TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Hello! Jag är ny =)
Pages (2): [1] 2 »
Hello! Jag är ny =)
Döda mig inte... =P
Nämen tjenare... välkommen 
Presentera dig gärna under "Svenska folket" 
Här dödar vi inte folk...vi kittlas bara
weeeeeeeeeeeee
hej hej.. trodde nästan det var agge ja känner från lkpg, när ja såg din sig.. men de vare ju inte 
känn dig som hemma

Välkommen 
Ska tortera dig lite när jag får tid över
hehe
nä skojja bara
hoppas du trivs 
Välkommen å join the club...
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Här dödar vi inte folk...vi kittlas bara |
kommer nog vara rätt hungrig då
ahhh en färsking!!!! (inte för att jag är nån av de "riktiga SWE-TAsen" (dom som skriver 1000 inlägg/dag))
hoppas du kommer att trivas... och vi kommer inte döda dej... bara kittlas lite bara som mind sa.. 
//
GyLLe
TJENARE ! Välkommen till gänget !
du joinar gänget som har bäst humor i sverige ! 
Re: Hello! Jag är ny =)
| Originally posted by A-Gren Döda mig inte... =P |
gullit... neeeee... ska vi inte
vi ska va såå snälla
| Originally posted by dj_hysterix TJENARE ! Välkommen till gänget ! du joinar gänget som har bäst humor i sverige ! |
| Originally posted by mindshooter Med undantag från han som skrev detta inlägg ^^^^^^ |
| Originally posted by dbl snacka för dig själv välkommen... kom tillbaka lagom till lunch imorgom.. alltså när jag vaknar kommer nog vara rätt hungrig då |
Re: Re: Hello! Jag är ny =)
| Originally posted by Glorie ja skratta när ja läste de där gullit... neeeee... ska vi inte vi ska va såå snälla |

Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)
| Originally posted by dbl nej usch.. har ju en tjej nu.. |
Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)
| Originally posted by mindshooter Jag sörjer med dig mannen...sörjer med dig |

ännu en 08 
Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)
| Originally posted by dbl affö ska hon bo så jävla långt bort |
| Originally posted by Nyx ännu en 08 |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)
| Originally posted by A-Gren SÅ att hon ska testa om du är trogen eller inte =P |

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)
| Originally posted by dbl mobil räkningen kommer att total döda mig ekonomiskt |
Av signaturen att döma misstänker jag att nykomlingen är förtjust i den bortgågne Douglas Adams episka verk... Skönt att se att han lever vidare till den yngre generationen.
dbl: snobbiga kläder där 
jag är också ny. välkommen
| Originally posted by Aendy Av signaturen att döma misstänker jag att nykomlingen är förtjust i den bortgågne Douglas Adams episka verk... Skönt att se att han lever vidare till den yngre generationen. |
Det är viktigt, och allmänt bekant, att saker och ting inte alltid är vad dom ser ut att vara. Så till exempel hade människorna på planeten jorden alltid ansett sig vara mer intelligenta än delfinerna, eftersom dom hade åstadkommit så mycket - hjulet, New York, krig och så vidare - medan allt som delfinerna gjort var att skvimpa omkring i vattnet och ha kul. Men å andra sidan hade delfinerna alltid ansett sig vara mer intelligenta än människan - på exakt samma grunder |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hello! Jag är ny =)
| Originally posted by A-Gren Haha, jo så kommer det garranterat att bli. Men det är hon väll värd ;P. Jag gick precis ur mitt "förhållande". Det höll inte, kändes inte rätt. Annars då, vad hender hos dig? =) Du lirar inte Cs, Q3 eller liknande? |