TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Threadje voor de Lexieman
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Threadje voor de Lexieman
Ik weet dat iedereen er gek van wordt...maar 2000 posts mogen we eigenlijk niet voorbij laten gaan dacht ik zo...
DJ LEX: Gefeliciteerd Kerel...!
En als je nu denkt: "godverkut, weer zo'n thread...Dan ga je toch gewoon weg..." 
of dan close je hem gewoon
nee, doe ik niet, gefeliciteerd maat, op naar de volgende 2000, en nog veel succes in de pw-week
| quote: |
| Originally posted by Blik of dan close je hem gewoon ![]() nee, doe ik niet, gefeliciteerd maat, op naar de volgende 2000, en nog veel succes in de pw-week |

| Originally posted by -=WVG=- pffff...Ik was al bang voor je vonnis ![]() Anders is het ook zielig...is ie pas de 4e ofzo die 2000 haalt en dan wordt er niet eens een thread gemaakt...Zou niet terecht zijn lijkt me... |

)
Hahaha thnx jongens. Dit hadden jullie niet hoeven doen. hehe
Dit is teveel. wow 2000
Congrats.. en nu helemaal de hoop op een eventueel sociaal leven maar opgegeven :P
| Originally posted by Henkie_henk Congrats.. en nu helemaal de hoop op een eventueel sociaal leven maar opgegeven :P |
Haha, niet te negatief Henkie
Maar toch gefeliciteerd Lex ! Ooit hoop ik net zo groot te worden als dat jij nu bent 
| Originally posted by Boss Haha, niet te negatief Henkie Maar toch gefeliciteerd Lex ! Ooit hoop ik net zo groot te worden als dat jij nu bent |
???
| Originally posted by Blik slijmbal!!! als je dat nou over mij zou zeggen, 2100+ posts en moderator ok, dat snap ik wel maat Lex....... ???hehe LOL |
| Originally posted by Dj Lex hehe Daar ben je ook alleen maar gekomen door te slijmen bij Swampa |

Slijme is duidelijk een goede zaak 
Ik ga ook maar's slapen.. hier's dalijk ook nix meer te doen.. Ik krijg hier godverdomme RSI van die kut muis... steeds wisselen van muis naar toetsenbord, weer naar de muis... auwww 
Yes ik ga ook slapen en nu je het zegt het lijkt me best cool om moderator te zijn, maar ja.
laterzz
��n dagje hier ff niet geweest zit ik hier al weer van 21.00 tot 1 uur te lezen( ja ik ben een langzame lezer) terwijl ik alweer om 7 uur uit de veren mag! ik ga NU slapen!lol
het is ook veel te cool dit holland forum(ja ik weet het dat is een andere thread)
en natuurlijk gefeliciteerd Lex!!!
jaaaa, gefeliciteerd Lex!!!!
Er was eens een tijd dat Lex en ik ongeveer evenveel posts hadden...lang geleden HAHAHA

| Originally posted by Optimus Trance jaaaa, gefeliciteerd Lex!!!! Er was eens een tijd dat Lex en ik ongeveer evenveel posts hadden...lang geleden HAHAHA ![]() ![]() |
| Originally posted by Dj Lex Haha oh ja joh??? En je tranceformer look haha hoe lang heb je di al. Gister ofzo? Cool |
| Originally posted by Blik dan heeft die zo'n mooi yinyang (dat is het toch) teken als avatar en dan van die brute robots als sig...... tijd voor een nieuwe avatar??? |
nou..gefeliciteerd Lex..hoewel je, in de tijd dat ik deze thread las, alweer 200 posts gestegen bent...
maarreeh...2 moderators zijn geloof ik m��r dan genoeg hier...maar aan de andere kant...als drie TA'ers vechten om een moderatorplek (been), gaat miss p. er mee op de trek (heen) 
| Originally posted by Blik dan heeft die zo'n mooi yinyang (dat is het toch) teken als avatar en dan van die brute robots als sig...... tijd voor een nieuwe avatar??? |
, tot die tjd moeten julliue t mar hiermee doen, ok???

| Originally posted by Optimus Trance jaaaa, gefeliciteerd Lex!!!! Er was eens een tijd dat Lex en ik ongeveer evenveel posts hadden...lang geleden HAHAHA ![]() ![]() |
| Originally posted by Dj Lex Haha oh ja joh??? En je tranceformer look haha hoe lang heb je di al. Gister ofzo? Cool |
. Maar ja, nu heb ik de robots verruild voor pilletjes
ja man ,ik weet ook nog wel wat namen, optimus prime natuurlijk, bumblebee, grimlock (weet je, die dinosaurus), megatron, devestator(die uit 5 robots/bulldozers, -die groen/paarse- ofzo bestaat)