TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wanted:Dj's!!!
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by Donna on Jun-14-2001 15:08:

Wanted:Dj's!!!

Zin om voor een online radiostation te draaien??,enige wat we vragen is dat je bekent bent met de techniek om online te draaien,dat t lekker klinkt ofcoz
Als je een goede set hebt gedraait kan deze gedownload worden door luisteraars via de bot van de chan.
Interesse? kom naar efnet /server efnet.vuurwerk.nl of:
/server irc.gigabell.de
en /j #ddb
Dj RV is de owner,vraag hem om info,je kunt als hij er niet is 1 van de andere members vragen.
Hope to see you soon to join our DJ-team @#ddb (Deep Down Below)
Greetz Donna

Posted by Partyhardy! on Jun-14-2001 15:12:

hmmm klinkt zeer cool, helaas kan ik niet draaien

Posted by Henkie_henk on Jun-14-2001 15:18:

Great idea.. kijken of onze dutch ta's zich hiervoor opgeven

*concider it sticky*

Posted by Glaniskanis on Jun-14-2001 15:19:

hey hey hey Donnaaaaa
sup

spreek je niet meer zo vaak op #ddb, maar het is dus idd een goed kanaal met goede dj's en goede muziek.
Als Leggie (DJ RV) draait dan luister ik meestal wel, hij kan r wat van.
En de rest natuurlijk ook he
Goed plan btw

Greetz,
Glaniskanis

Posted by DjRV on Jun-14-2001 15:30:

even voor de duidelijkheid.

ik zoek de volgende eigenschappen in dj's;

1.Vriendelijkheid->betere sfeer,betere dj's

2.Skills->je hoeft geen paul van dyk te zijn(pvd is wel welkom btw )
maar je moet wel beetje kunnen beatmatchen

3.Beheersing van de engelse taal->Er zitten users van over de hele wereld in de chan en jammer genoeg spreekt niet iedereen onze roeleerende taal.

4.Commitment->wil je 1 keer in de 2 maanden draaien?reply dan liever niet...je hoeft niet elke dag te draaien(alsjeblieft niet)maar toch het liefst wel met regelmaat.

5.Helemaal gek van muziek->leef je ervoor?ik wel!

dat was het eigenlijk

valt toch wel of niet?

verder ben ik nog op zoek naar mensen met snelle en stabiele shoutcast servers,en mensen die het een en ander weten van scripts.
Je kan me eventueel ook bereiken op [email protected].

Greetz!!

Posted by Glaniskanis on Jun-14-2001 15:33:

BTW Als dit niet iets voor Bellie is dan weet ik het ook niet meer hoor

Greetz,
Glaniskanis

Posted by Blik on Jun-14-2001 17:09:

vet idee, maar aangezien ik nog nooit iets heb gedaan wat te maken heeft met DJ-en (ja, eigen livesets maken met AtomixMP3) meld ik me maar niet aan voor deze kans.......

dit vind ik een goeie sticky....

Posted by raoel on Jun-14-2001 19:31:

Als bellie daar ooit draait wil ik wel eens luisteren.
Ik denk dat ie toch wel lekker hard (snoei!!! hard) draait.

En ook wel benieuwd of ie goed kan draaien.

Posted by Robvef on Jun-14-2001 20:07:

Bellie zijn platenkeuzen kennende zal het dan zeker hard worden ja.
Moet toch eens wat vaker naar #ddb gaan!!!

Posted by Dj Lex on Jun-14-2001 20:48:

wow leuk idee. En Bellie draait idd leuke sets in mekaar

Posted by Bellie on Jun-14-2001 21:36:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
BTW Als dit niet iets voor Bellie is dan weet ik het ook niet meer hoor

Ja dat vind ik zeker wel wat

GREETZ!!

quote:
Originally posted by raoel
Als bellie daar ooit draait wil ik wel eens luisteren.
Ik denk dat ie toch wel lekker hard (snoei!!! hard) draait.

En ook wel benieuwd of ie goed kan draaien.

Tja ik wil niet opscheppen ofzo,dus laat ik maar zeggen dat ik
wel plaatjes aan elkaar kan mixen .Waarom download je niet 1 van mn mixes
dan in de amateur dj section.kan je zelf oordelen of ik goed of slecht mix.

GREETZ!!

quote:
Originally posted by Robvef
Bellie zijn platenkeuzen kennende zal het dan zeker hard worden ja.
Moet toch eens wat vaker naar #ddb gaan!!!

Greetz,
Glaniskanis

Ik heb verschillende stylen.ik kan idd beuken ja.maar ik hou ook van lekkere trance.
Niet TE soft natuurlijk.
ennuh WTF is #ddb???

GREETZ!!

quote:
Originally posted by DjRV
even voor de duidelijkheid.
4.Commitment->wil je 1 keer in de 2 maanden draaien?reply dan liever niet...je
hoeft niet elke dag te draaien(alsjeblieft niet)maar toch het liefst wel met regelmaat.

Hoe vaak per maand dan??

GREETZ!!

Posted by eXos on Jun-14-2001 22:25:

Cool, sounds nice btw

nice interests man...

Interests: Donna,Music,Soccer,Donna,Sex

Posted by Donna on Jun-15-2001 06:00:

cmon Bellie,kom naar #ddb en give us a very nice setDownloaden kan altijd nog,live is much more fun;p
En de frequentie zal zo'n aantal keer per week zijn dat je draait,zou cool zijn als je er zin in hebt,duzzz kunnen we je binnekort op efnet verwachten??
Greetz Donna

Posted by Bellie on Jun-15-2001 08:54:

quote:
Originally posted by Donna
cmon Bellie,kom naar #ddb en give us a very nice setDownloaden kan altijd nog,live is much more fun;p
En de frequentie zal zo'n aantal keer per week zijn dat je draait,zou cool zijn als je er zin in hebt,duzzz kunnen we je binnekort op efnet verwachten??
Greetz Donna

Ik wil best wel komen.Maa WTF is #ddb??
is dat Mirc gedoe ofzo?
ennuh moet ik dan shoutcasten??
aantal x per week = ???

geef eff meer info k..

GREETZ!!

Posted by Glaniskanis on Jun-15-2001 09:12:

quote:
Originally posted by Bellie

Ik wil best wel komen.Maa WTF is #ddb??
is dat Mirc gedoe ofzo?
ennuh moet ik dan shoutcasten??
aantal x per week = ???

geef eff meer info k..

GREETZ!!

1. Download MIRC (mIRC)
2. Install en run MIRC
3. Tik in het grote scherm /server irc.homelien.no (of wat Donna zei)
4. Tik in /join #DDB

Je bent nu in DDB, je zal me wel eens voorbij zien komen, maar ik ben daar niet 24/7
Ik ben wel 24/7 in #TGX btw als je me nodig hebt

Greetz,
Glaniskanis

Posted by Miss Proximus on Jun-15-2001 11:35:

Bellie..je weet wat ik van je vind..(haha....goed dus)..maarree..ik vindt ze nou niet echt hard..die sets van je...kan immers nog vel harder...die nrs die je me toestuurt zijn nl altijd veel harder..en minder bekend...kun je niet s een techno mixje maken dan..i.p.v zo'n trrancesetje?? ben er wel benieuwd naar...ennu....AAAAAAAAA!!! de order van Dancegrooves is net binnen...Saccoman - the recall!!!! woo!! en andere sh*t..BXR roooooooeles..

Posted by Bellie on Jun-15-2001 14:27:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Bellie..je weet wat ik van je vind..(haha....goed dus)..maarree..ik vindt ze nou niet echt hard..die sets van je...kan immers nog vel harder...die nrs die je me toestuurt zijn nl altijd veel harder..en minder bekend...kun je niet s een techno mixje maken dan..i.p.v zo'n trrancesetje?? ben er wel benieuwd naar...ennu....AAAAAAAAA!!! de order van Dancegrooves is net binnen...Saccoman - the recall!!!! woo!! en andere sh*t..BXR roooooooeles..

Jajaja rustig maar
ben al druk bezig met een nieuwe mix aan het voorbereidem..De eerstvolgende mix zal een mix zijn met ALLEEN maar BXR/NUKLEUZ platen.Dus dit wordt een harde.Daarna zal ik een PHATTE TECHNOSLAMMER MIX maken
zo goed babe...
ennuh Saccoman - The recall nu pas binnen???Die had ik al bijna weer een maand geleden

GREETZ!!

Posted by Donna on Jun-15-2001 14:33:

idd Bellie,je gaat dan shoutcasten,en t zal zo'n 3/4 keer per week,of iig wat je zelf wilt,wanneer je tijd/zin hebt of whaever,dat zijn de details die je met RV zal moeten bespreken en daar heb je idd mirc voor nodig,en glanis is zo kind geweest t nog ff uit te leggen
Dus pleur je mircie op gang,kom naar #DDB (das dus t radiostation,afk. voor Deep Down Below) en rock de shit daar;p
See Ya,
Greetz

Posted by Bellie on Jun-15-2001 14:41:

quote:
Originally posted by Donna
idd Bellie,je gaat dan shoutcasten,en t zal zo'n 3/4 keer per week,of iig wat je zelf wilt,wanneer je tijd/zin hebt of whaever,dat zijn de details die je met RV zal moeten bespreken en daar heb je idd mirc voor nodig,en glanis is zo kind geweest t nog ff uit te leggen
Dus pleur je mircie op gang,kom naar #DDB (das dus t radiostation,afk. voor Deep Down Below) en rock de shit daar;p
See Ya,
Greetz

Ok ik zal wel effe langskomen.Maar dat zal op zn vroegst zondag pas zijn.Mn meisie is n.l. jarig dus daar ga ik vanavond naar toe.En zaterdag Mysteryland.Ik heb Mirc wel ja maar gebruik het zo goed als nooit.Vroeger alleen voor Quake 3

Oow ja btw.Thnx voor de uitleg Glanis
Spreek jullie wel binnenkort op IRC.

GREETZ!!

Posted by DjRV on Jun-15-2001 14:51:

misschien is zoiezo leuk voor de TA'ers om eens te komen draaien...
ik draai ook regelmatig daar en zit er elke dag..er zijn nog andere dj's,it's all about tha music!
verder af en toe speciale gast dj's zoals dj dazzle en dj cor fijneman
gewoon dope shit dus

look forward to meet you peeps there....

Posted by Miss Proximus on Jun-15-2001 15:56:

ik denk op zich dat mijn b/f ook wel s wil draaien maar dan niet 3/4 x in de week want hij werkt in de horeca dus errug veel tijd heeft ie niet..hij is wel vet goed (duh! dat hoor ik te zeggen als zijn no. 1 fan haha) en hij draait progressive � la PvD en Timo Maas...nou jah..ik trap m wel s dit forum op ok�?

Posted by Robvef on Jun-15-2001 19:12:

Kunnen we eindelijk eens een keer vragen of al die verhalen waar zijn, Miss P!!!

Mzzl

Posted by djiwan on Jun-15-2001 20:23:

Smiley DJ

CMON PEOPLE!!!!!

Er zijn toch wel meer dj's? als ik hier nu ff turntables had staan hak het wel geweten want Deep Dwon Below ROELT JE ASS GEWOON!

zeker ff luisteren naar dit kanaal.... info is te vinden op het ddb kanaal (op eefnet, mIRC dus...)

Posted by Robert on Jun-16-2001 00:21:

hmmm... ik wil het ook wel een keertje proberen. ik gebruik nu live365, dus iemand zal wel effe moeten uitleggen hoe s/c werkt...

Posted by New Wave on Jun-16-2001 12:13:

wel een leuk idee, ben opzich al wel 1,5 jaar bezig met mixen,,,,,maaruh dat is met cdzzzzzzzzz en dat is echt fucked up, volgende maand als SF binnen is effe twee platenspelers kopen.
Ik heb nog niet de skills met platen......dus aan mij heb je niets.
en ben ook heel druk dus draaien komt er bijna niet van......

groeten

Pages (3): [1] 2 3 »