TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Marcos - Sunfire [Jay Walker Remix]
Marcos - Sunfire [Jay Walker Remix]
vad kan man s�ga, djuriskt gjuten l�t
jag har lagt den p� steves ftp (/upload/by reveal/), s� ni f�r h�mta den d�r 
haha, tackar, postade just om det i en annan tr�d, skulle kanske sett den h�r tr�den f�rst... 
TACK! �ntligen f�r man h�ra vidundret i hela formatet ist�llet f�r den lilla snutten i videon steve postade 
vad �r det f�r typ av trance?
H�r har vi ju den som jag letat efter!! 
reveal... "I owe U one.."
(stavfel??)
Grymt bra.. s�g p� steves pvd videos, d� lirade han den i video nummer 5... fastnade f�r den direkt!
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE reveal... "I owe U one.." (stavfel??) |
annars inga
| Originally posted by SWE_TRANCE H�r har vi ju den som jag letat efter!! ![]() reveal... "I owe U one.." (stavfel??)Grymt bra.. s�g p� steves pvd videos, d� lirade han den i video nummer 5... fastnade f�r den direkt! |
s� energisk � sk�n
mumma 

Ahhh super duper najs att du har uppat den reveal s� jag och andra �ntligen kan f� njuta av den i sin fulla l�ngd.
mindsooter, fr�ga inte bara ladda hem den s� har du gjort dagens b�sta download ! 
Oj, nu k�nner jag mig lite s�h�r kritiskt h�ra hehe..jag tyckte inte att den var s� speciell alls...
Typ.....ok bara...

| Originally posted by mindshooter Oj, nu k�nner jag mig lite s�h�r kritiskt h�ra hehe..jag tyckte inte att den var s� speciell alls... Typ.....ok bara... |
heh, ska f�rs�ka undvika klyschor som smaken �r som baken och dylikt, men jag skulle iaf kunna dansa mig medvetsl�s till den h�r l�ten... 
mjz
hoho va rolig du e 
Marcos kn�cker s�ger ja bara 
Mmh,liker ikke denne ass.Synthene h�res rett og slett for cheesy ut,selv om det er bra tr�kk.Originalen er langt bedre mener n� jeg.
�r login p� ftp:n �ndrad ? kommer inte in
den var ok imo
�r inte min stil direkt
ni gl�mde Dj Aligator
m'kay...
N�r fan lirade Pvd bra musik senast ? Det enda han och alla som �r signade p� vandit g�r, bla Nu-nrg �r att paja allt som kommer i deras v�g och h�ja bpm`en till 160 och en fet basslinga p� det och f�rst�ra allt som en g�ng var bra ! Tackar vet jag Ralphie B. ( deras enda guldkorn )
Btw bara min �sikt, s� flama p� b�st ni vill.