TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Infected Mushroom Till Sverige !
Pages (2): [1] 2 »
Infected Mushroom Till Sverige !
wow..enligt Infected Mushrooms hemsida kommer dom till J�nk�ping den 25:e oktober.
25 Oct 2003 Sweden Live Duvdev & Erez Jo'nko'ping
Hoppas det blir 16-�rsgr�ns 
hmm, soft...men lindk�ping
. vi f�r se om man f�r med sig ngn ?
| quote: |
| Originally posted by lonne hmm, soft...men lindk�ping . vi f�r se om man f�r med sig ngn ? |
haha, jag �r tr�tt...nog dags att l�gga sig..
| Originally posted by lonne hmm, soft...men lindk�ping . vi f�r se om man f�r med sig ngn ? |
..och festen kommer heta Karma..
dit ska man ju helt klart.. =) .. o lindk�ping.. hehe.. antingen lidk�ping eller link�ping..
.. allt �r i j�nk�ping nuf�rtiden tycker jag.
ska f�rhoppningsviss dit.
har t.om. extremt stor chans att f� med mig en polare.. han e hel s�ld p� dem 
f�r en g�ngs skull 
| Originally posted by dbl ska f�rhoppningsviss dit. har t.om. extremt stor chans att f� med mig en polare.. han e hel s�ld p� dem ![]() f�r en g�ngs skull |
| Originally posted by dbl ska f�rhoppningsviss dit. har t.om. extremt stor chans att f� med mig en polare.. han e hel s�ld p� dem ![]() f�r en g�ngs skull |
| Originally posted by dj_hysterix bra att du tar med mig nej, men seri�st..jag e fett me Infected Mushroom-fan...har t.o.m. ett halsband som jag alltid b�r..som �r en svamp MUSHROOM TO THE PEOPLE |
| Originally posted by dj_hysterix nej, men seri�st..jag e fett me Infected Mushroom-fan...har t.o.m. ett halsband som jag alltid b�r..som �r en svamp MUSHROOM TO THE PEOPLE |
| Originally posted by lonne Om du inte redan har gjort det s� prova svamp ! Det �r en j�kla upplevelse, och en resa genom ditt inre.. |

nja..svamp l�ter lite farligt ...kan bli helt cp-hallucinationer...en snubbe ber�ttade till mig att han s�g v�ggar bl�da...hur �ckligt e det !

| Originally posted by dj_hysterix nja..svamp l�ter lite farligt ...kan bli helt cp-hallucinationer...en snubbe ber�ttade till mig att han s�g v�ggar bl�da...hur �ckligt e det ! |
de e dan innan min f�delsedag...va s�ger ni, e ni med p� � k�ra lite fira d�r nere med infected � ett dansgolv? 

| Originally posted by Vizay de e dan innan min f�delsedag...va s�ger ni, e ni med p� � k�ra lite fira d�r nere med infected � ett dansgolv? ![]() ![]() |
h�r ska firas
| Originally posted by lonne Kan nog st�mma, men det g�r ju mkt skr�ner p� stan.. Aja, jag menade det inte som ett tips, utan mer som en fr�ga. Ja, det st�mmer att det �r otroligt hallucigent och det �r ingen bra ide att prova det s� l�nge du inte k�nner dig trygg i dig sj�lv. Personligen upplever jag det inte alls som obehagligt, utan snarare intressant och p� sitt s�tt l�rorikt. |

| Originally posted by AC. Kanske borde h�lla sig till n�got av det mera syntetiska slaget och hallucigentfritt f�r att slippa dessa mindre trevliga upplevelser? �ven om detta m� reta gallfeber p� reveal, varf�r styr de inte upp det i sthlm? Varf�r j�nk�ping av alla bondh�lor? Samma sak med lab4 festen, sthlm hade varit s� fasiken mycket sk�nare ![]() Lonne, Night hawks -Grymt h�rlig l�t! Helt s�ld p� denna jag ocks� |

| Originally posted by Vizay de e dan innan min f�delsedag...va s�ger ni, e ni med p� � k�ra lite fira d�r nere med infected � ett dansgolv? ![]() ![]() |
^^^^^^
pjosk
vem har d�tt av lite svamp?
dom v�xer ju p� samma planet som vi kommer fr�n...
inga tillsatser, inga kemikalier.
s� farligt kan det v�l inte vara?
sopp skader ingen
m� spise ca 10kg FERSK sopp for � d� p� overdose.. og s� mye klarer man rett og slett ikke � spise, ergo - det er ufarlig s�nt sett
yupp :)
S�... f�r er som inte visste det h�r kommer lite information 
N�r? L�rdagen 25 Oktober
Vilka kommer?
PSYGOLVET
Live:
Infected Mushrooms
LOGIC BOMB
Dj's
GEN 6 (Creon rec)
Tege (Mandarin)
Kricke (DeltaForce)
TECHNOGOLVET
DJ's
HEADROOM (Planet Rhythm, Su:real)
Hardcell (Primate, Skunkworks)
Johan Bacto (Zync, Mankind)
Delta (DeltaForce)
Vart?J�nk�ping, Kulturhuset
Biljetter? Begr�nsat till 900, sluts�lda �verallt p� "IRL-st�llena" s�som Saturn Return etc..
Mer information?
www.dioderecords.nu
He he he.. har ju min biljett hemma 
Fick tag p� sista leveransen p� saturn return *phew*
Annars �r det v�ldigt sluts�lt �verallt... Too bad 
Re: yupp :)
| Originally posted by teski Annars �r det v�ldigt sluts�lt �verallt... Too bad |
tack :D
Oj oj... tackar f�r v�lkomnandet...
heh.. �r ingen n00b :P
Nicke har velat att jag ska komma hit hur l�nge sedan som helst..
och nog har jag vart h�r f�rr.. bakom kulisserna 
Gillade "snyggaste tjej-dj"-tr�den som f�r alltid kommer ligga mig varmt om hj�rtat *skrattar*
Hej Teski och v�lkommen hit 
Jas�, jag ville ha hit dej? Heh, det m�ste jag ha gl�mt 
(MSN
)