TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אלונושקה חזרה:)


Posted by Tarantula on Jun-15-2003 18:47:

אלונושקה חזרה:)

ייוווווו!@#!#!@

תגידו מזל טובב!@#!@
1000!@#!@#

איזה הפתעה לחזרה המחודשת שלי


מצטערת על הטראד חסר המשמות אבל הייתי חייבת

היה לי קצת לחוץ בזמן האחרון עם כל הלימודים האלה,
הרמתי את כל הבית ספר על הרגלים, כולם יזכרו מה זה להלחיץ את אלונושקה

אפילו לחזרות למסיבת סיום לא היה לי זמן

ועכשיו שהתקופה עברה, והבית ספר כמעט נגמר, יווחחווו!@$!@

אתם לא תיפטרו ממני, '
MUUAAHHAHHHAA!@#$!@

אז שלום לכם
ויש לי אלף!@#!@#


Posted by m0sh on Jun-15-2003 18:49:

ברוכה הבאה!
חפיף עזבי סיבות העיקר שחזרת
יהיה טוב את יודעת



מזל טוב גם


Posted by DjChook on Jun-15-2003 19:03:

תודה !!!


יש אלוהים !!!!!

כנסי כנסי לטרד של ה
BITCHES


Posted by Sniper on Jun-15-2003 19:32:

אלונוששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
חיים שלי מה איתך?!@
איזה כיף שעוד מעט מסיימים אה??
חיחיחי

ממ ברוכה השבה לרחוב סומסום
:]

צ'אוזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז


Posted by TTman on Jun-15-2003 19:44:

יוווווווווווו הנה היא חזרההההההה

זהווווו עכשיו מתחיל הבלאגן



חחחחחחחחחחחחחחחח

!!!! מתים עלייך


Posted by TranceGiant on Jun-15-2003 19:52:

Welcome back


Posted by Rising on Jun-15-2003 19:55:

בשעה טובה


Posted by Elior on Jun-15-2003 20:26:

woooooooooopy
אלונוש חזרה
כל הארץ דגלים דגלים



ברוכה הבאה


Posted by HyPeRSoNiC on Jun-15-2003 20:46:

חחחחחחחחח
ברוכה הבאה
לא היה לך זמן בגלל לימודים, אה??
מממממממ
זה בסדר, גם לי לא היה ממש זמן
יא אללה כמה שהייתי מפוצץ!!!! בסוף השבוע הזה הסיוט נגמר...... עד המועד ב במתמטיקה..........


Posted by itamarsan on Jun-15-2003 21:34:

ברוכה הבאה אלונהההה!!!!!!!!!!!
ואכן לכולם יש לחץץ אבל עדיין מפנים קצתת זמןן לבוא לפה.......


Posted by MASTERsplinter on Jun-15-2003 23:43:

אם כבר קמת..
תביאי קרלסברג?


Posted by Hell_Copter on Jun-16-2003 03:08:

ברוכה השבה בייבי
לקח לך זמן
אבל בקטנות... נחליק לך על זה

אה ומזל טוב על ה 1000...
לא כל יום פורים


Posted by TinkerbeL on Jun-16-2003 04:35:

welcome back!


Posted by Scorchio on Jun-16-2003 07:07:

quote:
Originally posted by MASTERsplinter
אם כבר קמת..
תביאי קרלסברג?


טוב זה אמור להיות תביאי מכבי אבל בגלל שמכבי זה בירה מגעילה נסלח לך



אלונה חזרה
יייייייששששששששששששששששששששששש!!!!!!


Posted by LioR on Jun-16-2003 12:37:

welcome back spider woman


Posted by Tarantula on Jun-16-2003 12:56:

quote:
Originally posted by DjChook

כנסי כנסי לטרד של ה
BITCHES


חחחחח
איזה שכונה עשיתם פה
אבל אל שווה, לא שמתם הרבה תמונות יפות

ואני רוצה גם בנים!@#
ביצ'ים!@#$@

quote:
Originally posted by Sniper
אלונוששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
חיים שלי מה איתך?!@
איזה כיף שעוד מעט מסיימים אה??
חיחיחי


אל תשאל ועוד איזה כיף!@$
מחר מבחן אחרון בפיזיקה וישאר רק אזרחות(עם מגן של 97 האממ האאממ)
וכמובן כימיה שטויות

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
לא היה לך זמן בגלל לימודים, אה??


אם זה היה רק לימודים, הייתי נכנסת

צריך עוד לנהל איזהשהם חיים אתה יודע


quote:
Originally posted by Hell_Copter
אה ומזל טוב על ה 1000...
לא כל יום פורים


חחחח... במקרה שלך זה כל שבועים

.......

ותודה לכם אנשים!@#!@
עכשיו אני נזכרת עד כמה
שהתגעגעתי למקום הזה ולמה

בווו עליכם@#$


Posted by Hell_Copter on Jun-16-2003 14:16:

quote:
Originally posted by Tarantula
חחחח... במקרה שלך זה כל שבועים


מממממ יופי... בוגר


Posted by -CosmicFire- on Jun-16-2003 16:22:

Welcome Back errr
cant say dude ;[[


Posted by Flotser on Jun-16-2003 18:11:

אלונהלה הפסיכודאלית חזרה!!!!!


איזה כיף !!!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.