TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Holland Forum...
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by Jukx on Jun-12-2001 23:58:

Thumbs up Holland Forum...

Nou ik ben net weer ff sinds tijden op het Music Discussion en Chill Out-forum wezen kijken maar ik moet zeggen dat daar (in vergelijking met ons Holland Forum) echt geen ene reet meer aan is!!!! Altijd maar dezelfde soort topics en het niveau is er ook niet echt hoog moet ik zeggen... Het lijkt ook wel of die forums door een hele nieuwe-generatie mensen is overgenomen... ken bijna niemand van de mensen die daar posten!! Ben ik ff blij dat wij ons Holland-Forum hebben!

Holland Forum RuLeZ!!

Posted by Miss Proximus on Jun-13-2001 08:07:

Echt wel! Al moet ik zeggen dat het hier af en toe ook saai is hoor! Met al die examens/tentamens en shit! En dan nog de mensen die een 9-5 baan hebben z�nder internet (geldt dus niet voor jou robbie haha)...soms heb ik het gevoel dat ik de enige ben met Blik, Henkie en Rob! Maar jah...het komt wel weer hoop ik!

Posted by Robvef on Jun-13-2001 08:12:

Je krijgt waarschijnlijk nu zo'n zomerdipje. Veel mensen werken in de vakantie zonder internet (Nenenene ) en mensen gaan op vakantie. Maar na de vakantie zal het wel weer aantrekken denk ik.

Posted by moogwai on Jun-13-2001 08:44:

King Holland Forum rules inderdaad

Zeker weten.. in de music discussion check ik voortaan alleen een thread als die mij interessant lijkt.. het is echt te druk en de kwaliteit is duidelijk gedaalt

Gelukkig is het Holland forum lekker relaxt

Posted by Robvef on Jun-13-2001 08:45:

Hier heb ik niets meer aan toe te voegen.

Posted by tango on Jun-13-2001 09:17:

ja, helemaal mee eens. Maar waar ik vooral zo'n schijt hekel aan heb is dat mensen allemaal dezelfde threads openen. Zovan "wat vinden we van magik 7" of "best song ever" enzo, die tijd heeft een beetje ta'er al lang gehad.

Holland r0x

grtz,
TNG

Posted by Robvef on Jun-13-2001 09:19:

En twee maanden later, krijgen we zo'n zelfde thread weer terug. Zelf start ik heel weinig threads. Komt meestal toch op hetzelfde neer.

Posted by Henkie_henk on Jun-13-2001 09:44:

LoL yes dit forum is wel stukke beter.. in chill out is het ongeveer hetzelfde als 2 maanden geleden.. allemaal dezelfde topics.. elke keer die kut newbies..

als hier dezelfde topics worde herhaald en als t vervelend wordt sluit ik ze en delete ze daarna.. en pm de "newbie" Wat aardig toch weer he Krijge we iniedergeval niet zon "whats your favourite song number 50000"..

Wij hebben dan wel weer kwalie threads als.. "fav songs of maand bla bla" die zijn wel goed.. EN de rest is meestal ook wel lache...

ps interesse in de cd "bitte ein beat vol1"? stoer cdjte..

Posted by Robvef on Jun-13-2001 09:46:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
ps interesse in de cd "bitte ein beat vol1"? stoer cdjte..

Doe maar uppe, dan haal ik hem er wel binnen een kwartier van af!!!!

Posted by Henkie_henk on Jun-13-2001 10:00:

K heb em al ge upped jongen

Op een moffe pubje lol.. wel godse snel...

is trouwes 2 cds..

CD1 remixed by pulsedriver
CD2 remixed by our good ol friend charlie lownoise

Kickass cd..

k post em binnekort wel... (gezzellig saampjes met de nieuwe van aaliyah ;-)

Posted by Robvef on Jun-13-2001 10:08:

quote:
Originally posted by Henkie_henk

CD2 remixed by our good ol friend charlie lownoise

Charlie Lownoise, ook al een tijdje niets meer van gehoord. Dat ie nog leeft joh.

Posted by Mysteric on Jun-13-2001 10:11:

Hij schijnt nog best goed te draaien die Charly

Posted by moogwai on Jun-13-2001 10:13:

quote:
Originally posted by Robvef

Charlie Lownoise, ook al een tijdje niets meer van gehoord. Dat ie nog leeft joh.

ja precies.. het is tegenwoordig alleen Mental Theo waar we iets van horen (en zien).

Posted by Robvef on Jun-13-2001 10:17:

Vooral zien!!!

Posted by Henkie_henk on Jun-13-2001 10:24:

quote:
Originally posted by Robvef
Vooral zien!!!

hij draait ook wel vaak mee hoor.. of draait zelf ff uurtje.. althans dat zegt ie altijd Mental theo on the road..

Posted by Robvef on Jun-13-2001 10:26:

Ben hem nog nooit tegengekomen als ie moest draaien. Wel een keer dat ie een winterspecial had over Kirchberg. Toen waren hij en zijn crew 5 van de 6 dagen dronken. En lol dat ze hadden joh, niet meer normaal.

Zie hem deze zomer op Mallorca wel. Nog 6 weken precies. Jiiiiieeeehaaaaa. Ik kan bijna niet wachten

Posted by Blik on Jun-13-2001 12:53:

vind het Holland forum zeker relax, maar de chill-out vind ik ook wel ok, alleen het word de laatste tijd wel steeds saaier daarbinnen, altijd weer diezelfde threads, en die gruwelijk irritante newbies

Posted by Robvef on Jun-13-2001 12:55:

Aan de andere kant zijn wij zo ook een keer begonnen

Posted by Miss Proximus on Jun-13-2001 14:25:

maar jah..wij zijn natuurlijk wel nuchtere hollanders en niet zoals die domme "buitenlandse" newbies die denken dat ze rechten hebben ofzo! zoals die beroshima...denkt dat ze met 10 posts een thread kan beginne waarin ze de guys terechtwijst......allejezus..OPZOUTEH! hoerrrrrrrr haha j/k (dat was grof)

Posted by Robvef on Jun-13-2001 14:27:

Maar wel terecht!!!!

Posted by TranceFool on Jun-13-2001 14:49:

Precies, hier in dit forum wordt gewoon genoeg gepost, niet te veel, je kan alles lekker nog volgen

Posted by -=WVG=- on Jun-13-2001 15:01:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
maar jah..wij zijn natuurlijk wel nuchtere hollanders en niet zoals die domme "buitenlandse" newbies die denken dat ze rechten hebben ofzo! zoals die beroshima...denkt dat ze met 10 posts een thread kan beginne waarin ze de guys terechtwijst......allejezus..OPZOUTEH! hoerrrrrrrr haha j/k (dat was grof)

Zooo jaaaaaah !!! Mee eens...

Posted by Mysteric on Jun-13-2001 15:19:

Tja...zo heel veel newbees krijgen we hierzo niet.
Obi was de laatste geloof ik...maar die is (helaas??) alweer vertrokken

Posted by Blik on Jun-13-2001 15:22:

Van mij mogen er wel een paar domme newbies komen hoor, dat betekent tenminste dat ik en henkie weer iets te doen hebben, er gebeurt hier gewoon te weinig waardoor henkie en ik actie moeten ondernemen

(dit is geen hint om rellen te gaan schoppen, geldt vooral voor de TA Hooligan hier)

Posted by -=WVG=- on Jun-13-2001 15:22:

In het Holland-forum (gelukkig) niet nee, maar in de Chill-out wordt je gek van mensen met vragen over hoe je een plaatje post ofzo...

*zucht*

Pages (4): [1] 2 3 4 »