TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Godskitchen Global Gathering 26 july 2003
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by SnuggLe on Jun-13-2003 16:21:

Godskitchen Global Gathering 26 july 2003

Nou, d'r is al wel een trhead, maar dat gaat meer over de busreis. Dus ik dacht, ik maak nog maar even een goede nieuwe thread aan die ik sticky maak.

Het feest is op 26 juli, en de busreis gaat dacht ik die ochtend.
Mensen die meegaan zijn:

*SnuggLe
*Magrec
*BasD
*Optimus
*Littletheseus
*Basvh
*Snitz
*Remy D + 3 of 4
*Miss Proximus
*Bouma-Bros.

De lineup:

Godskitchen
Tiësto, Fergie, Armin Van Buuren, Judge Jules, Ferry Corsten, Tall Paul, Marco V, MIKE Push LIVE, Misstress Barbara, John 00 Fleming: Jon O'Bir

The Gallery
Xpress2, Tall Paul, Sister Bliss, Guy Ornadel, DJ Scot Project, Christopher Lawrence, DJ Montana, John Kelly, Medicine8 live, Pulser, Lange, Petrae Foy, Darren Christian

Babooshka
Erick Morillo, Roger Sanchez, Bob Sinclar, Junior Jack and Kid Crème, Dean Coleman, James Algate

Global
Carl Cox, Richie Hawtin, Josh Wink, Adam Beyer, Valentino, Trevor Rockcliffe, Michel De Hey, Christian Smith, Will Grant

Bedrock
John Digweed, Steve Lawler, Nick Warren, Hernan Cattaneo, Jimmy Van M, Futureshock Dex'n'Fx, Chris Fortier, Phil Thompson

Sundissential
Lab 4 (live), Lisa Lashes, Andy Farley, Rob Tissera, K90 (live), Jez and Charlie, Nick Rafferty, Ian M, BK, Paul Kershaw, DJ Karim, Ilogik, Mark Grey, Strange Dave

Helterskelter Arena
DJ Craze, Grooverider, Fabio, Krust, Die, Zinc, Andy C, Hype, Mampi Swift, Bryan GeeAdam F, Brockie, Ratpack, Nicky Blackmarket, Garry K, Dollar MC's Skibadee, IC3, MC MC, Spyda, Fearless, Det, Navigator, Dynamite, Tali, Stamina, Juiceman, Presha, Shabba L, Five Alive, Everson Allen

The Bora Bora Beach Experience
DJ Gee, Jason Bye (Space), Oliver Lang (Privilege), Tim Sheridan (Dope Smugglers), Gordon Matthewman (The Trumpet Man), Pav (manumission percussionist)

Doors are open 16:00 - 07:00 (festival area is open at 13:00).
Tickets are £ 45,- (excl. fee)

Posted by SnuggLe on Jun-13-2003 16:24:

Namen waarvoor ik zeker ga:
Carl Cox, John Digweed, Nick Warren, (Montana, Michel de Hey), Richie Hawtin. VET!

Neem wel een lekker handoekkie mee, dat je kan gaan chillen daar in het gras. Duurt LANG man, van 16:00 tot 07:00 uur!

Posted by tijs08 on Jun-13-2003 16:30:

Re: Godskitchen Global Gathering 26 july 2003

quote:
Originally posted by SnuggLe

De lineup:

Godskitchen
Tiësto, Fergie, Armin Van Buuren, Judge Jules, Ferry Corsten, Tall Paul, Marco V, MIKE Push LIVE, Misstress Barbara, John 00 Fleming: Jon O'Bir

Fokkin Hell!! alleen met deze line-up is het al het vetste feest van het jaar

Posted by magrec on Jun-13-2003 16:37:

Misstress Barbara, Xpress2, Sister Bliss, Christopher Lawrence, Medicine8 live, Carl Cox, Richie Hawtin, John Digweed, Steve Lawler, Nick Warren, Hernan Cattaneo, Jimmy Van M, Futureshock Dex'n'Fx, Chris Fortier, Phil Thompson

en de resterende 50€ maak ik deze week over

Trouwens is die line up van jouw wel compleet bram?
Mis jonathan lisle.

Posted by basd on Jun-13-2003 16:54:

Nou dan ik ook maar even:

Godskitchen
Misstress Barbara

Babooshka
Erick Morillo, Bob Sinclar

Global
Carl Cox, Richie Hawtin (hoop op weer lekker spacen), Josh Wink, Adam Beyer, Michel De Hey

Bedrock
John Digweed, Nick Warren

Maar ja goed, ga vooral om een keer ergens anders te kijken, da's altijd leuk natuurlijk. Gaaf wordt het toch wel, maakt niet veel uit wie er draait.

Posted by Duke2003 on Jun-14-2003 19:43:

hoeveel mensen komen daar wel niet? die line-up is namelijk nogal duur...

Posted by Miss Proximus on Jun-16-2003 10:09:

Mijn keus blijft beperkt ivm het meewaaien met de stroom met gezellige mensen of lekkere gozers (in de UK? lol)

Godskitchen
zie wel

The Gallery
Guy Ornadel, DJ Scot Project, DJ Montana

Global
Adam Beyer

Bedrock
John Digweed, NICK WARREN

Sundissential
nwe UKTA favoriet?...meehoppen met Volksjoolz en vriendin

weeheeeeeeeeeeeeee

Posted by Opti on Jun-16-2003 10:51:

Wie ik wil zien

Godskitchen
Tiësto, Fergie, Armin Van Buuren, Judge Jules, Ferry Corsten, MIKE Push LIVE, Misstress Barbara

The Gallery
DJ Scot Project, DJ Montana, Lange

Global
Carl Cox, Richie Hawtin, Josh Wink, Adam Beyer, Valentino

Sundissential
Lab 4 (live), Lisa Lashes, Andy Farley, Rob Tissera, K90 (live), Ian M, BK, Ilogik

Maar ja, das niet realistisch, moet ik elke 5 minuten hoppen

Posted by Bouma-Bros on Jun-16-2003 10:52:

quote:
Originally posted by Duke2003
hoeveel mensen komen daar wel niet? die line-up is namelijk nogal duur...

35.000 mensen

Posted by snitz on Jun-16-2003 22:23:

Ach jah zo veel goeie namen dus we kijken wel waar het schip strandt....

Posted by Little Theseus on Jul-02-2003 01:08:

Hwaaaahh ik krijg de bibbers van die line-up! Zoveel ontzettend veel goede artiesten erop dat ik nu al flink baal van de dj's die ik straks mis (je moet toch keuzes maken op een gegeven moment)

Hoelang moeten we eigenlijk in de bus vertoeven?

Posted by Opti on Jul-02-2003 01:43:

uurtje of 8 dat wordt slapen in de bus, want ik heb geen zin om voor middernacht al voor pampus te liggen

Posted by SnuggLe on Jul-02-2003 08:15:

quote:
Originally posted by Optimus
uurtje of 8 dat wordt slapen in de bus, want ik heb geen zin om voor middernacht al voor pampus te liggen

Goh, heb je geleerd van je ervaringen in Enschede toen met Nexus?
Ik ga ook zeker pitten in de bus.
Plus ikneem een HANDOEKJE mee en daar ga ik de eerste uren lekker op liggen chillen!
Digweed, Warren en Coxie ben ik zeker bij!

Was er al nieuws over de surprise acts enzo?

Posted by Robert on Jul-02-2003 08:23:

ik ben er zekers! heb mijn vliegticket geboekt

Posted by Miss Proximus on Jul-02-2003 15:21:

8 uur? laatste NEC ben ik ruim 15 uur onderweg geweest! en slapen HO maar

vandaar dat witte poeier deze keer haha

Posted by Divine9 on Jul-03-2003 05:34:

Read This!

Ik wil iig 1 .nl dj meepikken, en dat zal
dan Tiesto of Ferry worden.

Verder nog :

John 00 Flemming, Jon o' Bir, Sister Bliss, Christopher Lawrence
Richi Hawtin, Adam Beyer, John Digweed /of Steve Lawler, Nick Warren, Fabio/Grooverider
en euhhh... Jackass ... Beach party lijkt me ook wel relaxed.
't zal wel nooit allemaal kunnen, dus dat wordt kiezen tegen die tijd.

Posted by Remy D on Jul-09-2003 16:58:

Love is in the air

Hier heb ik ook onwijs veel zin in!! We gaan ook zeker lachen in de bus maar niet voor 11en want ik ben geen ochtendmens. Maar eerst ff 15 dagen naar Kreta. Ik wil alleen Tiesto zien voor de rest boeit het me niet en wil ik eigenlijk alleen maar lol maken en bier drinken.

Posted by snitz on Jul-09-2003 23:15:

quote:
Originally posted by Remy D
Hier heb ik ook onwijs veel zin in!! We gaan ook zeker lachen in de bus maar niet voor 11en want ik ben geen ochtendmens. Maar eerst ff 15 dagen naar Kreta. Ik wil alleen Tiesto zien voor de rest boeit het me niet en wil ik eigenlijk alleen maar lol maken en bier drinken.

ZEKER ONWIJS VEEL ZIN IN!!!! ik zal ook niet erg aanspreekbaar zijn voor 11 uur. We gaan namelijk eerst ff naar HQ PARTY in de melkweg. daarna gelijk door naar utrecht om daar de bus naar het altijd mooie engeland te pakken. Eerst maar even een paar dagen berlijn waar we (jaja zo zie je hem nooit en zo 5 keer op een jaar)tiesto gaan bekijken. maar goed, xie jullie tegen die tijd wel weer

Posted by SnuggLe on Jul-10-2003 08:02:

Hoelaat gingen we ookalsweer?
Als dat 7 uur in de ochtend is, heb ik nog best problemen om daar rond dat tijdstip te zijn! Dat wordt ZEER ZEKER slapen in de bus.

Posted by Opti on Jul-10-2003 10:42:

quote:
Originally posted by snitz
ZEKER ONWIJS VEEL ZIN IN!!!! ik zal ook niet erg aanspreekbaar zijn voor 11 uur. We gaan namelijk eerst ff naar HQ PARTY in de melkweg. daarna gelijk door naar utrecht om daar de bus naar het altijd mooie engeland te pakken. Eerst maar even een paar dagen berlijn waar we (jaja zo zie je hem nooit en zo 5 keer op een jaar)tiesto gaan bekijken. maar goed, xie jullie tegen die tijd wel weer

Ha cool, ik wilde dat ook doen (Charlotte Birch ) Maar dan zou ik zaterdag echt vertieft zijn (als ik nuchter was ) Veel plezier op HQ en geef CHarlotte een kus van mij

Posted by snitz on Jul-10-2003 10:45:

kzal haar eerst zelf wel een kusje geve

Posted by Miss Proximus on Jul-10-2003 11:20:

tering ben je behoorlijk dom bezig! als je denkt dat je ook maar enigszins slaapt in zo'n bus ben je óf gewoon ontzettend naief..óf misschien een hele kleine beetje achterlijk

en zo'n topfeest als GG verknallen wegens moeheid om een dom feestje in de melkweg..bhahahahahaha /me lacht

Posted by snitz on Jul-10-2003 11:21:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
tering ben je behoorlijk dom bezig! als je denkt dat je ook maar enigszins slaapt in zo'n bus ben je óf gewoon ontzettend naief..óf misschien een hele kleine beetje achterlijk

en zo'n topfeest als GG verknallen wegens moeheid om een dom feestje in de melkweg..bhahahahahaha /me lacht

Ben niet de enige die naar HQ gaat hoor

Posted by Miss Proximus on Jul-10-2003 11:24:

ooooh!! NU snap ik t!!! dus als meerdere mensen t doen is t niet dom meer!!

hey bedankt, dat vroeg ik me namelijk altijd al af

Posted by basvh on Jul-10-2003 12:18:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

hoho vorig jaar naar loveparade met 50 zatte boeren als een roosje geslapen. Ik deed me minidisc bij hedel op, viel in slaap en werd 50 km voor berlijn wakker. Dus reken maar van yes dat je in die bus kan slapen.
Dus snitzke en ik gaan gewoon lekker naar HQ om meteen daarna in de bus te stappen.

En geen kwaad wordt over die feestjes in de melkweg want die zijn gewoon super!!!!!!

Pages (4): [1] 2 3 4 »