TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vad ska göras i Sommar?


Posted by SputniQ on Jun-13-2003 07:00:

Idea Vad ska göras i Sommar?

Nån annan än jag som har planerat min sommar?
Ska ha en Cykelsemester.
Från Stockholm till Uddevalla. Tar cirka 5-6 dagar
Skriv vad ni ska göra i Sommar eller hjälp de som inte vet vad de ska göra i sommar. Hitta på nått åt de stackarna :P


Posted by Kongo_kim on Jun-13-2003 07:31:

nada. jag har så jävla mycket saker och tänka på om framtiden


Posted by SputniQ on Jun-13-2003 07:35:

quote:
Originally posted by Kongo_kim
nada. jag har så jävla mycket saker och tänka på om framtiden


Jobbigt,
Orka tänka på ett sommarlov :P


Posted by Kongo_kim on Jun-13-2003 07:40:

quote:
Originally posted by SputniQ
Jobbigt,
Orka tänka på ett sommarlov :P


Joo men som man bäddar får man ligga säger man


Posted by SputniQ on Jun-13-2003 07:42:

mm.. Som man bäddar får man ligga... Finns en annan bra. "Man får va som man är, när man inte blev som man skulle".


Posted by ice_key on Jun-13-2003 08:37:

Börjar min semester vecka 29 o ska slappa o njuta i 5veckor =o)


Posted by SputniQ on Jun-13-2003 08:43:

hehe.. kan ju försig vara skönt att slappa liote då och då. Men allvarligt grabbar.. Ingen som ska göra nått? Förutom att ligga hemma och sova hela dagarna eller sitta vid datorn 24 timmar om dagen? :P


Posted by mindshooter on Jun-13-2003 09:16:

i början av juli jobbar jag som kolloledare...i början av augusti likaså. Sen blir väl mysteryland i slutat av augusti hoppas jag och lite andra fester under sommaren


Posted by SputniQ on Jun-13-2003 09:25:

Ingen som ska sporta eller¨åka nånstans i sommar? Utomlands mm?


Posted by fede on Jun-13-2003 10:01:

Jag åker iväg till Spanien den 22a me föräldrarna o syskonen.. ska åka bil ner dit...
Jag kommer att va utomlands ungefär 4 veckor, sen kommer jag bara va i Sverige antagligen.


Posted by cviper on Jun-13-2003 10:06:

Åker till schweiz med familien (träffa lite folk som man inte sett på ett tag + drar upp till bergen å vandra). Sen drar hela familien till finnland (iofs inte helt säker om jag ska med där).

Sen borda jag väll också jobba vid ngt tillfälle, fast jag ser inte riktigt när jag skulle ha tid

Och i slutet av sommarlovet (9. augusti) blir det förhoppningsvis streetparade och energy.


Posted by Glorie on Jun-13-2003 10:35:

jobba lite... söka mera jobb.. åka hem till familjen, jobba lite mera...(fy fabian va tråkigt å om jag har tur har ja sparat och tjänat ihop nog med pengar för en hollandsresa, en stereo och en ipod.. lever knapert nu


Posted by mjz on Jun-13-2003 11:00:

ska jobba tills mitten av juli, sen blir det stranden, lite uteliv förhoppningsvis och en och annan festival... sen i september blir det väl jobb igen... bleh...


Posted by Treo on Jun-13-2003 11:27:

Först är det midsommar, då ska jag vara odrägligt full vid en stuga ute i skärgården, sen i juli är det semester härligt..


Posted by Nyx on Jun-13-2003 12:31:



jag jobbade mellan 8:00-16:30 hela förra sommaren..men denna sommaren ska jag bara ligga & gotta mig i Tylösand!


Posted by impulze on Jun-13-2003 12:36:

barcelona! 14 juli, det kommer bli en oförglömlig vecka med vissa minnesluckor haha, festa runt så det räcker och blir över.. annars jobbar jag varje dag 08:30 - 18:00 alla dagar utom den heliga dagen.. SÖNDAG! hehe


Posted by reveal on Jun-13-2003 17:01:

* jobba på astrazeneca som robotprogrammerare jävligt coolt och roligt
* lira innebandyturnering i österrike
* hemlig aktivitet som meddelas först när den är bekräftad


Posted by Virus on Jun-13-2003 17:26:

Knega i stan



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.