TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חמוד ביותר!!!!!


Posted by BlueHawk on Jun-13-2003 16:54:

חמוד ביותר!!!!!

http://www.philprice.net/flash/valentines/

שיא החמוד
צריך להדליק רמקולים ולא לדאוג אין שום צרחות ושום תמונות מפחידות


Lady In Red...


Posted by Shahar on Jun-13-2003 16:58:

יאאאאאאאאאאא רבאק איזה חמודדדדדדדדד
אהבתי


Posted by -CosmicFire- on Jun-13-2003 17:33:

חחח
איזה חמוד :]


Posted by TTman on Jun-13-2003 19:00:

ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק


Posted by itamarsan on Jun-13-2003 20:12:

אחלההההה של דבררררר!!!!!!!!!!!!!
רעיון טובבב


Posted by MASTERsplinter on Jun-14-2003 03:01:

+ גאוני


Posted by TinkerbeL on Jun-14-2003 11:04:

חמוד


Posted by Hell_Copter on Jun-14-2003 12:21:

אני היחיד שחושב שזה פלצני להפליא?


Posted by Elior on Jun-14-2003 12:32:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני היחיד שחושב שזה פלצני להפליא?



לא...אתה לא לבד...


Posted by NaOren on Jun-14-2003 13:09:

איזה חמוד זה...


Posted by warpedd_ on Jun-14-2003 13:43:

זה באמת די דבילי...


Posted by nimrod levi on Jun-14-2003 13:56:

לא התלהבתי בכלל, מי חושב שדבר כזה חמוד?!?


Posted by DjChook on Jun-14-2003 15:54:

זה לא שאני חושב שזה חמוד
זה חמוד להראות לבנות


Posted by Flotser on Jun-14-2003 18:24:

טוב מצטער להגיד אבל זה דפוק לגמרי


Posted by AnthemFreak on Jun-14-2003 21:10:

חמוד?? לא נראה לי
סתם דבר דפוק


Posted by Sniper on Jun-14-2003 22:47:

לא זוכר איפה בדיוק ראיתי את זה פעם כבר
באמת חמוד
אבל לשלוח לך את זה למישי
זה באמת יכול להיות דיי מא-גניב


Posted by itamarsan on Jun-15-2003 00:08:

quote:
Originally posted by Sniper
לא זוכר איפה בדיוק ראיתי את זה פעם כבר
באמת חמוד
אבל לשלוח לך את זה למישי
זה באמת יכול להיות דיי מא-גניב

נכון אם יש לך חברה או שסתם אתה וצה להפיע מישהיייי
זה משהו נחמדד לאאאללללה
אני שלחתי את זה למישהי שסתם רציתי להפתיע אותה
וזה עשה את ההעבודהה.........


Posted by Tarantula on Jun-15-2003 18:57:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני היחיד שחושב שזה פלצני להפליא?

מי אמר שפלצני זה רע?
להיות פלצני לפעמים וקיצ'י זה הדבר הכי מתאים שיכול להיות
דברים כאלה הם הכי חמודים שיש
דיי אני בוכה


Posted by Hell_Copter on Jun-16-2003 02:46:

quote:
Originally posted by Tarantula
מי אמר שפלצני זה רע?
להיות פלצני לפעמים וקיצ'י זה הדבר הכי מתאים שיכול להיות
דברים כאלה הם הכי חמודים שיש
דיי אני בוכה


תראו תראו מי נזכרה לחזור לפה...
טוב שלא עבר כמעט חודש


Posted by Tarantula on Jun-16-2003 13:28:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
תראו תראו מי נזכרה לחזור לפה...
טוב שלא עבר כמעט חודש


שששקט אתה
תגיד תודה שחזרתי
בבבווו!@#


Posted by Hell_Copter on Jun-16-2003 14:19:

quote:
Originally posted by Tarantula
שששקט אתה
תגיד תודה שחזרתי
בבבווו!@#


תגיד את תודה שחזרת
בוווווו עלייך...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.