TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Schysst husdjur?
Schysst husdjur?
Jag var p� v�g hem fr�n gymmet f�r en liten stund sedan. S� var det en liten pojke som pekade och sa "titta en gris". Jag trodde han sk�mta men tittade upp och s�g att min granne k�pt en gris till husdjur.
Rusade hem och h�mtade digikameran och pl�tade den 
Det e 3 unga killar som delar l�genhet.
Visste inte att man fick ha grisar som husdjur 
Kan inte vara kul att st�da efter den.

grisar �r r�tt s� renliga faktiskt, g�r alltid sina behov p� samma st�lle... de sortenas gris som man har som husdjur fungerar som kombinerad hund/katt, dvs man kan antingen g� ut med dom, eller s� g�r de sina behov i en sandl�da
har jag f�tt reda p� 
Minigris kallas de v�l?
gris i en l�genhet...hehehe..va roligt det l�ter
...och 3 killar �r det ju ox� !
"-ni bor som i en svinstia!
-vi har en gris iaf..."

hahahha, r�cker den ut tungan?
den vill kanske inte vara me p� kort
som mig d� 
haha, vilken liten s�tnos, ser n�stan ut som en drogad bullterrier med viktproblem...
| quote: |
| Originally posted by mjz haha, vilken liten s�tnos, ser n�stan ut som en drogad bullterrier med viktproblem... |
Och ja, den ser faktist ut att r�cka ut tungan
l�ckert..var k�per man en s�n?? p� internet kanske???
| Originally posted by reveal grisar �r r�tt s� renliga faktiskt, g�r alltid sina behov p� samma st�lle... de sortenas gris som man har som husdjur fungerar som kombinerad hund/katt, dvs man kan antingen g� ut med dom, eller s� g�r de sina behov i en sandl�da har jag f�tt reda p� |
Jag s�g en snubbe g� med sin gris i sele mitt ute p� stan. Sjukt roligt att se. Folk la sig ner och asgarva och vissa gick fram och pratade. "Babe" magnet kanske.. h�h�!
Urs�kta ordvitsen. 
| Originally posted by Aendy Minigris kallas de v�l? |