TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto te gast bij Kane in de Arena

Posted by Asperge on Jun-24-2003 08:27:

Tiesto te gast bij Kane in de Arena

Aanstaande zaterdag geeft Kane een concert in de Amsterdam Arena en nu is Ti�sto te gast, tenminste dat hoorde ik net op de radio. Wat denken jullie ervan? Alleen voor zijn rain down on me, of mag ie een heel voorprogramma draaien

Posted by Kakao on Jun-24-2003 08:33:

Als Kane klaar is draait Tiesto nog een uurtje had ik gehoord. Maar dat weet ik ook niet 100% zeker. Wel jammer dat het geen echte verrassing meer is voor de mensen die gaan, dat was toch een stuk leuker geweest denk ik.

Hoorde trouwens laatst ook "Rain Down on me (Tiesto Remix)" op de radio. En het was me toch ff een slecht nummer, heel erg gewoon. Het origineel met een beat eronder, meer was het volgens mij niet hoor. Of was dat nummer al uit? Ik hoor er zoweinig meer over, en toen kwam ie ineens op de radio voorbij (538 meen ik).

Posted by drpeer_holland on Jun-24-2003 09:00:

quote:
Originally posted by Kakao
Als Kane klaar is draait Tiesto nog een uurtje had ik gehoord. Maar dat weet ik ook niet 100% zeker. Wel jammer dat het geen echte verrassing meer is voor de mensen die gaan, dat was toch een stuk leuker geweest denk ik.

Hoorde trouwens laatst ook "Rain Down on me (Tiesto Remix)" op de radio. En het was me toch ff een slecht nummer, heel erg gewoon. Het origineel met een beat eronder, meer was het volgens mij niet hoor. Of was dat nummer al uit? Ik hoor er zoweinig meer over, en toen kwam ie ineens op de radio voorbij (538 meen ik).

Het is dancesmash hit van de week, dus je zult hem wel vaker voorbij horen komen, denk ik :P

Posted by Asperge on Jun-24-2003 13:14:

Idd de enige keer dat ik rain down on me had gehoord was op TiC daarna is hij nooit meer gedraaid en heb ik er nooit meer iets van gehoord totdat ik hem vandeweek op de radio hoorde. Wel vaag dat er niet eens eerst een vinyl release is ofzo.

Posted by raoel on Jun-24-2003 13:34:

Misschien draaien ze daar ook wel die versie van Rain Down On Me en dan gaan dinand en tijs ff met zun 2 weer op het podium staan te stuiteren, net als op TiC.

Verder zal zijn komst er niet veel aan toe voegen, behalve als hij nog even gaat draaien. Maar de meeste Kane fans zullen niet zo van ti�sto houden.

Over de remix van rain down on me, tja, tijdens TiC was het een super moment IMO, ik ging helemaal uit mun plaat. Maar dat kwam vooral door de sfeer die Dinand bracht en niet zozeer door het liedje zelf. tis gewoon een hele simpele remix.

Maar ja, als wij een beat horen is het al gauw goed

Posted by basd on Jun-24-2003 15:35:

Hee ik moet daar werken, alleen moet ik pas na afloop beginnen..

Maar met een beetje mazzel kunnen we er al wat eerder naar toe.. Ik merk het wel.

Posted by Jesse on Jun-24-2003 15:36:

quote:
Originally posted by Kakao

ik hoorde m ook vanochtend bij Edwin Evers...nou vond er geen reet aan..de vocalen leken niet bij het ritme te passen, telkens net te laat en de beat was op een gegeven moment erg prodigy achtig. Ook het 'melodietje' heeft veel weg van gouryella maar dan alleen de eerste tonen.

Of het kwam omdat ik nog half sliep :P

Posted by Disney on Jun-24-2003 17:13:

Hoorde het vorige week al op de radio dat Tiesto bij Kane zou zijn, maar Tijs wilde het stil houden.

Dinand werd er een beetje ingeluld door Rob Stenders

Posted by Nook on Jun-24-2003 21:02:

ik zag net de reclame op tv, daarin werd gezegd met ilse de lange in voor programma en een dj aftershow. maar (nog) niet dat tiesto zou draaien. ik heb het nummer, tenminste een stukkie ervan, met soulseek gevonden en klinkt best goed.

Posted by eieregooie on Jun-25-2003 02:39:

Ik ga hier naar toe... En de 3 Kane liefhebbers (fans wil ik het niet noemen) die ik ken kunnen Ti�sto ook zeer waarderen

Die Ti�sto remix is (op cd single) voor het eerst te koop tijdens dat concert... aangezien 'ie bij BMG uitkomt kunnen we op de vinyl waarschijnlijk nog lang wachten...

Anywayz, ik heb er zin in!!! Eerst lekker rocken met Kane en dan beetje afteren met Ti�sto... Lijkt me prima avondje

Bij de Kane concerten in Ahoy hadden ze trouwens ook een DJ Aftershow met Ronald Molendijk, welke ook een remix van Rain Down On Me heeft gemaakt... En ik heb me laten vertellen dat dat ook wel een succes was

Posted by Ding Chavez on Jun-25-2003 07:36:

quote:
Originally posted by eieregooie
Bij de Kane concerten in Ahoy hadden ze trouwens ook een DJ Aftershow met Ronald Molendijk, welke ook een remix van Rain Down On Me heeft gemaakt... En ik heb me laten vertellen dat dat ook wel een succes was

Die vind ik stukken beter dan de Ti�sto remix. Wat ik dan gehoord heb in die radio rip die Tijs08 ooit postte.
Maar have fun iedereen die gaat

Posted by Asperge on Jun-28-2003 20:26:

Yorin fm zendt dit ook uit!!! Zometeen dus.

Posted by MaGiK54 on Jun-29-2003 00:51:

Heb net live over de telefoon vijf minuten mee kunnen genieten van Tiesto @ Kane in concert. Vriendin van me ging helemaal los daaro, was toppie volgens haar

Posted by basd on Jun-29-2003 06:30:

Ik ben net terug (werk) en ik vond het wel aardig maar ook niet meer dan dat..

Begin was wel leuk, met eerst iets over rooie en blauwe pillen (junkie xl? weet ik niet, ken die plaat niet, moet ik even checken) en daarna die track uit de TMF awards voor Faithfulness..

Maar het bleek eigenlijk alleen maar even snel wat hitjes draaien wat ie deed.. Had ook niet echt anders verwacht.. Maar goed het publiek vond het wel okee geloof ik

Andere platen die ik nog gehoord heb:

Ricky Fobis - No regular
Roc Project - Never
Tiesto - Flight 643
een vette remix (denk ik) van Everything , everything van Underworld.. da's nog wel iets om in de gaten te houden misschien

De show van Kane was trouwens wel okee, het is niet mijn muziek maar toch.

Posted by Siesta on Jun-29-2003 08:53:

01 Junkie XL - Take the blue pill, take the red pill
02 DJ Tiesto - Traffic
03 Nalin & Kane - Beachball (Level K Remix)
04 Kane - Rain Down On Me (DJ Tiesto Remix)
05 Underworld - Cowngirl (remix?????????
06 ROC Project - Never (Filterheadz remix)
07 Radiohead - Street Spirit (remix???)
08 Armani & Ghost - Airport
09 DJ Tiesto - Flight 643

nummer 4 r0xx(Y)

Posted by Divine9 on Jun-29-2003 09:38:

Kan hij Flight 643 niet is een keer _thuis_ laten.

Maar ok, het is een commercieel pop evenement, dus vooruit.

Posted by Kakao on Jun-29-2003 09:54:

Tsja, het was toch echt wel te verwachten dat hij die zou draaien. Denk dat veel "gewone" mensen hem daar nog van kennen, meer nog dan bijvoorbeeld Lethal Industry.

Had er best bij willen wezen eigenlijk, leuk setje toch wel!

Posted by eieregooie on Jun-30-2003 03:36:

Sja, wat kan ik zeggen...

Het was VEEEEEEEEEEEEEEEET!!!

Jammer dat mensen het blijkbaar niet nodig vonden het hele concert op te nemen Als ik wist dat het uitgezonden werd had ik het zelf wel gedaan, maarja,wist het dus niet...

En dat gemeuk over die Flight 643... als die mensen daarop uit hun dak is het toch prima? Super voor de sfeer! (dat was wel duidelijk )

Nu nog ff wachten op de Rain Down On Me (tiesto remix) clip Kunnen we het nog even zachtjes overnieuw beleven

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
05 Underworld - Cowngirl (remix?????????

05 Underworld - Rez (nieuwe breaks mix, zou sinds zaterdag in de winkels moeten liggen )

Posted by basd on Jun-30-2003 06:40:

quote:
Originally posted by eieregooie
Sja, wat kan ik zeggen...
Het was VEEEEEEEEEEEEEEEET!!!

ja het was inderdaad weer eens iets anders, ben niet zo gek van de muziek van Kane maar sfeertje zat er goed in, toch wel leuk dat ik nog een deel van het concert heb kunnen zien.

quote:

Nu nog ff wachten op de Rain Down On Me (tiesto remix) clip Kunnen we het nog even zachtjes overnieuw beleven

Ja, ben ik ook wel benieuwd naar, het zag er allemaal wel goed uit in ieder geval

quote:

05 Underworld - Rez (nieuwe breaks mix, zou sinds zaterdag in de winkels moeten liggen )

Ik ben benieuwd, wel een vette plaat in ieder geval !