TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Godskitchen Global Gathering 26 july 2003
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Godskitchen Global Gathering 26 july 2003
Nou, d'r is al wel een trhead, maar dat gaat meer over de busreis. Dus ik dacht, ik maak nog maar even een goede nieuwe thread aan die ik sticky maak.
Het feest is op 26 juli, en de busreis gaat dacht ik die ochtend.
Mensen die meegaan zijn:
*SnuggLe
*Magrec
*BasD
*Optimus
*Littletheseus
*Basvh
*Snitz
*Remy D + 3 of 4
*Miss Proximus
*Bouma-Bros.
De lineup:
Godskitchen
Tiësto, Fergie, Armin Van Buuren, Judge Jules, Ferry Corsten, Tall Paul, Marco V, MIKE Push LIVE, Misstress Barbara, John 00 Fleming: Jon O'Bir
The Gallery
Xpress2, Tall Paul, Sister Bliss, Guy Ornadel, DJ Scot Project, Christopher Lawrence, DJ Montana, John Kelly, Medicine8 live, Pulser, Lange, Petrae Foy, Darren Christian
Babooshka
Erick Morillo, Roger Sanchez, Bob Sinclar, Junior Jack and Kid Crème, Dean Coleman, James Algate
Global
Carl Cox, Richie Hawtin, Josh Wink, Adam Beyer, Valentino, Trevor Rockcliffe, Michel De Hey, Christian Smith, Will Grant
Bedrock
John Digweed, Steve Lawler, Nick Warren, Hernan Cattaneo, Jimmy Van M, Futureshock Dex'n'Fx, Chris Fortier, Phil Thompson
Sundissential
Lab 4 (live), Lisa Lashes, Andy Farley, Rob Tissera, K90 (live), Jez and Charlie, Nick Rafferty, Ian M, BK, Paul Kershaw, DJ Karim, Ilogik, Mark Grey, Strange Dave
Helterskelter Arena
DJ Craze, Grooverider, Fabio, Krust, Die, Zinc, Andy C, Hype, Mampi Swift, Bryan GeeAdam F, Brockie, Ratpack, Nicky Blackmarket, Garry K, Dollar MC's Skibadee, IC3, MC MC, Spyda, Fearless, Det, Navigator, Dynamite, Tali, Stamina, Juiceman, Presha, Shabba L, Five Alive, Everson Allen
The Bora Bora Beach Experience
DJ Gee, Jason Bye (Space), Oliver Lang (Privilege), Tim Sheridan (Dope Smugglers), Gordon Matthewman (The Trumpet Man), Pav (manumission percussionist)
Doors are open 16:00 - 07:00 (festival area is open at 13:00).
Tickets are £ 45,- (excl. fee)
Namen waarvoor ik zeker ga:
Carl Cox, John Digweed, Nick Warren, (Montana, Michel de Hey), Richie Hawtin. VET!
Neem wel een lekker handoekkie mee, dat je kan gaan chillen daar in het gras. Duurt LANG man, van 16:00 tot 07:00 uur!
Re: Godskitchen Global Gathering 26 july 2003
quote: |
Originally posted by SnuggLe De lineup: Godskitchen Tiësto, Fergie, Armin Van Buuren, Judge Jules, Ferry Corsten, Tall Paul, Marco V, MIKE Push LIVE, Misstress Barbara, John 00 Fleming: Jon O'Bir |
Misstress Barbara, Xpress2, Sister Bliss, Christopher Lawrence, Medicine8 live, Carl Cox, Richie Hawtin, John Digweed, Steve Lawler, Nick Warren, Hernan Cattaneo, Jimmy Van M, Futureshock Dex'n'Fx, Chris Fortier, Phil Thompson
en de resterende 50€ maak ik deze week over
Trouwens is die line up van jouw wel compleet bram?
Mis jonathan lisle.
Nou dan ik ook maar even:
Godskitchen
Misstress Barbara
Babooshka
Erick Morillo, Bob Sinclar
Global
Carl Cox, Richie Hawtin (hoop op weer lekker spacen), Josh Wink, Adam Beyer, Michel De Hey
Bedrock
John Digweed, Nick Warren
Maar ja goed, ga vooral om een keer ergens anders te kijken, da's altijd leuk natuurlijk. Gaaf wordt het toch wel, maakt niet veel uit wie er draait.
hoeveel mensen komen daar wel niet? die line-up is namelijk nogal duur...
Mijn keus blijft beperkt ivm het meewaaien met de stroom met gezellige mensen of lekkere gozers (in de UK? lol)
Godskitchen
zie wel
The Gallery
Guy Ornadel, DJ Scot Project, DJ Montana
Global
Adam Beyer
Bedrock
John Digweed, NICK WARREN
Sundissential
nwe UKTA favoriet?...meehoppen met Volksjoolz en vriendin
weeheeeeeeeeeeeeee
Wie ik wil zien
Godskitchen
Tiësto, Fergie, Armin Van Buuren, Judge Jules, Ferry Corsten, MIKE Push LIVE, Misstress Barbara
The Gallery
DJ Scot Project, DJ Montana, Lange
Global
Carl Cox, Richie Hawtin, Josh Wink, Adam Beyer, Valentino
Sundissential
Lab 4 (live), Lisa Lashes, Andy Farley, Rob Tissera, K90 (live), Ian M, BK, Ilogik
Maar ja, das niet realistisch, moet ik elke 5 minuten hoppen
Originally posted by Duke2003 hoeveel mensen komen daar wel niet? die line-up is namelijk nogal duur... |
Ach jah zo veel goeie namen dus we kijken wel waar het schip strandt....
Hwaaaahh ik krijg de bibbers van die line-up! Zoveel ontzettend veel goede artiesten erop dat ik nu al flink baal van de dj's die ik straks mis (je moet toch keuzes maken op een gegeven moment)
Hoelang moeten we eigenlijk in de bus vertoeven?
uurtje of 8 dat wordt slapen in de bus, want ik heb geen zin om voor middernacht al voor pampus te liggen
Originally posted by Optimus uurtje of 8 ![]() ![]() |
ik ben er zekers! heb mijn vliegticket geboekt
8 uur? laatste NEC ben ik ruim 15 uur onderweg geweest! en slapen HO maar
vandaar dat witte poeier deze keer
haha
Ik wil iig 1 .nl dj meepikken, en dat zal
dan Tiesto of Ferry worden.
Verder nog :
John 00 Flemming, Jon o' Bir, Sister Bliss, Christopher Lawrence
Richi Hawtin, Adam Beyer, John Digweed /of Steve Lawler, Nick Warren, Fabio/Grooverider
en euhhh... Jackass ... Beach party lijkt me ook wel relaxed.
't zal wel nooit allemaal kunnen, dus dat wordt kiezen tegen die tijd.
Hier heb ik ook onwijs veel zin in!! We gaan ook zeker lachen in de bus maar niet voor 11en want ik ben geen ochtendmens. Maar eerst ff 15 dagen naar Kreta.
Ik wil alleen Tiesto zien voor de rest boeit het me niet en wil ik eigenlijk alleen maar lol maken en bier drinken.
Originally posted by Remy D Hier heb ik ook onwijs veel zin in!! We gaan ook zeker lachen in de bus maar niet voor 11en want ik ben geen ochtendmens. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoelaat gingen we ookalsweer?
Als dat 7 uur in de ochtend is, heb ik nog best problemen om daar rond dat tijdstip te zijn! Dat wordt ZEER ZEKER slapen in de bus.
Originally posted by snitz ZEKER ONWIJS VEEL ZIN IN!!!! ik zal ook niet erg aanspreekbaar zijn voor 11 uur. We gaan namelijk eerst ff naar HQ PARTY in de melkweg. daarna gelijk door naar utrecht om daar de bus naar het altijd mooie engeland te pakken. Eerst maar even een paar dagen berlijn waar we (jaja zo zie je hem nooit en zo 5 keer op een jaar)tiesto gaan bekijken. maar goed, xie jullie tegen die tijd wel weer |
kzal haar eerst zelf wel een kusje geve
tering ben je behoorlijk dom bezig! als je denkt dat je ook maar enigszins slaapt in zo'n bus ben je óf gewoon ontzettend naief..óf misschien een hele kleine beetje achterlijk
en zo'n topfeest als GG verknallen wegens moeheid om een dom feestje in de melkweg..bhahahahahaha /me lacht
Originally posted by Miss Proximus tering ben je behoorlijk dom bezig! als je denkt dat je ook maar enigszins slaapt in zo'n bus ben je óf gewoon ontzettend naief..óf misschien een hele kleine beetje achterlijk ![]() en zo'n topfeest als GG verknallen wegens moeheid om een dom feestje in de melkweg..bhahahahahaha /me lacht ![]() |
ooooh!! NU snap ik t!!! dus als meerdere mensen t doen is t niet dom meer!!
hey bedankt, dat vroeg ik me namelijk altijd al af
Originally posted by Miss Proximus tering ben je behoorlijk dom bezig! als je denkt dat je ook maar enigszins slaapt in zo'n bus ben je óf gewoon ontzettend naief..óf misschien een hele kleine beetje achterlijk |