TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- "משחק החיים"
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »
"משחק החיים"
חח לפי מה שראיתי עוד אף אחד לא דיבר על זה פה..
אז רקק רציתי להגיד שהחרא הזה ממכר !!
שוב פעםם טלנובלה ישראלית (מטופשת) מצליחה לרתק מיליונייייים לטלויזיה..
חחח באמתת לפי דעתי אחלה תוכנית ..
חוץ משירן שמתחילה לעצבבן .. ומהבכי של עינבר.. הכלל אחלה
חחח תגיבו .. נראה מה אתם חושבים
דיברו על זה כבר אחי, אבל לא חשוב,
רק להגיד ש:
שירן כזאת כוסיתתתתת
אני לא יכול להעביר ערוץ כשאני יודע שהולכים להראות אותה שוב!!
והיה פרק שהיא לבשה כזאת חולצה לבנה צמודה צמודה וקצרה
אהההההההה
סידרה איכותית ביותר!!
בהשוואה לאופרות סבון ישראליות קודמות נראה כאילו השחקנים לא יודעים כל כך לשחק כמו שצריך, אבל זאת רק הדעה שלי.
חוץ מאפי הילד המפגר, הוא ממש משחק בצורה מעולה, די נכנס לדמות הייתי אומר - ואני מצטער מראש אם הוא באמת כזה ולא ידעתי.
אני מקווה שהבהרתי את עצמי בצורה חיובית...
| quote: |
| Originally posted by fishfish בהשוואה לאופרות סבון ישראליות קודמות נראה כאילו השחקנים לא יודעים כל כך לשחק כמו שצריך, אבל זאת רק הדעה שלי. חוץ מאפי הילד המפגר, הוא ממש משחק בצורה מעולה, די נכנס לדמות הייתי אומר - ואני מצטער מראש אם הוא באמת כזה ולא ידעתי. אני מקווה שהבהרתי את עצמי בצורה חיובית... |
לדעתי ההיפך בניגוד לשאר הטלנובלות האחרות..משחק החיים דווקא כן יודעים לשחק שם...
אני אשכרה מכור לזה..
מת על רוב השחקנים..
אודי הרכלן הזה חחח
ארז וירון הכי גברים..אהה שאול הכי כלי..
נירה ראסמי כלבה..
ויעל... בת זונה איך אני שונא אותה שלא תיפול עליי אחת כזאת בחופה 

Jחח חציל
חחח כן ללא ספקק נירהה זונה כלבה..
וגםם זקנה בטירוף .. לא מאמין שהיא עוד לא מתה.. וטוב שהיא ובעלה..
אוףף ברח לי השם איזה קריזה..
קיצר טוב שהיא ודן תורן נפרדו .. כי פשוט דוחח הלראותם אותם מתנשקים
חח ושירן .. אהה שירןןן הזאת פצצת מין !!! חוץ מהאף הכלל נדיר אצלה
תוכנית יפה לאללה!!!
אני רואה לפעמים בוואלה כתבות על התוכנית..
איך יורדים עליהם שם
הכי אהבתי איך שאודי דפק את ענבר.. איזה יפה זה היה
שהם התישבו והוא אמר לה.. כן זאת היתה הצגה
ואז שהוא חיקה אותה: "אבל אודי.. אני רוצה ילדים.." זה היה קורע רצח
עוד משהו ששמתי לב..
רותם הזאת מוזרה לאללה
כשהיא מדברת.. היא מדברת כזה מהצד
היא מזיזה א הפה הצידה
איזה מעוותת
חחחחחחחחחח שאודי חיכה את ענבר זה הרג אותיי
והיה גם פרק שקובי חיכה את ארז זה ביכלל היה שוס
מממ דוגרי אחלה סידרה אני אוהב אותה
ומתתת על אפי!!!!
יעל נירה שימותווו
הכי אהבתי בסידרה את גנגאנה
מת עליו!!
ושקובי מתעצבן זה גם מצחיק
חח
| quote: |
| Originally posted by AnthemFreak שהם התישבו והוא אמר לה.. כן זאת היתה הצגה ואז שהוא חיקה אותה: "אבל אודי.. אני רוצה ילדים.." זה היה קורע רצח |
אני איפלו לא אקרא את התגובות אבל אני רק רוצה להגיד שזו סידרה ממש גרוע שחקנים גרועים עלילה גרועה לסיכום סידרה ישראלית
חחחחח אחלה סידרה 
שיש לי זמן אני רואה אותה 
ויוצא בזמן האחרון שאני רואה אותו כל כמה ימים...
הרס אותי שאז היה כתוב בוואלה על אפי...
הם עושים מה מישהו שמשחק ילד מפגר עושה בטלנובלה על חשבון זמן איכות עם שירן הכוסית
חחחחחחח ענק!!
וראסמי שונא את יעל... היא לא משהו בכלל...
הבנתי שאפי בסידרה רק כדי לגלות לירון ששאול זה אבא שלו
גירסת טראנס של שיר הפתיחה תתפוס חזק..
יש למישהו את השיר המקורי לצורך שעשוע?
| quote: |
| Originally posted by Sniper הכי אהבתי בסידרה את גנגאנה מת עליו!! ושקובי מתעצבן זה גם מצחיק חח |
| quote: |
| Originally posted by MASTERsplinter אהם. לא יפה.. הקיצר אני מכור צופה קבוע.. ונירה כלבה.. ואחים מזדיינים זה דוחה. |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter הבנתי שאפי בסידרה רק כדי לגלות לירון ששאול זה אבא שלו |
| quote: |
| Originally posted by MaMaMiA דוקא שמעתי שהם לא אחים...אפי הוא באמת הבן של נירה ושאול...נירה לא רצתה אותו ו"החליפה" אותו עם ליה איכשהו כי היא פחדה ששאול יעזוב אותה... נ.ב זה לא בטוח |

יכול להיות מגניב..
שהם לא באמת אחים..
אני אומר לכם יש משהו בשמועה הזאת..
לא יכול להיות שירון וליה כל הזמן ביחד והכל גם מצביע על זה שהם צריכים להיות ביחד
| quote: |
| Originally posted by MASTERsplinter יכול להיות מגניב.. שהם לא באמת אחים.. |
פעם ראשונה שאני שומע את השם של הסדרה הזו
חחחחחחחחחחח
"סוניה זה היה טעים, אפשר עוד קציצה?"
[קול של אפי]
חח אני פשוט מת עליו!!!
אני לא מאמין לאף שמועה כי כולם מבלבלים ת'מחוח אי אפשר לדעת מה ניסגר כי הם אפילו עדיין לא סיימו להקליט את כל הפרקים
הם מקליטים כל יום פרק..
| quote: |
| Originally posted by Sniper אני לא מאמין לאף שמועה כי כולם מבלבלים ת'מחוח אי אפשר לדעת מה ניסגר כי הם אפילו עדיין לא סיימו להקליט את כל הפרקים הם מקליטים כל יום פרק.. |
ידידה אמרה לי שאפי הוא הבן של שאול ולא ירון..... אבל היא גם שמעה את זה מאיפשהו אז זה לא בטוח..
ד"א ליה תחליף את רותם בתפקיד יוליה
| quote: |
| Originally posted by Shahar ידידה אמרה לי שאפי הוא הבן של שאול ולא ירון..... אבל היא גם שמעה את זה מאיפשהו אז זה לא בטוח.. ד"א ליה תחליף את רותם בתפקיד יוליה |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.