TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Je plannen deze zomer
Pages (2): [1] 2 »
Je plannen deze zomer
Waar ga je heen deze zomer? (meerdere antwoorden mogelijk uiteraard)
Mijn (voorlopige) plannen :
- 2 dagen van Illusion On The Beach
- 15/08 Versuz, Hasselt
- Antwerp Is Burning Outdoor
- 16 jaar Illusion
ik heb 16 years illusion aangekruist, omdat dat het enige is dat vaststaat (voor armin van buuren uiteraard).. normaal gezien zie ik ook ferry corsten in oostende, en antwerp is burning hangt af van de line-up, want ik ben eigenlijk niet zo'n fan van outdoor toestanden..
IBIZA 2003
lekker naar IBIZA,
wel maar voor 5 daagjes maar de eerste dag komen Tiesto en PVD af, dus tzal wel de moeite zijn zeker ;-)
Ik kom mss naar de TA-meeting op 16 jaar illusion maar kben nog ni zeker
De eerste helft moet ik missen omdat ik in ibiza ben (had echt naar sensation & love parade willen gaan) maar dance valley en 16 jaar illusion staan al zeker voor mij 
2x illusion voor mij
antwerp is burning en 26 jaar illusion
en in augustus 9 dagen naar Lloret
aja en cherry moon @ the beach ook waarschijnlijk, maar da staat hier nie tussen en tis toch maar een paar km rijden.
Werken
Ik ga niets doen, simpel
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle Ik ga niets doen, simpel |
| Originally posted by Tiger777 Oef, ik dacht da ik de enege ging zijn |

bah, ik wil gerust iets organiseren voor de mensen die ni ver van hier wonen... En ik WIL(let op de WIL) gerust naar alle meetings gaan, maar ja... ik heb nu eenmaal een paar ouders die een nogal euhm, RARE mening hebben over techno en trance en alles wa daarmee te maken heeft... dus, hmm, mij zult ge in alle geval ni zien op die evenementen
TENZIJ ik op een of andere manier thuis kan ontsnappen... maar dat moet dan wel al vrij vroeg zijn, maar, wie weet kan ik wel iets organiseren, ik doe men best 
| Originally posted by Tiger777 ik heb nu eenmaal een paar ouders die een nogal euhm, RARE mening hebben over techno en trance en alles wa daarmee te maken heeft... |
helaas wordt elektronische muziek al te vaak met drugs geassocieerd.. terwijl er volgens mij veel meer alternatieve rockfanaten aan de crack zitten..
| Originally posted by Pumaz Toch ni azo mensen mensen van trance=drugs? jeezes ik hoop van ni voor u |
| terwijl er volgens mij veel meer alternatieve rockfanaten aan de crack zitten.. |
da's waar.. de media spelen een enorme rol in de misvatting die er over de scene heerst..
Jup... Ma me een beke chance kanek wel is ontsnappe thuis en den trein pakke
(hopelek)
en dan daarna een maand huisarrest.. 
ja daarmee is het goed dat er over de cityparade heel veel goeie kritiek was en zo goed als geen vermelding over drugs. Dit kan misschien meehelpen aan het geven van een positief beeld over de hele club, dance scene.
Een aantal jaar geleden bericht over de loveparade. Het duurde 20 seconden waarvan 10 seconden over 11 dealers die waren opgepakt. 11 op 1.500.000. Ik kon toen bekanst uit men vel springen.
| Originally posted by Tiger777 bah, ik wil gerust iets organiseren voor de mensen die ni ver van hier wonen... En ik WIL(let op de WIL) gerust naar alle meetings gaan, maar ja... ik heb nu eenmaal een paar ouders die een nogal euhm, RARE mening hebben over techno en trance en alles wa daarmee te maken heeft... dus, hmm, mij zult ge in alle geval ni zien op die evenementen TENZIJ ik op een of andere manier thuis kan ontsnappen... maar dat moet dan wel al vrij vroeg zijn, maar, wie weet kan ik wel iets organiseren, ik doe men best |
DanceValley
FFWD
Lovefields
Ow, en morgen Kane in de Arena met als toetje DJ Ti�sto 
| Originally posted by LEACH ge moet is vragen aan uw ouders of ze niet liever hebben dat ge ne rocker word ofzo, dan kunt ge uw haar langs ene kant scheren en verschillende kleurekes aan den andere kant en 5 piercings in uw gezicht en van die mooie afgebleekte kapotte jeansbroeken dragen enzo en dan met vrienden thuis in uw kamer van 2 op 2 een groupken beginnen met 3 gitaristen, nen drummer nen basist en ne schreuwer als leed vocals :-) dan pas zullen ze gelukkig zijn |
ook al geprobeerd 
| Originally posted by LEACH ge moet is vragen aan uw ouders of ze niet liever hebben dat ge ne rocker word ofzo, dan kunt ge uw haar langs ene kant scheren en verschillende kleurekes aan den andere kant en 5 piercings in uw gezicht en van die mooie afgebleekte kapotte jeansbroeken dragen |
) goes Tribal like a phreak (de piercings
) 
| Originally posted by LEACH enzo en dan met vrienden thuis in uw kamer van 2 op 2 een groupken beginnen met 3 gitaristen, nen drummer nen basist en ne schreuwer als leed vocals :-) dan pas zullen ze gelukkig zijn |
(ik ga hun roadie soms zijn
)
......de kans dat ik die hier vind is al even groot als ik een anti-trance rnb-er vind die hier al sinds den beginne van TA post
Street Parade + Energy in Zwitserland