TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Jag vill flytta...

Posted by St_Andrew on Jun-12-2003 19:44:

Rasta Jag vill flytta...

...till Holland, n�n som h�nger med och bildar en svenskkoloni?

Posted by Rikard on Jun-12-2003 19:57:

hehe, visst! vi flyttar in brevid id-t's h�gkvarter.. snor deras internet-lina � spionerar p� vad dem har i g�rningarna?

Posted by mjz on Jun-12-2003 20:06:

jaaaa, vi invaderar amsterdam och d�per om det till new s�ffle!

Posted by St_Andrew on Jun-12-2003 20:32:

quote:
Originally posted by Dioxys
hehe, visst! vi flyttar in brevid id-t's h�gkvarter.. snor deras internet-lina � spionerar p� vad dem har i g�rningarna?

JAAA! o s� kidnappar vi alla bra dj:s o tvingar dom att spela i all evighet tills vi d�r mohahaha

Posted by ScuL on Jun-12-2003 21:08:

jag tycker faktiskt att det �r b�ttre att bygga en Svenskt ID&T typ

Posted by Rikard on Jun-12-2003 21:14:

�h, dj'sarna blir s� j�vla avundsjuka n�r dem ser v�ran lya vi kidnappat att dem flyttar in med oss vi startar ett trance-kollektiv som varenda dj�vel vill komma in till

men icke d� h�r har vi privata fester som inte en dj�vel kan s�tta emot djsarana g�r hellre p� v�ra fester �n blir betalda multum med pengar f�r n�tt gig p� n�n klubb d�

Posted by Glorie on Jun-12-2003 22:08:

King

quote:
Originally posted by St_Andrew n�n som h�nger med och bildar en svenskkoloni?

JAG e p� vi kanske kan f� tag p� n�t stort hus.. s� blire billigare... avst�nden i NL ere ingen som kan klaga p�... typ lika stort som Sm�land till ytan eller n�t fast... x antal fler miljoner som bor d�r

Posted by mindshooter on Jun-12-2003 22:37:

Tycker vi kan �verta n�tt stort sandtag n�nsant i n�n svensk grop ist�llet och bygga ravesamh�lle d�r...oss� jagar vi djur i skogarna p� dagarna och grillar dom p� kv�llen samtidigt som vi dansar oss i trans runt brasan medans v�ra feta DJs lirar...

Posted by lonne on Jun-12-2003 23:18:

Holland skulle inte vara n�got annat �n livsfarligt f�r mig.

Posted by Virus on Jun-12-2003 23:29:

quote:
Originally posted by lonne
Holland skulle inte vara n�got annat �n livsfarligt f�r mig.

Har samma k�nsla, men jag tror inte det �r ett s�nt kul land att leva i f�rutom att trancescenen �r stor. Ett land jag �r ruggigt sugen p� �r Spanien, men jag tror att jag skulle g� under d�r med. F�r m�nga likasinnade. ..heh.

Posted by ScuL on Jun-13-2003 18:53:

quote:
Originally posted by King of Clubs
Har samma k�nsla, men jag tror inte det �r ett s�nt kul land att leva i f�rutom att trancescenen �r stor. Ett land jag �r ruggigt sugen p� �r Spanien, men jag tror att jag skulle g� under d�r med. F�r m�nga likasinnade. ..heh.

hehe du e verkligen den f�rsta svenskan som tittar p� holland utan de rosa glas�garna
avsett av trance-scenen, storleken, stranderna och kanske v�dret tycker jag v�ldigt d�ligt om landet som jag bor in. om politiken, polisen men s�rskilt om folket i allm�nt..
men det ser du inte som turist, om man bor h�r f�r typ en eller tv� �r. d� uppdycker sanningen.. alla �r verkligen egoistiskt som fan. (l�tt att f�rklara n�r man bor med ungef�r 16 miljon m�nniskor och 8 miljon bilar i en omr�de av bara 30x15mil).

Posted by nils on Jun-13-2003 20:45:

Re: Jag vill flytta...

quote:
Originally posted by St_Andrew
...till Holland, n�n som h�nger med och bildar en svenskkoloni?

�bersmart! hehe, det skulle juh n�stan funka
det finns en sjukel stora kolonier i Spanien, typ som sm� svenne ghetton. det skulle inte skada holland med lite mer influenser fr�n Sverige...

iaf. s� h�nger jag med dig p� Sensation, trance energy osv om n�tt �r