TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מגזין די גיי!!!


Posted by Glenn-Holmes on Jun-15-2003 02:13:

Smiling Frog מגזין די גיי!!!

חברים הסתובבתי עם אמא שלי בקניון ברחובות חיפשנו מתנה לסבא שלי ליום הולדת ה-90 שלו (כן כן90...) הקיצר נכנסנו לסטימצקי ואני לא בדיוק פריק של ספרים ודברים שיש שם אבל אז מבעד לכל הספרים ראיתי אותו נוצץ ובוהק יותר מאי פעם ידעתי שזה נועד להיות ידעתי שאני והוא חייבים לאחד את דרכינו זה יותר מסתם גורל זה משהו מעבר
זה היה....מגזין די גיי הבריטי (אם אני לא טועה בריטי....ואני בד"כ טועה ) ההתרגשות שלי היתה עצומה שגם המחיר של 54 שקל לא עניין אותי בכלל.....
אני מוכרח לציין שזה מעניין אחושרמוטה...
אם היה משהו כזה בעברית זה היה להיט
אני לא יודע עד מתי אני יסיים לקרוא את כל משמעניין אותי שם....
אבל זה יקח זמן

בכל מקרה חברים תגובות בכלל על איזה מגזינים כאלה אתם מכירים

ובכלל על הרעיון של דבר כזה בארץ


Posted by Biondo on Jun-15-2003 03:49:

כמובן שיש בארץ כאלה דברים ידידי

בזמנו הייתי קורא את
DJ העיר
מגזין בעברית כל מה שקשור למוזיקה אלקטרונית בארץ ובחול
אם אני לא טועה בשם
מזמן לא עקבתי אבל אין סיבה שלא יהיו מגזינים דומים בעברית
ויש מצב שהיום יש בשוק יותר מאחד כבר

תעשה חיפוש.


Posted by Glenn-Holmes on Jun-15-2003 07:24:

כן אחי אני זוכר שיש איזה משהו אבל עדיין זה לא מתקרב כ"כ לרמה של המגזין די גיי.... חבל שאין מספיק חשיפה של קלאב-טראנס בדי גיי בעיקר יש שם טק האוס ובכלל האוס לסגנונותיו...

בכל מקרה מגזינים דומים בארץ אם מישהו מכיר שיכתוב עליהם פה...


Posted by DjChook on Jun-15-2003 08:33:

גם אני מכיר בעיקרון את
DJ העיר
שיוצא פעם בחודש עם עיתון "העיר" ויש את כל העיתונים האלה
XTRA

וכאלה, שמחלקים בשיינקין

הם גם בעיקרון על הסצנה ברובם


Posted by fishfish on Jun-15-2003 08:43:

לכו לפאנקי פיש!
יש להם מבחר של מגזינים של די ג'יים, וגם תוכלו לשמוע קצת תקליטים ולהציק למוכרים...


Posted by Sniper on Jun-15-2003 19:43:

מממ אני זוכר שפעם קיבלתי כמה חוברות שדומות לזה..
אני רק לא זוכר תשם שלהם

באחד מהעיתונים היתה כתבה על ויקטור קלדרון התותח
:]

בכל אופן
הראש שלי מתפוצץ מכאבים אחרי 7 שעות של ים
אז עד כאן רות סוף!
אלעד בן דוד עוזב את הזירה
טאם טאם טאם
ביי ביי


Posted by Shahar on Jun-15-2003 21:43:

אממ... נראה לי גם זה לא מגיע לרמה אבל יש תעיתון לילה וראיתי כתוב שם על פרי ועוד דברים.....


Posted by -CosmicFire- on Jun-16-2003 17:05:

חברה מאיפה משיגים אותם אני יבדוק


Posted by luckystrike on Jun-17-2003 15:59:

לפי מה אני יודע אין משהוא טוב ואפילו
חצי רמה ממה שיש בחו"ל ....

איפה
MAG
מגזין
או איך שלא קוראים לזה
למה לא מוציאים את זה מתורגם סעמ'ק


Posted by Glenn-Holmes on Jun-17-2003 16:20:

quote:
Originally posted by luckystrike
לפי מה אני יודע אין משהוא טוב ואפילו
חצי רמה ממה שיש בחו"ל ....

איפה
MAG
מגזין
או איך שלא קוראים לזה
למה לא מוציאים את זה מתורגם סעמ'ק


זה די גיי מאג והקיצר היום קניתי את הגליון של יוני
בגליון הקודם היתה כתבה גדולה על סקאמפרוג ובוב סינקלר
בגיליון הזה יש כתבה על גאנקל אקס אל

בכל מקרה אחלה של מגזין!!!!
יש שם גם הרבה המלצות על טראקים שיוצאים באותו חודש מסגנונות של טק האוס טכנו פרוגרסיב ועד קלאב טראנס

ממש מגזין מעולה לא קולע בול לטעם המוזיקלי שלי אבל
למי אכפת עדיין כל חובב מוזיקה אלקטרונית ימצא איפשהו את הפינה שלו ויש שם מספיק מה לקרוא



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.