TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Banshee Worx
Pages (2): [1] 2 »
Banshee Worx
het heropgestarte bonzai label begint stilletjes aan vorm te krijgen, en ook de eerste releases zijn nu bekend gemaakt! midden juli laten ze de volgende platen op ons los:
push - journey of life
airwave - when things go wrong (met een exclusieve remix)
lolo - extended horizon
om naar uit te kijken!! 
Re: Banshee Worx
| quote: |
| Originally posted by tor8024 lolo - extended horizon |
Re: Re: Banshee Worx
| Originally posted by BEACHBOY Heeft deze plaat iets te maken met deze thread ID in the Unknown Tracks Forum? Want das wel nog een leuk plaatje precies, met franse vocals... |

Re: Re: Re: Banshee Worx
| Originally posted by tor8024 hoe kom je daarbij? ![]() lolo = l-vee, dus die zou nooit met vocals werken!! er zijn set rips van ext. horizon, check them out.. |
Mooi om te zien dat onze Belgische trots weer volop in gang is geschoten 
| Originally posted by CygnusX Mooi om te zien dat onze Belgische trots weer volop in gang is geschoten |
ziet er zeer goed uit
kvind t spijtig dat niet eerst "airwave - lady blue" wordt uitgebracht
| Mooi om te zien dat onze Belgische trots weer volop in gang is geschoten |
| Originally posted by Tiger777 tis maar te hopen dat ze lang blijven bestaan... |
Oei, en ik heb eergiseren journey of life afgehaald... ik schaam mij al 
| Originally posted by tor8024 that depends on us |
Re: Banshee Worx
| Originally posted by tor8024 airwave - when things go wrong (met een exclusieve remix) |
lol, het is een remix van l-vee himself.. 
als het een troost is, journey of life komt met een rank 1 remix!
| Originally posted by tor8024 journey of life komt met een rank 1 remix! |
| Originally posted by tor8024 lol, het is een remix van l-vee himself.. ![]() |
ik hoop toch dat lady blue erbij gaat zitten
wordt toch al door n deel djs gespeeld (armin, tiesto, jonobir)
vind t persoonlijk sterker dan wtgw
toch eerst die rank 1 remix horen, hebben buiten airwave en n paar remixen toch niet echt overtuigd, zeker de laatste releases niet, vond ik behoorlijk zwak
| Originally posted by tor8024 that depends on us |
| Originally posted by Belgian Bonzai Airwave - When Things Go Wrong (Lolo's extreme complex melody & softest synths ever that will make you cry Remix) |

| Originally posted by tor8024 lolo = l-vee, dus die zou nooit met vocals werken!! |
| Originally posted by Belgian Bonzai Airwave - When Things Go Wrong (Lolo's extreme complex melody & softest synths ever that will make you cry Remix) |
| Originally posted by Pumaz Euhm, zeker zijn remixes zoals oa Summer calling vergeten? |
| Originally posted by tor8024 ik had het over nummers van hemzelf.. |
| Originally posted by Pumaz Ah ok, no hard feelings? |
| Originally posted by Belgian Bonzai Airwave - When Things Go Wrong (Lolo's extreme complex melody & softest synths ever that will make you cry Remix) Mmm, niet slecht. |
| Originally posted by tor8024 ik heb een sample voor je vanuit een liveset.. het klinkt niet zo emotioneel als het origineel, het is meer clubgericht.. maar ik vind hem best wel goed! airwave - when things go wrong (2003 remix) sample |