TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Marco V ook eigen show op ID&T Radio!
Marco V ook eigen show op ID&T Radio!
Zo om maar even van de ASOT threads af te komen hier eentje over Marco V. 
Na Gielen, Ferry en Armin krijgt nu ook Marco V een eigen Show. Ben ik wel blij mee eigenlijk want hij is toch 1 van de betere dj's in dit land vind ik. Ben benieuwd.

TRANCE.NU -- Very good news for all Marco V fans! The Dutch top DJ will start with his own monthly radioshow 'In Charge' at ID&T Radio this Thursday!
Written by: Twan van Loon, aka Dancemania
People like Armin van Buuren, Ferry Corsten and Johan Gielen already have their own radioshow at ID&T Radio. And now it's time for another Dutch top DJ to entertain the listeners with his DJ-sets.
From now on you can tune in every last Thursday of the month between 22:00 and 00:00 to ID&T Radio for an exclusive 2 hour non-stop mix made by no one else then Dutch top DJ Marco V himself!
The name of Marco's own show will be 'In Charge'. You can listen to the first broadcasting this Thursday (June the 26th) on ID&T Radio.
According to Marco V himself there will be no talking at all in 'In Charge' because "the people are not waiting to listen to me". So be sure to check out the first 'In Charge' this Thursday at ID&T Radio!
| quote: |
| According to Marco V himself there will be no talking at all in 'In Charge' because "the people are not waiting to listen to me". |
lijkt me wel vet, beetje stamp techtrance op de radio 
Superrrrr!!! 
Echt vet, nu hopen dat hij ook wel al zn tracks bekend maakt.
Marco V heeft altijd van die platen waar je maanden naar op zoek bent 
kijk dit is goed nieuws. ben benieuwd.
vet! eindelijK! dit stond namelijk al een tijdje in het uitzendschema van id&t en nu komt het er eindelijl van!
dacht dat die show er al lang was, was in ieder geval al lang bekend dat ie kwam stond al in de programmering van id^t
jammer dat het maandelijks is... de laatste donderdag wordt wel echt heel erg goed, eerst ASOT en dan marco V 
Leuk dit, eindlijk een beetje harder spul op de radio dan Armin, Ferry of Johan.
| Leuk dit, eindlijk een beetje harder spul op de radio dan Armin, Ferry of Johan. |
Hier ben ik zeker blij mee! Dat worden vast twee lekkere uurtjes...!
Nice 
| Originally posted by Cosmic Guy Leuk dit, eindlijk een beetje harder spul op de radio dan Armin, Ferry of Johan. |
Harder spul?
Ik heb in lange tijd niet zoveel zalige zachte progressive trance gehoord als nu 
inderdaad.. en ik maar wachte op die pompende tek-trance..
Maar dit was eigenlijk wel relaxed, weer is wat anders van marco.
Altijd al geweten dat Marco ook een relaxtere set kan neerzetten 
Erg lekker, keep it up!
Hehe dit had ik niet verwacht maar het was een heerlijk setje stevige prog enzo
Zijn innercity album is ook wel zo in die trant (zeker eerste 10 platen) maar als hij dit nu ook draaide tijdens livesets dan zou ie er een fan bij hebben 
| Originally posted by magrec Hehe dit had ik niet verwacht maar het was een heerlijk setje stevige prog enzo Zijn innercity album is ook wel zo in die trant (zeker eerste 10 platen) maar als hij dit nu ook draaide tijdens livesets dan zou ie er een fan bij hebben |
| Originally posted by kreischer2000 Moet jij eens op woensdagavond je radio aanzetten na 22.00 lekkere stamphardcore |
Marco V "In Charge"
// hour01:::
01 PURE ORANGE - ALIVE (stealth)
02 WONDERLAND AVENUE - JOURNEYMAN (whoop!)
03 DOGZILLA - DOGZILLA (maelstrom)
04 SAMUEL L SESSION - CORE E.P. A1 (samuel l session)
05 KATE BUSH vs INFUSION - RUNNING UP THAT HILL (white)
06 TRONA - RHYTHM MAN (moonshine) // THIS MONTHS FINEST
07 HOLDEN and THOMSPON - NOTHING (93 RETURNING MIX) (news)
08 SHARAM JAY - SHAKE YOUR (underwater)
09 FILTERHEADS - ORANGE (magik)
10 DIRTY BASS - HAMMER + TONGS (dirtyblue)
11 MOOGWAI - NEON (platipus)
// hour02:::
12 IAN BROWN - F.E.A.R. (U.N.K.L.E. MIX) (polydor)
13 JAM & SPOON - THE AGE OF LOVE (diki) // THIS MONTHS ECHOE
14 PAUL VAN DYK - NOTHING BUT YOU (faithless remix)
15 SEBASTIAN SCHMIDT - THE NEW DIRECTION (silver planet)
16 MARCO ZAFFARANO - PLAY THE GAME (anima)
17 DANY WILD - NIGHT BY NIGHT.B (white)
18 DILLON & SIMMS - MEMORY MAN (mixmaster)
19 CIRCULATION - TANGERINE.B (white)
20 MICAH - ADORE YOU (ug)
21 CALLING THE FREAK - YOUR TIME IS UP (scanner)
airtime: THURSDAY JUNE 26th 2003 // 22:00h-24:00h C.E.T. // ID&T radio // http://www.id-t.com
promotional copies: P.O.BOX 370 // 5600 AJ EINDHOVEN // THE NETHERLANDS
http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=886
Nice.. alweer 2uur luisterplezier erbij 
| Originally posted by Original Hopelijk draaid ie ook wat hard(tek)trance, M.Woods/Shokk/Dumonde etc. D |