ngre � g� upp 06.30 p� morgonen v�lkommen tebax...har fortf efter muck semester...2 m�n nu |

| Originally posted by dbl Olof Persson heter han.. ringer det n�n klocka???? |
| Originally posted by Nyx nej..k�nner ingen med det namnet..vet du var i hstad han bor? |