TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Goede prijs voor TT's?


Posted by Acidophilus on Jun-11-2003 18:10:

Goede prijs voor TT's?

Ik kan uit Duitsland 2 NIEUWE Technics SL1210 M3D'z krijgen voor 500 Euro per stuk.

Is dit een goede prijs hiervoor of weet iemand waar ik ze goedkoper kan krijgen?

ThanX,
Danny


Posted by Chicane on Jun-11-2003 18:20:

Ik heb de mijne vorig jaar bij Correct in Rotterdam gekocht, 1090 voor allebei, dus 545 per stuk incl btw


Posted by robin on Jun-11-2003 18:27:

nieuw zal je ze denk ik niet goedkoper vinden, ik meen dat er een paar weken terug nog steeds advertenties geplaatst werden op marktplaats.nl door een bedrijf uit amsterdam (dichtbij voor jou dus) jeepee's audio ofzo, voor technics (mkll of md3, dat weet ik niet meer) ook voor 500 euro, incl. stanton 500's

check it out

gr

robin

*toch nog een nuttige 500e post


Posted by ChooChoo on Jun-11-2003 18:36:

Ik heb ze uit duitsland voor 488 euro per stuk. Alleen dan zonder cartidges. bij www.musik-service.de. Maar het ligt daar in duitsland allemaal bij 500 euro. dus dat is een relaxte prijs.

grtz


Posted by arj1o1 on Jun-11-2003 19:08:

quote:
Originally posted by robin
nieuw zal je ze denk ik niet goedkoper vinden, ik meen dat er een paar weken terug nog steeds advertenties geplaatst werden op marktplaats.nl door een bedrijf uit amsterdam (dichtbij voor jou dus) jeepee's audio ofzo, voor technics (mkll of md3, dat weet ik niet meer) ook voor 500 euro, incl. stanton 500's

check it out

gr

robin

*toch nog een nuttige 500e post


off topic:
snel je supreme tranceaddict veranderen dan


Posted by robin on Jun-11-2003 19:55:

quote:
Originally posted by arj1o1
off topic:
snel je supreme tranceaddict veranderen dan


zou ff niet weten waarin.. en mag ook nog niet, pas na 6 maanden geloof ik, nouja heb ik nog een maand bedenk tijd


Posted by Acidophilus on Jun-11-2003 20:47:

Bedankt allemaal!

ChooChoo, Ik zie dat ze bij Music Service ook 500 kosten. Had jij een dealtje gesloten dat je ze nog goedkoper hebt?

Vroeg het me af, want zag gister bij MidTown in Amsterdam de 1200 MKII liggen: Meeneemprijs - OP=OP voor 749 Euro.

Geloofde dus eigenlijk niks van die 500 Euro uit Duitsland, maar is dus toch zo.

ThanX!


Posted by basd on Jun-11-2003 20:50:

Nette prijs, 500 euro per stuk.. Zeker gezien het feit dat je er jarenlang plezier van zal hebben (naar ik mag aannemen..)

Als ik dat geld had toen ik TT's kocht had ik ook wel Technics gekocht.. heb nu gekozen voor een iets goedkopere oplossing (waar ik overigens 100% tevreden mee ben..)

Het is in ieder geval een stuk beter dan eerst crappy TT's kopen en die na een paar maanden inruilen, dan ben je uiteindelijk een stuk duurder uit.


Posted by robin on Jun-11-2003 20:55:

in duitsland is het vaak goedkoper, is ook zo met pc's.. met dvd's cd's etc ook volgens mij

weet iemand waarom dat is? belastingen ofzo? (in dat geval leve de EU, wordt het hier misschien ook goedkoper (of duurder natuurlijk)


Posted by Chicane on Jun-11-2003 21:12:

Duitsland heeft een aantal productie afdelingen en vooral groothandelaren in allerlei electronica, bovendien een lagere BTW en geen milieuheffing op apparatuur geloof ik


Posted by jp on Jun-11-2003 21:46:

Ik heb er nog enkele thuis staan voor 150 Euro per stuk (van de vrachtwagen gevallen)





Heb je secondenlijm?



Posted by Bouma-Bros on Jun-11-2003 21:57:

dieboxhifi waren ze toen ik ze kocht 495,- Ortofon elementen zijn daar ook voor een leuke prijs te krijgen


Posted by ChooChoo on Jun-12-2003 06:52:

quote:
Originally posted by Acidophilus
ChooChoo, Ik zie dat ze bij Music Service ook 500 kosten. Had jij een dealtje gesloten dat je ze nog goedkoper hebt?

ThanX!


O, dan hebben ze m toch weer duurder gemaakt. Ik heb ze iets van 3 maanden ofzo geleden besteld en toen waren ze toch echt 488 euro.
Dus geen dealtje
Ach ja 500 euro is nog steeds een goeie prijs.

grtz


Posted by DjRV on Jun-12-2003 06:56:

quote:
Originally posted by jploveparade
Ik heb er nog enkele thuis staan voor 150 Euro per stuk (van de vrachtwagen gevallen)





Heb je secondenlijm?




hoeveel heb je der?


Posted by robin on Jun-12-2003 11:26:

quote:
Originally posted by jploveparade
Ik heb er nog enkele thuis staan voor 150 Euro per stuk (van de vrachtwagen gevallen)





Heb je secondenlijm?




meen je dat nou? zoja hoeveel heb ie dr?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.