TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- over voetbal enzo: wat moeten we met het NL elftal?


Posted by arjoderoon on Jun-23-2003 13:24:

over voetbal enzo: wat moeten we met het NL elftal?

ik vraag me echt daadwerkelijk af wat een hoop van die internationals bezielt... of juist niet bezielt...
iedere interland maken ze er een wanvertoning van. vond het eigenlijk wel jammer dat het team van moldavie uiteindelijk toch nog verloor. lijkt wel alsof het voor hen een vervelend trainingspartijtje is. straalt absoluut geen enthousiasme vanaf dat ze het een eer vinden om voor het nl elftal te mogen voetballen. wat mij betreft mag advocaat gewoon al die standaard internationals eruit gooien en een hele hoop nieuwe spelers selecteren. laat al die jonkies maar het overnemen.. daar kunnen we tenminste nog jaren lang van genieten ipv die oude verwende miljoenen spitsen..... wat is bij die lui en bij advocaat nou het probleem?


Posted by basd on Jun-23-2003 13:41:

Ik weet niet naar welk Nederlands Elftal jij zit te kijken, maar dat team wat ik laatst zag is gewoon nog volop in de race voor het EK..

En die hebben toch al een tijdje niet meer verloren.. Maar goed dat zal wel weer niet genoeg zijn voor sommige mensen


Posted by New Wave on Jun-23-2003 14:07:

Ah, interessant topic.

Ik vind (mijn mening) het elftal de laatste tijd zeer belabberd spelen.
Ze winnen misschien wel maar er zit totaal geen pit meer in.
Van mij mogen al die ouwe knakkers der wel eens uut.
Er loopt zat spul rond wat zeer gemotiveerd is.
Het lijkt wel of al die ouwe internationals het als verplichtinkje zien en maar effe een balletje trappen.
Dit is echt geen team voor een EK.
Er moeten meer nieuwe gezichten in, meer vers en jong.

Kluivert mag er van mij uit, die gast raakt geen bal meer.
Vorige wedstrijd had hij 3 keer de bal tegen zijn teen gekregen en that was it.
De speler combinaties met Kluivert zijn bagger.
Er moeten 2 nieuwe frisse felle spitsen komen.
Het liefst 3.....mooi Ajax systeempje pakken met buitenspelers die extreem hard kunnen lopen.
Dit is gewoon flut...lijkt net een senioren team.
Davids vind ik nog wel passen, die blijft vel en gaat tot het randje....geen enkele middenvelder/spelverdeler die het in zijn hoofd haald om tijdens een halve finale (CL) flink hard te werken...al die andere kneuzen kijken wel uit..mietjes die bang zijn dat ze wellicht een rooie kaart halen en geen finale mogen spelen.....spelers met pit....dat missen we.....


Posted by Teknikol on Jun-23-2003 14:40:

quote:
Originally posted by New Wave
Ah, interessant topic.

Ik vind (mijn mening) het elftal de laatste tijd zeer belabberd spelen.
Ze winnen misschien wel maar er zit totaal geen pit meer in.
Van mij mogen al die ouwe knakkers der wel eens uut.
Er loopt zat spul rond wat zeer gemotiveerd is.
Het lijkt wel of al die ouwe internationals het als verplichtinkje zien en maar effe een balletje trappen.
Dit is echt geen team voor een EK.
Er moeten meer nieuwe gezichten in, meer vers en jong.

Kluivert mag er van mij uit, die gast raakt geen bal meer.
Vorige wedstrijd had hij 3 keer de bal tegen zijn teen gekregen en that was it.
De speler combinaties met Kluivert zijn bagger.
Er moeten 2 nieuwe frisse felle spitsen komen.
Het liefst 3.....mooi Ajax systeempje pakken met buitenspelers die extreem hard kunnen lopen.
Dit is gewoon flut...lijkt net een senioren team.
Davids vind ik nog wel passen, die blijft vel en gaat tot het randje....geen enkele middenvelder/spelverdeler die het in zijn hoofd haald om tijdens een halve finale (CL) flink hard te werken...al die andere kneuzen kijken wel uit..mietjes die bang zijn dat ze wellicht een rooie kaart halen en geen finale mogen spelen.....spelers met pit....dat missen we.....


davids blijft fel ja, en maakt veel overtredingen ook das geen voetballer geworden, maar een schoffelaar. Nederland wou altijd MOOI voetbal spelen weet je nog. En dat kan nog steeds in deze tijd. Maar met davids zeker niet. En (bijna) de rest van het team ook niet. Er moet wel verandering komen maar dr is geen coach die het durft.


Posted by Djeebie on Jun-23-2003 14:49:

Misschien moest Advocaat het huidige systeem maar loslaten en Van Der Meyde op rechts en Overmars op links zetten. Geen 4-4-2 dus, maar 4-3-3.

Verder Van der Vaart in de basis lijkt me duidelijk, en in godsnaam Van Bommel thuislaten. Als Seedorf dan eens een paar wedstrijden niet nonchalant speelt en Zenden iets feller verdedigt dan moet er toch qua veldspel veel meer uit te halen zijn.

Ik denk niet dat je de gevestigde orde al thuis moet laten. Kluivert is zo slecht nog niet, maar komt niet tot z'n recht in het huidige systeem. Misschien dat Sneijder op niet al te lange termijn een grotere rol kan gaan vervullen...


Posted by Switch on Jun-23-2003 15:25:

dat Kluivert zogenaamd geen goede combinatie kan maken met elke andere spits is dikke onzin. allen met Van Nistelrooy loopt het niet. staat Makaaij er in dan loopt het veel beter.

ik vind ook dat Zenden niet op de linksback positie moet staan, maar gewoon op linkshalf. 't is een snelle jongen en dat moet je uitbuiten. en Overmars moet niet zo zeuren dattie zo graag op links wil, 't is een rechtspoot en we hebben al genoeg spitsen, dus laat em maar wat oefenen op mooie krulballen van buiten de 16.

ik snap niet dat Van Bommel erin staat, die vind ik altijd zo slap spelen, en toch krijgt ie elke keer een goeie beoordeling van de kranten. die ene splijtende pass per wedstrijd is veel te weinig.

ja, laat maar eens wat jeugd spelen, effe kijken wat het wordt. wel natuurlijk gemixed met wat routiniers, die heb je toch wel nodig. jammer dat we geen echte backs meer hebben in de jeugd. Frank de Boer en Jaap Stam zijn de jongsten ook niet meer, dus dat kan nog wel een probleem worden. misschien Chivu maar laten naturaliseren tot nederlander

ik ben (nog) niet zo'n fan van Sneijder. hij heeft een leuk schot hoor van de tweede lijn, maar veel meer zit er nog niet in. in de opbouw wordt hij vaak overgeslagen, en pas als de bal van de spits wordt terugggekaatst, schiet hij op doel. betekent dus dat er anderen moeten zijn die het verdedigende werk moeten oplossen voor hem. te weinig rendement nog...

Fernando Ricksen mag van mij wel thuisblijven, slappe speler...

Philip Cocu, geweldige speler, loopt alle gaten dicht, speler die je nauwelijks opvalt, maar doet altijd zijn werk goed.

Davids, echt bijtertje, die laat niet los, maar elk team heeft 1 zo'n speler nodig. soms moet er gewoon effe geschopt worden om je eigen spelers wakker te schudden. prachtige speler met een goeie dribbel en eindpass.

Van Nistelrooij, echt goeie speler bij Man Utd, maar bij Oranje heb ik hem nog maar 1 keer zien excelleren, tegen Duitsland. valt op door lakse instelling en foute afspraken met Kluivert.

Edwin van der Sar mag eigenlijk ook wel eens vervangen worden, is lang niet meer de van der Sar van 94/95 bij Ajax. genoeg goeie keepers om hem op te volgen, Sander Westerveld, Ronald Waterreus, en de beide keepers van Feyenoord.

tja Seedorf is en blijft een aparte vent, hij maakt zo veel fouten, en toch heeft ie een uitstraling van "kom maar op". speelt beter bij zijn club dan bij Oranje.


Posted by jp on Jun-23-2003 15:40:

Ruud gaat voor ons het EK winnen net zoals van Basten dat 16 (!!!) jaar geleden heeft gedaan


Posted by Switch on Jun-23-2003 15:41:

quote:
Originally posted by jploveparade
Ruud gaat voor ons het EK winnen net zoals van Basten dat 16 (!!!) jaar geleden heeft gedaan


laten we het hopen. en natuurlijk met wonderschone doelpunten, want dat schot uit de lucht is zo bijzonder niet meer


Posted by Remy D on Jun-23-2003 16:19:

Voor je zo'n topic opent en daarna al die reacties opwekt had je je ook ff kunnen bedenken dat het Nederlands elftal nooit goed presteert op voorrondes. Het gaat altijd moeizaam maar als ze dan op een eindronde komen laten ze zien wat ze waard zijn.


Posted by Switch on Jun-23-2003 16:22:

quote:
Originally posted by Remy D
Voor je zo'n topic opent en daarna al die reacties opwekt had je je ook ff kunnen bedenken dat het Nederlands elftal nooit goed presteert op voorrondes. Het gaat altijd moeizaam maar als ze dan op een eindronde komen laten ze zien wat ze waard zijn.


klopt, heb je helemaal gelijk in


Posted by Punt on Jun-25-2003 11:08:

Zolang Nederland nog volop in de race is voor het EK kan het me niet zoveel boeien hoe ze spelen. Het is het resultaat wat voor mij telt.

Van der Vaart mag van mij wel eens vanaf het begin starten en niet als invaller. Voorin blijft het een lastige situatie. Ik vind dat Advocaat eens wat vaker voor Pierre van Hooijdonk moet kiezen in de tweede helft. Misschien dat dat eens een optie is.

En probeer het eens met Van Nistelrooij en Makaay. Het is gebleken dat het niet het seizoen van Patrick Kluivert is geweest. Ik vind dat je de beste spelers van dit moment moet opstellen en dan komen Makaay en Van Nistelrooij bij mij eerder dan Kluivert.


Posted by franzelare on Jun-25-2003 13:16:

van mij mogen ze dat hele gevoetbal afschaffen, dat kost alleen maar geld en er komen alleen maar rellen van!


Posted by arjoderoon on Jun-25-2003 15:04:

quote:
Originally posted by New Wave
Ah, interessant topic.

Ik vind (mijn mening) het elftal de laatste tijd zeer belabberd spelen.
Ze winnen misschien wel maar er zit totaal geen pit meer in.
Van mij mogen al die ouwe knakkers der wel eens uut.
Er loopt zat spul rond wat zeer gemotiveerd is.
Het lijkt wel of al die ouwe internationals het als verplichtinkje zien en maar effe een balletje trappen.
Dit is echt geen team voor een EK.
Er moeten meer nieuwe gezichten in, meer vers en jong.

Kluivert mag er van mij uit, die gast raakt geen bal meer.
Vorige wedstrijd had hij 3 keer de bal tegen zijn teen gekregen en that was it.
De speler combinaties met Kluivert zijn bagger.
Er moeten 2 nieuwe frisse felle spitsen komen.
Het liefst 3.....mooi Ajax systeempje pakken met buitenspelers die extreem hard kunnen lopen.
Dit is gewoon flut...lijkt net een senioren team.
Davids vind ik nog wel passen, die blijft vel en gaat tot het randje....geen enkele middenvelder/spelverdeler die het in zijn hoofd haald om tijdens een halve finale (CL) flink hard te werken...al die andere kneuzen kijken wel uit..mietjes die bang zijn dat ze wellicht een rooie kaart halen en geen finale mogen spelen.....spelers met pit....dat missen we.....


precies wat ik dacht....en het klopt indd ook wel dat ze in voorrondes altijd belabberd spelen, maar zo'n wanvertoning als tegen moldavie dat kan gewoon echt niet... en nog even een vergelijking: wit rusland - nederland was 0-2 terwijl oostenrijk gewoon gehakt gemaakt heeft van wit rusland, in wit rusland... 0-5

onze profs zijn te verwend... en euhm seedorf mag van mij gaan knikkeren. heeft in het nederlands elftal nog niks gepresteerd en is het meest arrogant van allemaal.. optiefen die vent...

ow en over dat mooie voetbal.. ik ben gewoon liefhebber van mooi voetbal. kan mij eigenlijk niet schelen wie dat mooie voetbal laat zien. mooi voetbal: real madrid - ajax ergens in de jaren 90 toen ajax een staande ovatie kreeg van het madrid publiek en madrid op eigen bodem afgestraft werd.....


Posted by Switch on Jun-25-2003 16:47:

quote:
Originally posted by franzelare
van mij mogen ze dat hele gevoetbal afschaffen, dat kost alleen maar geld en er komen alleen maar rellen van!


ja maar jij komt uit Enschede en daar hebben ze geen mooi voetbal.
geen wonder dat je dus niet van voetbal houdt


Posted by Hitman on Jun-25-2003 16:56:

zo te zien hebben we hier weer een aantal potentiele bondscoaches...

wie voelt zich geroepen???



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.