TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Impulz outdoor
Impulz outdoor
ik zag er nog geen thread over, gaat er iemand heen? en is het al uitverkocht?
Impulz outdoor en uitverkocht?
Kaartjes zweven rond op internet alsof je ze bijna kan uitprinten en laten zien als entree bewijs wat nog geldig is ook 
Denk niet dat ik ga, heb effe wat beters te doen
Mysteryland moet ik nog winnen, maar nog niet de moeite voor gedaan om ID&T te pesten 
het is dus gewoon kut...
ik vind deze line-up juist wel erg koel voor udc-begrippen!! weet niet meer wie er allemaal op stonden.. david carreta, dmx crew, underworld, rolando, the youngsters ensow/ofsow
maarja als ik er heen ga, ga ik er in ieder geval geen geld voor betalen.. zullen toch wel weer genoeg kaartjes voor te winnen zijn 
| quote: |
| Originally posted by Chicane Kaartjes zweven rond op internet alsof je ze bijna kan uitprinten en laten zien als entree bewijs wat nog geldig is ook ![]() Denk niet dat ik ga, heb effe wat beters te doen Mysteryland moet ik nog winnen, maar nog niet de moeite voor gedaan om ID&T te pesten |

Ik ga, heb via kremlin eigenlijk oakenfold kaartjes gewonnen maar dat ging niet door toen mocht ik uit 3 andere feesten kiezen 
| quote: |
| Originally posted by arj1o1 zoals waar? |
Wie weet loopt de kaartverkoop wel goed maar op www.msn.nl kun je alwel kaarten winnen maar daar worden echt niet honderden kaarten weggegeven dat gebeurt bij de grote sponsors.
Maar vorig jaar had je op de impulz site een prijsvraag waarbij je altijd kaartjes won. zal dat dit jaar ook weer zo zijn?
Greetz Gurian
| quote: |
| Originally posted by Gurian Maar vorig jaar had je op de impulz site een prijsvraag waarbij je altijd kaartjes won. zal dat dit jaar ook weer zo zijn? Greetz Gurian |
I don't understand (
) but if you want the line-up of this event :
| quote: |
| The next Impulz Outdoor Edition is announced to be on Saturday the 28th of June 2003, Recreation area Bussloo, Apeldoorn |
ja de line-up wisten we nog niet arie....
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Ja. Je kunt er eigenlijk wel van uitgaan dat voor ieder feest wel kaarten te winnen zijn. Meestal zijn dat er minder dan 10 ofzo, maar bij UDC zijn dat er vaak duizenden |
er is al een thread over, de vernieuwde line-up staat in de eerste post
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.