TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- What's your favourite TV show in Swedish TV?
What's your favourite TV show in Swedish TV?
Has to be Seinfeld? 
wimans2? 
nah, kvarteret skatan probably...
hmm... didn't seinfeld do their final show years ago?
Simpsons

skulle fr�gan inte vara..
what's your favourite Swedish TV-show?
d� skulle jag svara Sen kv�ll med Luuk 
sen kv�ll med luuk
gjutet! the best swedish tv show, on swedish tv 
Simpsons 
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 Simpsons |
Simpsons, Fotbollskv�ll
Glamour o V�ra v�rsta �r
no but seriously i hate those two programs, the best ones are fresh prince, jay leno and friends. and a lot more comedy programs 

Friends - That '70s Show - Southpark
I don't watch tv
I used to like "V�rsta spr�ket" when it was on though..Scul would love that one 
The Simpsons, Everwood, Vita huset, Gilmore girls (I know but the dialouge is so f-ing clever), Mannen fr�n U.N.C.L.E., Miami Vice... I watch alot of telly but this is what I dont want to miss.
Simpsons...oslagbart
andra favoriter v�nner, v�rsta spr�ket,luuk, southpark (sagan om ringen episoden e s� najz.
jay leno � letterman (ruperts deli e oslagbart LOL
n�n som inte gillar simpsons?
den som INTE g�r det m�ste motivera 
| Originally posted by reveal n�n som inte gillar simpsons? ;) den som INTE g�r det m�ste motivera :p |
hohoho.....det e lugnt aendy... ja har.. skrivit det f�rut i forumet
men de var nog ingen som reagera d�, mer �n amnezia
det e alltid lika kul � s�ga att jag inte sett simpsons....ge mig n� mer klassiskt program som ja inte sett...
futurama...FRIENDS, starwars, ja har inte sett braveheart.. va finns d mer f�r klassiska saker?
hmmm.... familyman? e det klassiskt? gillar inte animerade saker f�r fem �re... finns ett undantag och det �r South Park 
n�ja, har v�l sett liitee av ett simpsonsavsnitt nu, f�r att n�gon tvingade mig att se det.. � va ska man s�ga.. det var inte roligt helt enkelt
v�ldigt boring faktiskt.. fast ja kanske inte ska uttala mig eftersom ja bara sett ett avsnitt...
nu har ja iofs kommit p� tv� nya program som e bra.. p� tv... roomservice och sommartorpet
s�nt tycker ja om

playboy channel... ehmmm... oh.. you said swedish tv shows.

best swedish produced prog would probably be "sen kv�ll med luuk"..
otherwise it's probably friends, southpark, simpsons... hmm.... don't watch that much TV
back in the late eighties/early nineties TV used to be my biggest interest, but since the internet appeared in my life it almost seems as TV isn't satisfactory enough anymore.
I hardly ever watch anything..! Only sports (NASCAR/Formula1/DTM) once in a while and reality TV.
Movies are my biggest point of interest, sometimes they broadcast interesting stuff on Canal+ and/or Viasat Ticket but otherwise I tend to watch DVD's only.
Series:
24
Simpsons
Friends
N�gon annan som ser den utan tvekan b�sta TV-serien p� mycket, mycket l�nge? Rescue me p� TV6 med suver�ne Dennis Leary i huvudrollen.
Nej, men min favoritsere gick p� SVT-1 eller SVT-2. Nu �r dock s�song 1 slut och jag vet inte n�r de planerar att visa s�song 2.
Spelar ingen roll med tanke p� att jag redan har sett andra s�songen av "Sleeper Cell".
Rekommenderar "Sleeper Cell" om ni inte redan tittar p� det 
| Originally posted by dbl playboy channel... ehmmm... oh.. you said swedish tv shows. ![]() |
Skulle sagt Fresh Prince om det fortfarande s�ndes
| Originally posted by trancedanne Skulle sagt Fresh Prince om det fortfarande s�ndes |

Entourage
South Park
| Originally posted by zoric Nej, men min favoritsere gick p� SVT-1 eller SVT-2. Nu �r dock s�song 1 slut och jag vet inte n�r de planerar att visa s�song 2. Spelar ingen roll med tanke p� att jag redan har sett andra s�songen av "Sleeper Cell". Rekommenderar "Sleeper Cell" om ni inte redan tittar p� det |
G�r p� Canal+