TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Party Report: Headline
Party Report: Headline
Har precis exakt blivit v�ckt av mobilen h�ra....tr�ningsv�rk 
Helsk�n kv�ll faktiskt! M�nga sk�na moment och v�ldigt f� irritationsmoment.
Klockan nio tog jag med mig en polare f�r att m�ta upp Impulze + 2 p� s�der och vi �kte sedan till Karlaplan f�r att h�mta hans skor som skulle anv�ndas vid dansen, efter mycket om och men satt vi sedan p� tunnelbanan mot gamla stan och gick av utan att egentligen veta var det l�g. Impulze sa att st�llet var v�ldigt litet och att det skulle bli sv�rt att komma in om man inte var i tid... eftersom klockan passerat 9 s� var man lite orolig. Vi villade bort oss med hj�lp av diverse v�gbeskrivningar fr�n arga Taxichaffisar och pressbyr�-t�ntar. Klockan 22.00 gled vi hur som hellst �ntligen f�rbi st�llet med 150:- p� taxametern p� den Taxi vi tillslut desperat raggat upp.
Han hade k�rt oss i en smidig cirkel runt halva stan men vem orkade jiddra?
Soft med gratis intr�de 
N�r vi kom in hade jag inga h�ga f�rv�ntningar egentligen, det var JdotP bakom spelarna och jag hade l�st p� lite om honom och kommit fram till att detta inte var n�got jag skulle rocka loss till... f�rv�nad blev jag dock att kv�llens f�rsta l�t f�r mig skulle Bli
Motorcycle - As the rush comes (Sweeping strings mix) det var kul att h�ra den p� ett s�dant system
Vi gick hur som hellst o satte oss i en h�rna d�r och b�rjade dricka lite sm�tt...
P� golvet fanns det inte en enda person tyv�rr....det var f�r lite folk och f�r mycket sittplatser. Vi best�mde oss f�r att inv�nta Rob Angel som inte skulle g� p� f�rr�n klockan 01... Under tiden drog 1 av Impulze polare tyv�rr men jag tr�ffade �ven Lonne och Whiterussian som hade tagit sig till lokalen 
Vi satt ett tag i ena h�rnan d�r och pratade och begav oss ut p� golvet runt 00.55 f�r att ta en plats. Golvet var gryyyymt lite och det fanns plats f�r h�gst 50 pers om man tr�ngdes skulle jag gissa. Varmt va det som satan ocks� men tv� fl�ktar gjorde livet en aningen l�ttare. Det var Infusion - Legacy (Junkie XL mix) som pumpade p� golvet n�r vi kom ut. Det var grejer det
P� v�gen m�tte jag Zamzon som tyv�rr skulle g� men vi hann h�lsa iaf.
Rob angel
Rob angel var riktigt bra, lirade en sk�m blandning av lite h�rdare och mjukare. Inledde med lite �ldre trance tror jag att det var, en hel del som jag inte k�nde igen. Impulze envisades med att hela tiden komma ut med skitgoda shots p� golvet till mig och honom som jag om�jligt kunde motst�, men efter fem stycken tyckte jag nog att det kanske var lite v�l mycket att bjuda p� (fett med credz dock mannen
i owe you one, or even two). Lited sm�tankad var jag n�r jag fick shejka loss till Solar stone - Solarcoaster (Midway remix) och direkt efter en mix p� Ralphie B - Massive.
Lite senare i settet d�k �ven Greg & Muray - Epic (Above and beyond remix) (
Jag hade tr�ffat Kraith p� golvet s� nu var det Tranceaddict som �terigen utgjorde danseliten
N�r Marco V - God kom i slutet av settet s� blev vi skogstokiga p� golvet och sl�ppte loss en sista g�ng. Riktigt sk�nt.
Helsk�n fest, helt ok musik, sunkig lokal. Vet att detta var en n�dl�sning och hoppas p� en b�ttre lokal n�stan g�ng, jag �r hur som hellst d�r n�sta g�ng detta sker om det �r en sjysst lineup 
Tack till alla som kom!
Over and out\ Kenny
l�ter som ni hade en trevlig kv�ll
| quote: |
| P� golvet fanns det inte en enda person tyv�rr |
Bra jobbat Headline! Tyv�rr s� �r det inte mycket ni kan g�ra �t den sunkiga lokalen... tjata till er k�llaren!!! 
Det �r v�l bra att det har dykt upp en sommar tranceklubb f�r 18-�ringa?? Och gratis intr�de? Man kan faktiskt inte klaga d�... Can o JdotP �r bra djs... Rob �r ju trancegullet, Petter vet ej men h�rt han ska vara bra... Man ska ge alla en chans, det �r d� man hittar sina favvodjs p� v�gen... g�r ej att l�sa till sig vad n�gon spelar. Vissa �ndrar ju stil efter publiken 
Kram till Rusch, Can & Mats (hoppas jag inte gl�mt n�gon...) Bra jobbat 
| Originally posted by Gaby Det �r v�l bra att det har dykt upp en sommar tranceklubb f�r 18-�ringa?? Och gratis intr�de? Man kan faktiskt inte klaga d�... Can o JdotP �r bra djs... Rob �r ju trancegullet, Petter vet ej men h�rt han ska vara bra... Man ska ge alla en chans, det �r d� man hittar sina favvodjs p� v�gen... g�r ej att l�sa till sig vad n�gon spelar. Vissa �ndrar ju stil efter publiken ![]() |
Robs set var grymt! Jag l�mnade inte golvet m�nga minuter under hans spelning. Som Mind sa, Marco V - God och Coldplay - Clocks (Marco V Bootleg Remix) i slutet var en h�rd och perfekt avslutning. Mind kallade mig f�r Kamikazedansare.. st�rtsk�nt uttryck! Heheh 
| Originally posted by Kraith Mind kallade mig f�r Kamikazedansare.. st�rtsk�nt uttryck! Heheh |
| Originally posted by mindshooter Haha historian bakom det hela �r att Kraith inte ville g� och svala ner sig vid fl�kten p� dansgolvet trots att svetten rann och han s�g ut som ett levande lik. "-Jag d�r hur som hellst, kommer inte klara mig, med eller utan fl�kt" yaaap...helt klart en kamikazedansare nu vet du vad du ska ha f�r status n�r du ha postat tillr�ckligt f�r att �ndra den |
hehe, hoppas man f�r se lkite Kamikatze dans ikv�ll d� 
Det kan du lita p�!