TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- geld overmaken naar duitsland
geld overmaken naar duitsland
hoe werkt dit? dit gaat niet met zo'n gewone overschrijfkaart maar met zo'n internationaal overschrijf geval toch? iemand dit wel eens gedaan? 'de bank' kennende zal dit ongetwijfelt extra kosten, hoeveel ongeveer? en hoe kom je aan zo'n kaart? gewoon bij de balie vragen en terplekke invullen?
ik zit bij abn-ambro 'de bank' btw.
robin
Dit info genoeg? ;
http://www.abnamro.nl/nl/zakelijk/i...etalen/easypay/
Beetje kansloze topic moet ik zeggen
Sorry Robin, maar dit slaat toch echt alles, had je bank binnen gestapt en had het daar gevraagd.
Dit is een tranceforum en niet een forum voor al je problemen en vragen des leven 
a-ha stond dus bij zakelijk.. daarom kon k t dus niet vinden, heb dr heus wel naar gezocht!!!
t gaat om een paar platen, vast wel meer van jullie hebben dit probleem gehad dus lijkt me helemaal niet zo gek dat k dat hier vraag 

Ken iemand mij vertellen waar ik info ken vinden over hoe ik mijn pincode moet invoeren bij de flappentap?
En ik zit bij de Postbank!
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ken iemand mij vertellen waar ik info ken vinden over hoe ik mijn pincode moet invoeren bij de flappentap? En ik zit bij de Postbank! |
leuk weer.. laat ik toch kakao maar bedanken voor de link, bedankt
Robin, met Abn-Amro internet bankieren is het gratis en binnen 2 seconden overgemaakt 
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ken iemand mij vertellen waar ik info ken vinden over hoe ik mijn pincode moet invoeren bij de flappentap? En ik zit bij de Postbank! |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Op www.hoevoerikmijnpincodeinbijdeposbankflappentap.nl, op die site staat zelfs beschreven hoe je een geldkeuze kan maken. |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Sorry Magik, vind het vervelend om je te verbeteren, maar het is natuurlijk wel postbank met een t, dus www.hoevoerikmijnpincodeinbijdepos[...nkflappentap.nl |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Dank je voor de correctie |
| quote: |
| Originally posted by stevesimon robin, als je duitse DJ's aan het inhuren bent voor een party bij jouw in de tuin voor alle TA'ers, zoals PVD e.d. dan ben je goed bezig en dan snap ik dat je wilt weten hoe je het moet overmaken naar PVD...maar aangezien dat waarhscijnlijk niet zo is.. had je beter naar bank kunnen gaan |


| quote: |
| Originally posted by robin wat t ook is geflamed word ik toch wel ![]() |
Whahahahaha die signature van New Wave 

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.