TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- geld overmaken naar duitsland


Posted by robin on Jun-14-2003 15:09:

Arrow geld overmaken naar duitsland

hoe werkt dit? dit gaat niet met zo'n gewone overschrijfkaart maar met zo'n internationaal overschrijf geval toch? iemand dit wel eens gedaan? 'de bank' kennende zal dit ongetwijfelt extra kosten, hoeveel ongeveer? en hoe kom je aan zo'n kaart? gewoon bij de balie vragen en terplekke invullen?

ik zit bij abn-ambro 'de bank' btw.

robin


Posted by Kakao on Jun-14-2003 15:50:

Dit info genoeg? ;

http://www.abnamro.nl/nl/zakelijk/i...etalen/easypay/

Beetje kansloze topic moet ik zeggen


Posted by MaGiK54 on Jun-14-2003 15:57:

Sorry Robin, maar dit slaat toch echt alles, had je bank binnen gestapt en had het daar gevraagd.

Dit is een tranceforum en niet een forum voor al je problemen en vragen des leven


Posted by robin on Jun-14-2003 16:01:

a-ha stond dus bij zakelijk.. daarom kon k t dus niet vinden, heb dr heus wel naar gezocht!!!

t gaat om een paar platen, vast wel meer van jullie hebben dit probleem gehad dus lijkt me helemaal niet zo gek dat k dat hier vraag


Posted by Opti on Jun-14-2003 16:06:


Posted by New Wave on Jun-14-2003 16:09:

Ken iemand mij vertellen waar ik info ken vinden over hoe ik mijn pincode moet invoeren bij de flappentap?

En ik zit bij de Postbank!


Posted by arj1o1 on Jun-14-2003 16:24:

quote:
Originally posted by New Wave
Ken iemand mij vertellen waar ik info ken vinden over hoe ik mijn pincode moet invoeren bij de flappentap?

En ik zit bij de Postbank!


afzeikmessages +1


Posted by robin on Jun-14-2003 16:33:

leuk weer.. laat ik toch kakao maar bedanken voor de link, bedankt


Posted by jp on Jun-14-2003 17:00:

Robin, met Abn-Amro internet bankieren is het gratis en binnen 2 seconden overgemaakt


Posted by MaGiK54 on Jun-14-2003 17:02:

quote:
Originally posted by New Wave
Ken iemand mij vertellen waar ik info ken vinden over hoe ik mijn pincode moet invoeren bij de flappentap?

En ik zit bij de Postbank!


Op www.hoevoerikmijnpincodeinbijdeposbankflappentap.nl, op die site staat zelfs beschreven hoe je een geldkeuze kan maken.


Posted by Dj Lex on Jun-14-2003 17:06:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Op www.hoevoerikmijnpincodeinbijdeposbankflappentap.nl, op die site staat zelfs beschreven hoe je een geldkeuze kan maken.


Sorry Magik, vind het vervelend om je te verbeteren, maar het is natuurlijk wel postbank met een t, dus
www.hoevoerikmijnpincodeinbijdeposTbankflappentap.nl


Posted by MaGiK54 on Jun-14-2003 17:09:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Sorry Magik, vind het vervelend om je te verbeteren, maar het is natuurlijk wel postbank met een t, dus
www.hoevoerikmijnpincodeinbijdepos[...nkflappentap.nl


Dank je voor de correctie


Posted by New Wave on Jun-14-2003 17:52:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Dank je voor de correctie


Prutser! die link deed het al niet, had ik nog niets aan je info!

Maar de link doet het uiteindelijk, ben net naar de automaat geweest en het is gelukt!!!


Posted by robin on Jun-14-2003 18:11:

quote:
Originally posted by stevesimon
robin, als je duitse DJ's aan het inhuren bent voor een party bij jouw in de tuin voor alle TA'ers, zoals PVD e.d. dan ben je goed bezig en dan snap ik dat je wilt weten hoe je het moet overmaken naar PVD...maar aangezien dat waarhscijnlijk niet zo is..






had je beter naar bank kunnen gaan


die is volgens mij om de een of andere vage reden dicht vandaag.. geloof me dat zoek ik echt wel uit voor ik hier iets vraag .. wat t ook is geflamed word ik toch wel

internet bankieren.. das ook een idee k ga ens ff rond bellen

over PvD gesproken.. kut snel 538 aan!


Posted by MaGiK54 on Jun-14-2003 18:14:

quote:
Originally posted by robin
wat t ook is geflamed word ik toch wel


En je vindt het nog lekker ook


Posted by TranceFool on Jun-14-2003 19:01:

Whahahahaha die signature van New Wave



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.