TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Jag vill flytta...
Jag vill flytta...
...till Holland, n�n som h�nger med och bildar en svenskkoloni? 
hehe, visst! vi flyttar in brevid id-t's h�gkvarter.. snor deras internet-lina � spionerar p� vad dem har i g�rningarna? 
jaaaa, vi invaderar amsterdam och d�per om det till new s�ffle! 
| quote: |
| Originally posted by Dioxys hehe, visst! vi flyttar in brevid id-t's h�gkvarter.. snor deras internet-lina � spionerar p� vad dem har i g�rningarna? |
mohahaha
jag tycker faktiskt att det �r b�ttre att bygga en Svenskt ID&T typ 
�h, dj'sarna blir s� j�vla avundsjuka n�r dem ser v�ran lya vi kidnappat att dem flyttar in med oss
vi startar ett trance-kollektiv som varenda dj�vel vill komma in till 
men icke d�
h�r har vi privata fester som inte en dj�vel kan s�tta emot
djsarana g�r hellre p� v�ra fester �n blir betalda multum med pengar f�r n�tt gig p� n�n klubb d� 

Originally posted by St_Andrew n�n som h�nger med och bildar en svenskkoloni? |
vi kanske kan f� tag p� n�t stort hus.. s� blire billigare... avst�nden i NL ere ingen som kan klaga p�... typ lika stort som Sm�land till ytan eller n�t
fast... x antal fler miljoner som bor d�r
Tycker vi kan �verta n�tt stort sandtag n�nsant i n�n svensk grop ist�llet och bygga ravesamh�lle d�r...oss� jagar vi djur i skogarna p� dagarna och grillar dom p� kv�llen samtidigt som vi dansar oss i trans runt brasan medans v�ra feta DJs lirar...
Holland skulle inte vara n�got annat �n livsfarligt f�r mig.
| Originally posted by lonne Holland skulle inte vara n�got annat �n livsfarligt f�r mig. |
| Originally posted by King of Clubs Har samma k�nsla, men jag tror inte det �r ett s�nt kul land att leva i f�rutom att trancescenen �r stor. Ett land jag �r ruggigt sugen p� �r Spanien, men jag tror att jag skulle g� under d�r med. F�r m�nga likasinnade. ..heh. |

Re: Jag vill flytta...
| Originally posted by St_Andrew ...till Holland, n�n som h�nger med och bildar en svenskkoloni? |