TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Threadje voor de Lexieman
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Posted by -=WVG=- on Jun-13-2001 18:59:

Threadje voor de Lexieman

Ik weet dat iedereen er gek van wordt...maar 2000 posts mogen we eigenlijk niet voorbij laten gaan dacht ik zo...

DJ LEX: Gefeliciteerd Kerel...!

En als je nu denkt: "godverkut, weer zo'n thread...Dan ga je toch gewoon weg..."

Posted by Blik on Jun-13-2001 19:04:

of dan close je hem gewoon

nee, doe ik niet, gefeliciteerd maat, op naar de volgende 2000, en nog veel succes in de pw-week

Posted by -=WVG=- on Jun-13-2001 19:06:

quote:
Originally posted by Blik
of dan close je hem gewoon

nee, doe ik niet, gefeliciteerd maat, op naar de volgende 2000, en nog veel succes in de pw-week

pffff...Ik was al bang voor je vonnis
Anders is het ook zielig...is ie pas de 4e ofzo die 2000 haalt en dan wordt er niet eens een thread gemaakt...Zou niet terecht zijn lijkt me...

Posted by Blik on Jun-13-2001 19:14:

quote:
Originally posted by -=WVG=-

pffff...Ik was al bang voor je vonnis
Anders is het ook zielig...is ie pas de 4e ofzo die 2000 haalt en dan wordt er niet eens een thread gemaakt...Zou niet terecht zijn lijkt me...

ja, helemaal mee eens hoor

(ik was de 3de die 2000 haalde)

niet dat dit veel uitmaakt natuurlijk

Posted by Dj Lex on Jun-13-2001 21:28:

Hahaha thnx jongens. Dit hadden jullie niet hoeven doen. hehe
Dit is teveel. wow 2000

Posted by Henkie_henk on Jun-13-2001 21:30:

Congrats.. en nu helemaal de hoop op een eventueel sociaal leven maar opgegeven :P

Posted by Dj Lex on Jun-13-2001 21:32:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
Congrats.. en nu helemaal de hoop op een eventueel sociaal leven maar opgegeven :P

haha ik heb wel een sociaal leven. Het brokkelt af, maar dat boeit niet. hehe LOL

Posted by Boss on Jun-13-2001 21:33:

Jester

Haha, niet te negatief Henkie
Maar toch gefeliciteerd Lex ! Ooit hoop ik net zo groot te worden als dat jij nu bent

Posted by Blik on Jun-13-2001 21:34:

quote:
Originally posted by Boss
Haha, niet te negatief Henkie
Maar toch gefeliciteerd Lex ! Ooit hoop ik net zo groot te worden als dat jij nu bent

slijmbal!!! als je dat nou over mij zou zeggen, 2100+ posts en moderator ok, dat snap ik wel maar Lex.......???

hehe LOL

Posted by Dj Lex on Jun-13-2001 21:36:

quote:

slijmbal!!! als je dat nou over mij zou zeggen, 2100+ posts en moderator ok, dat snap ik wel maat Lex.......???

hehe LOL

hehe Daar ben je ook alleen maar gekomen door te slijmen bij Swampa

Posted by Blik on Jun-13-2001 21:38:

quote:
Originally posted by Dj Lex

hehe Daar ben je ook alleen maar gekomen door te slijmen bij Swampa

als jij dat ook nou zou doen, dan bereik je tenminste nog iets

**Blik kruipt zijn bedje in want heeft een zware dag morgen**

slaap ze

Posted by Boss on Jun-13-2001 21:39:

Shame / Disagreement

Slijme is duidelijk een goede zaak

Posted by Boss on Jun-13-2001 21:42:

Jester

Ik ga ook maar's slapen.. hier's dalijk ook nix meer te doen.. Ik krijg hier godverdomme RSI van die kut muis... steeds wisselen van muis naar toetsenbord, weer naar de muis... auwww

Posted by Dj Lex on Jun-13-2001 21:54:

Yes ik ga ook slapen en nu je het zegt het lijkt me best cool om moderator te zijn, maar ja.

laterzz

Posted by Partyhardy! on Jun-13-2001 22:57:

��n dagje hier ff niet geweest zit ik hier al weer van 21.00 tot 1 uur te lezen( ja ik ben een langzame lezer) terwijl ik alweer om 7 uur uit de veren mag! ik ga NU slapen!lol het is ook veel te cool dit holland forum(ja ik weet het dat is een andere thread)

Posted by Partyhardy! on Jun-13-2001 22:59:

Talking

en natuurlijk gefeliciteerd Lex!!!

Posted by Opti on Jun-13-2001 23:16:

jaaaa, gefeliciteerd Lex!!!!
Er was eens een tijd dat Lex en ik ongeveer evenveel posts hadden...lang geleden HAHAHA

Posted by Dj Lex on Jun-14-2001 04:56:

quote:
Originally posted by Optimus Trance
Er was eens een tijd dat Lex en ik ongeveer evenveel posts hadden...lang geleden HAHAHA

Haha oh ja joh???
En je tranceformer look haha hoe lang heb je di al. Gister ofzo? Cool

Posted by Blik on Jun-14-2001 07:22:

Shame / Disagreement

quote:

Haha oh ja joh???

dan heeft die zo'n mooi yinyang (dat is het toch) teken als avatar en dan van die brute robots als sig......

tijd voor een nieuwe avatar???

Posted by -=WVG=- on Jun-14-2001 08:49:

quote:

dan heeft die zo'n mooi yinyang (dat is het toch) teken als avatar en dan van die brute robots als sig......

en tijd voor n kleinere sig LOL

Posted by Miss Proximus on Jun-14-2001 09:19:

nou..gefeliciteerd Lex..hoewel je, in de tijd dat ik deze thread las, alweer 200 posts gestegen bent... maarreeh...2 moderators zijn geloof ik m��r dan genoeg hier...maar aan de andere kant...als drie TA'ers vechten om een moderatorplek (been), gaat miss p. er mee op de trek (heen)

Posted by Opti on Jun-14-2001 09:27:

quote:

ja sorry mensen, ik ben bezig met een nieuwe avatar en sig...heb geduld, tot die tjd moeten julliue t mar hiermee doen, ok???

Posted by Jukx on Jun-14-2001 09:30:

quote:
Originally posted by Optimus Trance

Coole sig man!!!!!! Ik was ook altijd onwijs fan van Transformers...
"Autobots... transform and roll outttttt!"

Volgens mij ken ik nog wel een paar namen van die sig van je... Starscream is die rooie en Soundwave die ene vage helemaal rechts... mmmm dat was het wel weer! (slecht geheugen!)

Posted by Opti on Jun-14-2001 09:35:

quote:

Haha oh ja joh???

ja h�, vind ik ook, hehehe. Toen ik klein was, vond ik t echt cool, ik was verslaafd aan de transformers. Maar ja, nu heb ik de robots verruild voor pilletjes

Posted by Opti on Jun-14-2001 09:43:

ja man ,ik weet ook nog wel wat namen, optimus prime natuurlijk, bumblebee, grimlock (weet je, die dinosaurus), megatron, devestator(die uit 5 robots/bulldozers, -die groen/paarse- ofzo bestaat)

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »