TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TREVLIG MIDSOMMAR!!! *kram kram*
Pages (3): [1] 2 3 »
TREVLIG MIDSOMMAR!!! *kram kram*
Hej hej!! �r inte h�r s� ofta l�ngre men Steve & Kraith h�ller ju er update med vad som h�nder i stan s� d� �r allt lugnt 
Vill �nska er alla en TREVLIG MIDSOMMAR!!! *kram kram*
Jag �nskar alla en trevlig midsommar med 
Jag har laddat upp med 24st 50cl polsk pilsner som jag k�pte f�r 150:- av en chaffis utanf�r mcdonalds h�r i v�rnamo 
Livet �r h�rligt!
Ta det lugnt nu allihopa och festa lugnt 
Trevlig midsommar p� er allihopa...
Parta lugnt.....
Trevlig midsommar alla SWE-TAs 
SOm sagt tidigare, festa lungt alla 
| quote: |
| Originally posted by Connector Jag �nskar alla en trevlig midsommar med ![]() Jag har laddat upp med 24st 50cl polsk pilsner som jag k�pte f�r 150:- av en chaffis utanf�r mcdonalds h�r i v�rnamo ![]() Livet �r h�rligt! Ta det lugnt nu allihopa och festa lugnt |
)... Den var inte god fast den var 14% s� lite tuff var den 
Glad Midsommar! DRICK S� NI SPYR! 
glad midsommar! kom bara ih�g, blanda aldrig alkohol och festis, hemska saker kan h�nda...
Trevlig midsommar... 
Har ingen midsommar h�r 
Glad Midsommar allesammans! Sj�lv blir det ut och h�rja p� landet inkl. en hel del bira, snaps och sill om allt g�r enligt planerna.
Sm�rg�rdsbord kn�cker!
trevlig midsommar!
f�r egen del blir det fest hos en polare
(tur man var i tyskland nyligen
)
glad midsommar!
sj�lv ska jag iv�g p� semester 04.00 dagen efter, s� jag f�r se vad som h�nder 
rejva runt majst�ngen 
| Originally posted by King of Clubs Glad Midsommar allesammans! Sj�lv blir det ut och h�rja p� landet inkl. en hel del bira, snaps och sill om allt g�r enligt planerna. Sm�rg�rdsbord kn�cker! |
Trevlig Midsommar, verkar va den ende som inte firar midsommar..
| Originally posted by St_Andrew Polsk pilsner e livsfarlig =) Var i polen o spela golf i v�ras o passa d� p� att k�pa lite polsk �l (7kr/st 7*24=168 )... Den var inte god fast den var 14% s� lite tuff var den ![]() TREVLIG MIDSOMMAR ALLA! |

| Originally posted by ShyTrance Trevlig Midsommar, verkar va den ende som inte firar midsommar.. |
Trevlig midsommar allihopa!
Sjalv kommer jag att sitta pa ett flyg over atlanten. 
| Originally posted by Dj_Irish Trevlig midsommar allihopa! Sjalv kommer jag att sitta pa ett flyg over atlanten. |
" ? �r det inte f�r att lira i seattle? borde isf vara "
"
| Originally posted by reveal varf�r " " ? �r det inte f�r att lira i seattle? borde isf vara " " |
visst �r det trist ibland n�r meterologerna har r�tt 
ser ut att bli en gr�mulen midsommar h�r i stockholm, men man f�r v�l g�ra det b�sta av dagen �nd�.
Glad midsommar allihop!
trevlig midsommar allihoppa 
�ven ni som inte firar det
Trevlig midsommar alla TAs!!
midsommar med sv�rmor... hur kul det nu blir 
| Originally posted by tobo99 midsommar med sv�rmor... hur kul det nu blir |
jag och fyra Sofiero! woohoo
...men jag aker hem snart- sa glad midsommar alla!