TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- "משחק החיים"
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »


Posted by divx-master2 on Jun-20-2003 15:01:

"משחק החיים"

חח לפי מה שראיתי עוד אף אחד לא דיבר על זה פה..

אז רקק רציתי להגיד שהחרא הזה ממכר !!

שוב פעםם טלנובלה ישראלית (מטופשת) מצליחה לרתק מיליונייייים לטלויזיה..

חחח באמתת לפי דעתי אחלה תוכנית ..

חוץ משירן שמתחילה לעצבבן .. ומהבכי של עינבר.. הכלל אחלה

חחח תגיבו .. נראה מה אתם חושבים


Posted by Flotser on Jun-20-2003 15:35:

דיברו על זה כבר אחי, אבל לא חשוב,
רק להגיד ש:


שירן כזאת כוסיתתתתת
אני לא יכול להעביר ערוץ כשאני יודע שהולכים להראות אותה שוב!!

והיה פרק שהיא לבשה כזאת חולצה לבנה צמודה צמודה וקצרה
אהההההההה

סידרה איכותית ביותר!!


Posted by fishfish on Jun-20-2003 15:35:

בהשוואה לאופרות סבון ישראליות קודמות נראה כאילו השחקנים לא יודעים כל כך לשחק כמו שצריך, אבל זאת רק הדעה שלי.
חוץ מאפי הילד המפגר, הוא ממש משחק בצורה מעולה, די נכנס לדמות הייתי אומר - ואני מצטער מראש אם הוא באמת כזה ולא ידעתי.
אני מקווה שהבהרתי את עצמי בצורה חיובית...


Posted by MASTERsplinter on Jun-20-2003 15:38:

quote:
Originally posted by fishfish
בהשוואה לאופרות סבון ישראליות קודמות נראה כאילו השחקנים לא יודעים כל כך לשחק כמו שצריך, אבל זאת רק הדעה שלי.
חוץ מאפי הילד המפגר, הוא ממש משחק בצורה מעולה, די נכנס לדמות הייתי אומר - ואני מצטער מראש אם הוא באמת כזה ולא ידעתי.
אני מקווה שהבהרתי את עצמי בצורה חיובית...


אהם.
לא יפה..



הקיצר אני מכור
צופה קבוע..
ונירה כלבה..
ואחים מזדיינים זה דוחה.


Posted by Rising on Jun-20-2003 15:41:

לדעתי ההיפך בניגוד לשאר הטלנובלות האחרות..משחק החיים דווקא כן יודעים לשחק שם...

אני אשכרה מכור לזה..

מת על רוב השחקנים..
אודי הרכלן הזה חחח
ארז וירון הכי גברים..אהה שאול הכי כלי..

נירה ראסמי כלבה..
ויעל... בת זונה איך אני שונא אותה שלא תיפול עליי אחת כזאת בחופה


Posted by divx-master2 on Jun-20-2003 15:50:

Jחח חציל

חחח כן ללא ספקק נירהה זונה כלבה..

וגםם זקנה בטירוף .. לא מאמין שהיא עוד לא מתה.. וטוב שהיא ובעלה..

אוףף ברח לי השם איזה קריזה..

קיצר טוב שהיא ודן תורן נפרדו .. כי פשוט דוחח הלראותם אותם מתנשקים

חח ושירן .. אהה שירןןן הזאת פצצת מין !!! חוץ מהאף הכלל נדיר אצלה


Posted by AnthemFreak on Jun-20-2003 15:51:

תוכנית יפה לאללה!!!
אני רואה לפעמים בוואלה כתבות על התוכנית..
איך יורדים עליהם שם
הכי אהבתי איך שאודי דפק את ענבר.. איזה יפה זה היה
שהם התישבו והוא אמר לה.. כן זאת היתה הצגה
ואז שהוא חיקה אותה: "אבל אודי.. אני רוצה ילדים.." זה היה קורע רצח


Posted by AnthemFreak on Jun-20-2003 15:54:

עוד משהו ששמתי לב..
רותם הזאת מוזרה לאללה
כשהיא מדברת.. היא מדברת כזה מהצד
היא מזיזה א הפה הצידה
איזה מעוותת


Posted by Sniper on Jun-20-2003 16:13:

חחחחחחחחחח שאודי חיכה את ענבר זה הרג אותיי
והיה גם פרק שקובי חיכה את ארז זה ביכלל היה שוס
מממ דוגרי אחלה סידרה אני אוהב אותה

ומתתת על אפי!!!!
יעל נירה שימותווו
הכי אהבתי בסידרה את גנגאנה
מת עליו!!

ושקובי מתעצבן זה גם מצחיק
חח


Posted by divx-master2 on Jun-20-2003 16:14:

quote:
Originally posted by AnthemFreak

שהם התישבו והוא אמר לה.. כן זאת היתה הצגה
ואז שהוא חיקה אותה: "אבל אודי.. אני רוצה ילדים.." זה היה קורע רצח


יאוווו זה היה ג-ד-ו-ל !!!!!
חחחח א הפסקתי לצחוק מזה !!


Posted by Segev on Jun-20-2003 16:39:

אני איפלו לא אקרא את התגובות אבל אני רק רוצה להגיד שזו סידרה ממש גרוע שחקנים גרועים עלילה גרועה לסיכום סידרה ישראלית


Posted by Hell_Copter on Jun-20-2003 17:15:

חחחחח אחלה סידרה
שיש לי זמן אני רואה אותה
ויוצא בזמן האחרון שאני רואה אותו כל כמה ימים...

הרס אותי שאז היה כתוב בוואלה על אפי...
הם עושים מה מישהו שמשחק ילד מפגר עושה בטלנובלה על חשבון זמן איכות עם שירן הכוסית
חחחחחחח ענק!!

וראסמי שונא את יעל... היא לא משהו בכלל...

הבנתי שאפי בסידרה רק כדי לגלות לירון ששאול זה אבא שלו


Posted by MASTERsplinter on Jun-20-2003 17:18:

גירסת טראנס של שיר הפתיחה תתפוס חזק..
יש למישהו את השיר המקורי לצורך שעשוע?


Posted by Rising on Jun-20-2003 17:20:

quote:
Originally posted by Sniper

הכי אהבתי בסידרה את גנגאנה
מת עליו!!

ושקובי מתעצבן זה גם מצחיק
חח


חחח הכי קטע שאלפסי נכנס לקובי לבית שאל אותו שאלות ההוא מחליף צבעים ..
ואז שריקי נכנסה הוא עוד חי בסרט שהוא באזור..


Posted by MaMaMiA on Jun-20-2003 17:22:

quote:
Originally posted by MASTERsplinter
אהם.
לא יפה..



הקיצר אני מכור
צופה קבוע..
ונירה כלבה..
ואחים מזדיינים זה דוחה.


דוקא שמעתי שהם לא אחים...אפי הוא באמת הבן של נירה ושאול...נירה לא רצתה אותו ו"החליפה" אותו עם ליה איכשהו כי היא פחדה ששאול יעזוב אותה...



נ.ב זה לא בטוח


Posted by MaMaMiA on Jun-20-2003 17:24:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


הבנתי שאפי בסידרה רק כדי לגלות לירון ששאול זה אבא שלו


בשביל לגלות את כל הסודות...


Posted by Hell_Copter on Jun-20-2003 17:24:

quote:
Originally posted by MaMaMiA
דוקא שמעתי שהם לא אחים...אפי הוא באמת הבן של נירה ושאול...נירה לא רצתה אותו ו"החליפה" אותו עם ליה איכשהו כי היא פחדה ששאול יעזוב אותה...



נ.ב זה לא בטוח


אפי לא אמור להיות בן איזה 10 שם!??!?!
"אניי יורד לשחק למטה מישל"
"היה כיף חיים"
תעשה לי טובה

אה ואני גם שונא את קובי... איזה מעפן הוא...
ותומר הזה הוא חתיכת מכוער


Posted by MASTERsplinter on Jun-20-2003 17:27:

יכול להיות מגניב..
שהם לא באמת אחים..


Posted by MaMaMiA on Jun-20-2003 17:29:

אני אומר לכם יש משהו בשמועה הזאת..
לא יכול להיות שירון וליה כל הזמן ביחד והכל גם מצביע על זה שהם צריכים להיות ביחד


Posted by Hell_Copter on Jun-20-2003 17:29:

quote:
Originally posted by MASTERsplinter
יכול להיות מגניב..
שהם לא באמת אחים..


כי אז הוא יוכל לזיין אותה בראש שקט?


Posted by Ariels on Jun-20-2003 17:31:

פעם ראשונה שאני שומע את השם של הסדרה הזו


Posted by Sniper on Jun-20-2003 18:23:

חחחחחחחחחחח

"סוניה זה היה טעים, אפשר עוד קציצה?"
[קול של אפי]

חח אני פשוט מת עליו!!!

אני לא מאמין לאף שמועה כי כולם מבלבלים ת'מחוח אי אפשר לדעת מה ניסגר כי הם אפילו עדיין לא סיימו להקליט את כל הפרקים
הם מקליטים כל יום פרק..


Posted by Hell_Copter on Jun-20-2003 18:51:

quote:
Originally posted by Sniper
אני לא מאמין לאף שמועה כי כולם מבלבלים ת'מחוח אי אפשר לדעת מה ניסגר כי הם אפילו עדיין לא סיימו להקליט את כל הפרקים
הם מקליטים כל יום פרק..


אבל יש את הספר...
ואתה יכול ללכת ולקרוא את הסוף של הסיפור יענו...


Posted by Shahar on Jun-20-2003 18:56:

ידידה אמרה לי שאפי הוא הבן של שאול ולא ירון..... אבל היא גם שמעה את זה מאיפשהו אז זה לא בטוח..

ד"א ליה תחליף את רותם בתפקיד יוליה


Posted by MaMaMiA on Jun-20-2003 19:01:

quote:
Originally posted by Shahar
ידידה אמרה לי שאפי הוא הבן של שאול ולא ירון..... אבל היא גם שמעה את זה מאיפשהו אז זה לא בטוח..

ד"א ליה תחליף את רותם בתפקיד יוליה

וואלה??
איך אני שונא אותה, מתלבשת כמו איזו סבתא איכס דוחה...


Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.