TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Geal - Losing My Feeling
Geal - Losing My Feeling
Ok, hijs vrij oud, maar ik kan hem nergens helemaal vinden. Alleen de geripte stukken van de zino cd. Ik zoek dus:
Geal - Losing My Feeling
Iemand?
Thanks, Greetz Relli.
Nou ik ken hem niet en niet veel andere mensen ook geloof ik, want ik ben de eerste die replyd, LOL
idd...Nooit eerder van dat nummer gehoord
Hey je kan het ook ff vragen in de myplay thread, misschien krijg je daar meer lezers
ja daar las ik al dat hij op audiogalaxy staat 
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! ja daar las ik al dat hij op audiogalaxy staat |
ik had um daar neergezet want relli is hier nog niet zo bekend (of wel dorpsgenoot(TJE)
Zal um is downen.
Ben benieuwd ken um nie
| Originally posted by raoel ik had um daar neergezet want relli is hier nog niet zo bekend (of wel dorpsgenoot(TJE) Zal um is downen. Ben benieuwd ken um nie |
Geal
Geal werkt in de mid-town in e'hoven. Hij heeft de plaat alleen als promo weggegeven aan 3 dj's. De plaat zelf is nog niet uit, maar staat al wel lang op de zino cd. De versies op audiogalaxy zijn allemaal kut, maar ja, de plaat zelluf komt pas over een maandje of twee uit.
Thanks anyway.
Greetz Relli.

WAAAAAA
FF deze thread in leven houden !!!!
Dat is echt wel een vet nummer ja.
Relli had een stukje gepost in een andere thread
Zie hier
http://www.tranceaddict.com/forums/...ttachmentid=670
Zeg relli:
Draait roy die ook niet af en toe in de elsom ???
Want hij komt mij zo bekend voor!!!!!
En ik heb een "freedrive" locker
Zou je um daar die versie van jou van 3 min nog wa kunnen uppen relli???
www.freedrive.com
username: tranceaddicts
password: tranceaddict
| Originally posted by raoel WAAAAAA FF deze thread in leven houden !!!! Dat is echt wel een vet nummer ja. Relli had een stukje gepost in een andere thread Zie hier http://www.tranceaddict.com/forums/...ttachmentid=670 Zeg relli: Draait roy die ook niet af en toe in de elsom ??? Want hij komt mij zo bekend voor!!!!! En ik heb een "freedrive" locker Zou je um daar die versie van jou van 3 min nog wa kunnen uppen relli??? www.freedrive.com username: tranceaddicts password: tranceaddict |
| Originally posted by raoel WAAAAAA FF deze thread in leven houden !!!! Dat is echt wel een vet nummer ja. Relli had een stukje gepost in een andere thread Zie hier http://www.tranceaddict.com/forums/...ttachmentid=670 Zeg relli: Draait roy die ook niet af en toe in de elsom ??? Want hij komt mij zo bekend voor!!!!! En ik heb een "freedrive" locker Zou je um daar die versie van jou van 3 min nog wa kunnen uppen relli??? www.freedrive.com username: tranceaddicts password: tranceaddict |
Dat klopt dus wel !!!!!
LETOP het is
username: tranceaddictS (met een S aan het einde)
password: tranceaddict (zonder S aan het eind)
| Originally posted by raoel Dat klopt dus wel !!!!! LETOP het is username: tranceaddictS (met een S aan het einde) password: tranceaddict (zonder S aan het eind) |
Hij staat in mijn locker
[email protected]
wachtwoord is bekend neem ik aan......
hij is 4:04 seconde, je kijkt maar of je hem ript
greetzz
| Originally posted by New Wave Hij staat in mijn locker [email protected] wachtwoord is bekend neem ik aan...... hij is 4:04 seconde, je kijkt maar of je hem ript greetzz |
Haha ik ken dat nummer niet eens. Wordt ie in sets gedraaid ofzo?
kheedan, kheb em best gedaan.
greetzz
| Originally posted by New Wave kheedan, kheb em best gedaan. greetzz |