TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin beetje te veel airplay?
Pages (2): [1] 2 »
Armin beetje te veel airplay?
ik zie hier in 1 oogwenk al 5 threads (met deze 6
) over Armin van Buuren gaan, vinden jullie niet dat het een beetje te veel van het goeie is? tuurlijk is het een goeie dj, en ik luister ook altijd naar ASOT, maar geen enkele thread over Tiesto en hij is toch de zogenaamde nummer 1 van de wereld? of noem eens wat andere goeie dj's.
nouja. alweer een thread
met armin.
ik dacht precies tzelfde als siesta
SLETTEBAKKEN!!! 
We zullen wel eens zien wie er bij de volgende stemming de nummer 1 dj van de wereld gaat worden!
en de threads over Armin gaan over heerlijke trance muziek dus nooit t�veel Armin-threads!

!klopt ja Switch
als er hier al over een dj/producer gesproken wordt is t meestal Armin dit Armin dit,
heb gaat nou nooit es over de ECHT goeie mannen (/me noemt een Rank 1 tralalallalalala.. hihi)
rank 1 is voor vuile homos die elke dag hun kont aflikken met een rietje

| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta rank 1 is voor vuile homos die elke dag hun kont aflikken met een rietje |
Re: Armin beetje te veel airplay?
| Originally posted by Switch ik zie hier in 1 oogwenk al 5 threads (met deze 6 ) over Armin van Buuren gaan, vinden jullie niet dat het een beetje te veel van het goeie is? tuurlijk is het een goeie dj, en ik luister ook altijd naar ASOT, maar geen enkele thread over Tiesto en hij is toch de zogenaamde nummer 1 van de wereld? of noem eens wat andere goeie dj's. |
jep tis nu eenmaal zo dat Armin op dit moment echt wel wat meer in de picture staat dan Tiesto.. MAAR dat was voor en na TiC wel anders!
net wat Djeebie zegt dus...
Ik wilde eigenlijk net een thread gaan openen over het feit dat Armin dit jaar NIET in Ibiza staat! Das toch wel zonde want daaar gebeurt HET toch eigenlijk wel tijdens de zomer maanden...
Nou eigenlijk zijn er wel teveel threads over Armin. De threads: Armin Album(s) en Armin Van Buuren - Stay (ft Krezip) hadden makelijk in het algemene Armins Album-thread gekund, maar lekker belangrijk, Armin is even hot na het album en solo, dus laat er maar een paar draadjes over Armin zijn.
Armin is gewoon druk bezig, dus dan krijg je vanzelf veel threads!

| Originally posted by Partyhardy! We zullen wel eens zien wie er bij de volgende stemming de nummer 1 dj van de wereld gaat worden! en de threads over Armin gaan over heerlijke trance muziek dus nooit t�veel Armin-threads! |
Lees net dat hij 6 uur draait in XL, kut dat het na DV is. Dus ik ga er niet heen.
Persoonlijk vind ik armin als DJ highly overated, hij is een beetje een hitjes draaier. Jammer dat je nooit wat terrug zien van die vette progressive en techno uit het tweede uur van ASOT.
| Originally posted by Biohazard Persoonlijk vind ik armin als DJ highly overated, hij is een beetje een hitjes draaier. Jammer dat je nooit wat terrug zien van die vette progressive en techno uit het tweede uur van ASOT. |

| Originally posted by Remy D Dit is wel waar ja. Want als ik dan kijk naar welke nummers zijn herkend uit zijn set van Asta zie ik dat er heel veel ook een maand geleden in de IT zijn gedraaid door hem. Zijn set van Koninginnedag was praktisch hetzelfde als op Qontact. Tevens zegt nu niemand wat dat hij Direct Dizko draaide en als Gielen dat doet wordt hij met de grond gelijk gemaakt. Trouwens als Gielen zo'n set draait wordt er gezegd dat die goedkoop scoort met hitjes. Daarom bewijst dit maar weer dat bij Gielen altijd vooroordelen worden gemaakt maar hij is er vaak snel bij. vb RHCP - By the way (remix) werd hij ook op afgeschreven (iemand zei zelfs dat Cosmic Gate hem uitlachte daarvoor op TE) Maar nu hebben Marco V en Lucien Foort hem inmiddels ook gedraait in hun sets. Dus dan zijn die zeker ook schraal en goedkoop. ![]() Maar waar het eigenlijk om gaat is dat Armin bijna identiek draait aan Gielen alleen wordt het van Armin de hemel ingeprezen en Gielen wordt de grond ingetrapt. LET WEL: Ik vind Armin nog steeds TOP!! Maar ik heb er ook nooit een geheim van gemaakt dat ik Gielen altijd graag zie. |
| Originally posted by Biohazard Persoonlijk vind ik armin als DJ highly overated, hij is een beetje een hitjes draaier. Jammer dat je nooit wat terrug zien van die vette progressive en techno uit het tweede uur van ASOT. |
Wat is julie defenitie van "hitjesdraaier".. ik snap het niet helemaal, en denk dat dit ook alleen maar geld voor minder dan 1% van het publiek op een feest.
Ik ga vaak naar feesten met een aantal mensen die ook naar trance luisteren, cd`s ervan kopen downloaden etc.. maar die kennen echt meer dan de helft van die nummers niet die bijv. door armin gedraaid worden.
Ik vind persoonlijk eigenlijk wel dat ie wat meer classics mag draaien op, zoals bijv. nummers van Bounderies of imagination.
tja en zoals iemand al opmerkte, armin is gewoon druk bezig.
Nieuw album, In a state of trance wat iedereen kent.
Nou Johan Gielen wordt daar altijd door afgeschreven en Armin doet hetzelfde. Dus vraag maar aan Gielen haters hier wat ze met "hitjesdraaier" bedoelen.
Ik denk dat het er vooral aan ligt dat veel mensen zo verwend zijn met mp3. De nieuwste dingen liggen voor het oprapen en dan maakt het niet uit of het radiorips of full releases zijn. Bijna alles is te beluisteren.
Vette nummers, zoals Armin, Ti�sto, Ferry enz. ze draaien, staan al snel in de top 10 van de mensen hier en iedereen draait ze binnen een paar weken al grijs. Wanneer je dan naar een feestje gaat en Armin (of Johan Gielen) draait een nummer dat misschien nog niet eens gereleased is dan wordt er al snel geroepen dat het een hitjesdraaier is, terwijl de overgrote meerderheid van het uitgaanspubliek dat nummer nog nooit gehoord heeft.
Daarnaast willen zowel Armin als Johan Gielen nog wel eens makkelijke scorende kauwgomballen nummers draaien en dan is het logisch dat ze hitjesdraaiers genoemd worden. Dat kan dus ook nog 
jezus kneusjes united hier hoor.
niemand die door heeft dan ARMIN de HITS MAAKT!!!!, dat komt omdat hij ze played in ASOT
wat een geneuklul weer door een stel DWAZEN met een SPERMA in hun hoofd 
ciao
| Originally posted by DJ_Siesta niemand die door heeft dan ARMIN de HITS MAAKT!!!!, dat komt omdat hij ze played in ASOT |
| Originally posted by DJ_Siesta rank 1 is voor vuile homos die elke dag hun kont aflikken met een rietje |