TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vad ska göras i Sommar?
Vad ska göras i Sommar?
Nån annan än jag som har planerat min sommar?
Ska ha en Cykelsemester.
Från Stockholm till Uddevalla. Tar cirka 5-6 dagar 
Skriv vad ni ska göra i Sommar eller hjälp de som inte vet vad de ska göra i sommar. Hitta på nått åt de stackarna :P
nada. jag har så jävla mycket saker och tänka på om framtiden
| quote: |
| Originally posted by Kongo_kim nada. jag har så jävla mycket saker och tänka på om framtiden |

| quote: |
| Originally posted by SputniQ Jobbigt, ![]() Orka tänka på ett sommarlov :P |
mm.. Som man bäddar får man ligga... Finns en annan bra. "Man får va som man är, när man inte blev som man skulle".
Börjar min semester vecka 29 o ska slappa o njuta i 5veckor =o)
hehe.. kan ju försig vara skönt att slappa liote då och då. Men allvarligt grabbar.. Ingen som ska göra nått? Förutom att ligga hemma och sova hela dagarna eller sitta vid datorn 24 timmar om dagen? :P
i början av juli jobbar jag som kolloledare...i början av augusti likaså. Sen blir väl mysteryland i slutat av augusti hoppas jag och lite andra fester under sommaren 
Ingen som ska sporta eller¨åka nånstans i sommar? Utomlands mm?
Jag åker iväg till Spanien den 22a me föräldrarna o syskonen.. ska åka bil ner dit... 
Jag kommer att va utomlands ungefär 4 veckor, sen kommer jag bara va i Sverige antagligen.
Åker till schweiz med familien (träffa lite folk som man inte sett på ett tag + drar upp till bergen å vandra). Sen drar hela familien till finnland (iofs inte helt säker om jag ska med där).
Sen borda jag väll också jobba vid ngt tillfälle, fast jag ser inte riktigt när jag skulle ha tid
Och i slutet av sommarlovet (9. augusti) blir det förhoppningsvis streetparade och energy.

jobba lite... söka mera jobb.. åka hem till familjen, jobba lite mera...(fy fabian va tråkigt
å om jag har tur har ja sparat och tjänat ihop nog med pengar för en hollandsresa, en stereo och en ipod..
lever knapert nu 
ska jobba tills mitten av juli, sen blir det stranden, lite uteliv förhoppningsvis och en och annan festival... sen i september blir det väl jobb igen... bleh... 
Först är det midsommar, då ska jag vara odrägligt full vid en stuga ute i skärgården, sen i juli är det semester
härligt..

jag jobbade mellan 8:00-16:30 hela förra sommaren..men denna sommaren ska jag bara ligga & gotta mig i Tylösand! 
barcelona! 14 juli, det kommer bli en oförglömlig vecka med vissa minnesluckor haha, festa runt så det räcker och blir över.. annars jobbar jag varje dag 08:30 - 18:00 alla dagar utom den heliga dagen.. SÖNDAG! hehe
* jobba på astrazeneca som robotprogrammerare
jävligt coolt och roligt 
* lira innebandyturnering i österrike
* hemlig aktivitet som meddelas först när den är bekräftad 
Knega i stan
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.