TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Rank 1 @ Malmö, 6e september
Rank 1 @ Malmö, 6e september
på rank 1s officiella hemsida (www.rank-1.com) står följande att läsa under "gigs":
"September 6 Ministry of sound tour / Malmo / Sweden"
nån som vet mer om detta?
hoppas att detta stämmer 
åfan...vore iiiinte helt fel 
Åhhh fan. Synd att det inte var Stockholm.
| quote: |
| Originally posted by Kongo_kim Åhhh fan. Synd att det inte var Stockholm. |
| Originally posted by reveal jag är glad att det för en gångs skulle INTE är stockholm |
| Originally posted by Kongo_kim Ingenting är i Stockholm längre. Allt är ju i Jönköping av alla hålor i Sverige |
har väl varit ett par grejor i jönköping, men annars är det mesta i sthlm... inget i skåne
förrän nu
tycker det skulle varit i gbg.. e aldrig något i gbg 
men rank1 hade ju inte varit helt fel... fast tycker nog sthlm hade varit bättre, pga att det hade varit ett perfekt tillfälle att träffa tjejen 
om hon nu kunde tänka sig att stanna kvar på skolan över helgen vilket jag antar att det e.. kunde jag stuckit och träffat meterologerna också en snabbis 
Det var värst. Rank 1 till Malmö. Kan inte tänka mig att de skulle köra en sådan grej på KB så jag funderade på om det inte var en Slagthuset grej. Sedan såg jag att det var Ministry of Sound. De har kört på KB innan också.
Hursomhelst, kul att något händer här nere.
absolut!
Rank 1 äger ju, har ju fortfarande inte sett dom live!
Hubba
ojoj detta får man inte missa
Känns inte som man får missa detta. 
Rank 1???? Ojojoj äntligen händer det nåt i Malmö!
Klart att man drar dit!
Det där är felaktiga uppgifter.. det som står på rank1:s hemsida kommer att försvinna inom kort .. allt enligt Andreas (rotor)
| Originally posted by WoberT Det där är felaktiga uppgifter.. det som står på rank1:s hemsida kommer att försvinna inom kort .. allt enligt Andreas (rotor) |
| Originally posted by WoberT Det där är felaktiga uppgifter.. det som står på rank1:s hemsida kommer att försvinna inom kort .. allt enligt Andreas (rotor) |
Tror dom kommer hit lite senare antagligen.. Andreas sa att datumet inte stämde.. hoppas dom kommer iaf.. =D
| Originally posted by Dj_Irish Ah crap... inte för att jag är Rank 1's största fan precis men Malmö behöver sånt här. Scenen här är skrattretande. |

ahahah fan va skönt, ja.. tänk va öde resten hade varit om malmö hade varit huvestad..
skitkul att malmö satsar lite
hörde nåt om push till deep?? irish va me, han vet nog bättre..
jag kommer till rank 1 i vilket fall somhelst
| Originally posted by Cow ahahah fan va skönt, ja.. tänk va öde resten hade varit om malmö hade varit huvestad.. skitkul att malmö satsar lite hörde nåt om push till deep?? irish va me, han vet nog bättre.. jag kommer till rank 1 i vilket fall somhelst |
| Originally posted by Dj_Irish Push kommer inte till Deep. En klubb som Deep skulle aldrig ta igen vad en lirare som Push tar i gage. Andreas (Rotor) tog ju dit en hälften av Cosmic Gate för några månader sedan. Totalt kom 150 pers. Och då hade vissa kommit ändå från Stockholm. Förlust för arrangörerna med andra ord. Men du kanske tänkte på Ihab och Bahy och deras Phuncadelic Productions? Du träffade dom när vi ordnade FutureTech på Deep. De har goda kontakter med Push men om de någonsin gör något med honom så lär det bli nere i Egypten. |