TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Je plannen deze zomer
Pages (2): [1] 2 »

Posted by CygnusX on Jun-26-2003 13:29:

Party Hat Je plannen deze zomer

Waar ga je heen deze zomer? (meerdere antwoorden mogelijk uiteraard)

Mijn (voorlopige) plannen :
- 2 dagen van Illusion On The Beach
- 15/08 Versuz, Hasselt
- Antwerp Is Burning Outdoor
- 16 jaar Illusion

Posted by TOR on Jun-26-2003 14:17:

ik heb 16 years illusion aangekruist, omdat dat het enige is dat vaststaat (voor armin van buuren uiteraard).. normaal gezien zie ik ook ferry corsten in oostende, en antwerp is burning hangt af van de line-up, want ik ben eigenlijk niet zo'n fan van outdoor toestanden..

Posted by LEACH on Jun-26-2003 14:31:

Invisible Grin IBIZA 2003

lekker naar IBIZA,
wel maar voor 5 daagjes maar de eerste dag komen Tiesto en PVD af, dus tzal wel de moeite zijn zeker ;-)

Posted by Nabistai on Jun-26-2003 14:37:

Ik kom mss naar de TA-meeting op 16 jaar illusion maar kben nog ni zeker

Posted by Jakhira on Jun-26-2003 14:47:

De eerste helft moet ik missen omdat ik in ibiza ben (had echt naar sensation & love parade willen gaan) maar dance valley en 16 jaar illusion staan al zeker voor mij

Posted by djcresto on Jun-26-2003 16:37:

2x illusion voor mij

antwerp is burning en 26 jaar illusion

en in augustus 9 dagen naar Lloret

Posted by djcresto on Jun-26-2003 16:44:

aja en cherry moon @ the beach ook waarschijnlijk, maar da staat hier nie tussen en tis toch maar een paar km rijden.

Posted by Dj Thy on Jun-26-2003 18:01:

Werken

Posted by Dark Apostle on Jun-26-2003 19:24:

Ik ga niets doen, simpel

Posted by Tiger777 on Jun-26-2003 19:27:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Ik ga niets doen, simpel

Oef, ik dacht da ik de enege ging zijn

Posted by CygnusX on Jun-26-2003 21:17:

quote:
Originally posted by Tiger777
Oef, ik dacht da ik de enege ging zijn

Ik heb een optieke bijgevoegd voor jullie
Zijn jullie al zeker dat jullie niets doen?
Dus ook geen meeting?

Posted by Tiger777 on Jun-27-2003 00:05:

bah, ik wil gerust iets organiseren voor de mensen die ni ver van hier wonen... En ik WIL(let op de WIL) gerust naar alle meetings gaan, maar ja... ik heb nu eenmaal een paar ouders die een nogal euhm, RARE mening hebben over techno en trance en alles wa daarmee te maken heeft... dus, hmm, mij zult ge in alle geval ni zien op die evenementen
TENZIJ ik op een of andere manier thuis kan ontsnappen... maar dat moet dan wel al vrij vroeg zijn, maar, wie weet kan ik wel iets organiseren, ik doe men best

Posted by Jakhira on Jun-27-2003 09:02:

quote:
ik heb nu eenmaal een paar ouders die een nogal euhm, RARE mening hebben over techno en trance en alles wa daarmee te maken heeft...

Toch ni azo mensen mensen van trance=drugs? jeezes ik hoop van ni voor u

Posted by TOR on Jun-27-2003 09:08:

helaas wordt elektronische muziek al te vaak met drugs geassocieerd.. terwijl er volgens mij veel meer alternatieve rockfanaten aan de crack zitten..

Posted by Tiger777 on Jun-27-2003 09:17:

quote:
Originally posted by Pumaz
Toch ni azo mensen mensen van trance=drugs? jeezes ik hoop van ni voor u

Toch wel

quote:
terwijl er volgens mij veel meer alternatieve rockfanaten aan de crack zitten..

Da zeg ik dan ook, maar dan zeggen ze da ze elke keer der zo'n groot technoevent is, er volgens het nieuws veel drugs gevonde is...

EN DAN? Der is overal drugs!
Klotenieuws

Posted by TOR on Jun-27-2003 09:19:

da's waar.. de media spelen een enorme rol in de misvatting die er over de scene heerst..

Posted by Tiger777 on Jun-27-2003 09:22:

Jup... Ma me een beke chance kanek wel is ontsnappe thuis en den trein pakke (hopelek)

Posted by TOR on Jun-27-2003 09:30:

en dan daarna een maand huisarrest..

Posted by djcresto on Jun-27-2003 10:59:

ja daarmee is het goed dat er over de cityparade heel veel goeie kritiek was en zo goed als geen vermelding over drugs. Dit kan misschien meehelpen aan het geven van een positief beeld over de hele club, dance scene.

Een aantal jaar geleden bericht over de loveparade. Het duurde 20 seconden waarvan 10 seconden over 11 dealers die waren opgepakt. 11 op 1.500.000. Ik kon toen bekanst uit men vel springen.

Posted by LEACH on Jun-27-2003 12:20:

Smile Tongue

quote:
bah, ik wil gerust iets organiseren voor de mensen die ni ver van hier wonen... En ik WIL(let op de WIL) gerust naar alle meetings gaan, maar ja... ik heb nu eenmaal een paar ouders die een nogal euhm, RARE mening hebben over techno en trance en alles wa daarmee te maken heeft... dus, hmm, mij zult ge in alle geval ni zien op die evenementen
TENZIJ ik op een of andere manier thuis kan ontsnappen... maar dat moet dan wel al vrij vroeg zijn, maar, wie weet kan ik wel iets organiseren, ik doe men best

ge moet is vragen aan uw ouders of ze niet liever hebben dat ge ne rocker word ofzo, dan kunt ge uw haar langs ene kant scheren en verschillende kleurekes aan den andere kant en 5 piercings in uw gezicht en van die mooie afgebleekte kapotte jeansbroeken dragen enzo en dan met vrienden thuis in uw kamer van 2 op 2 een groupken beginnen met 3 gitaristen, nen drummer nen basist en ne schreuwer als leed vocals :-)
dan pas zullen ze gelukkig zijn

Posted by eieregooie on Jun-27-2003 13:22:

DanceValley
FFWD
Lovefields

Ow, en morgen Kane in de Arena met als toetje DJ Ti�sto

Posted by TOR on Jun-27-2003 13:26:

quote:
Originally posted by LEACH
ge moet is vragen aan uw ouders of ze niet liever hebben dat ge ne rocker word ofzo, dan kunt ge uw haar langs ene kant scheren en verschillende kleurekes aan den andere kant en 5 piercings in uw gezicht en van die mooie afgebleekte kapotte jeansbroeken dragen enzo en dan met vrienden thuis in uw kamer van 2 op 2 een groupken beginnen met 3 gitaristen, nen drummer nen basist en ne schreuwer als leed vocals :-)

geen slecht idee..

Posted by Tiger777 on Jun-27-2003 13:46:

ook al geprobeerd

Posted by Dark Apostle on Jun-28-2003 00:13:

quote:
ge moet is vragen aan uw ouders of ze niet liever hebben dat ge ne rocker word ofzo, dan kunt ge uw haar langs ene kant scheren en verschillende kleurekes aan den andere kant en 5 piercings in uw gezicht en van die mooie afgebleekte kapotte jeansbroeken dragen

Dat klinkt eerder als Avril Lavigne (afgebleekte broek) meets Waver (haar langs 1 kant scheren) meets echte Punker (haar in verschillende kleuren, kan ook wel een Candy Raver of Cybergoth zijn ) goes Tribal like a phreak (de piercings )

quote:
enzo en dan met vrienden thuis in uw kamer van 2 op 2 een groupken beginnen met 3 gitaristen, nen drummer nen basist en ne schreuwer als leed vocals :-)

Mijn beste maat zijn groep is wel ongeveer zo alleen 2 gitaristen, geen basist en voiliste meer.
Ze noemen Angeli Di Pietra (ik ga hun roadie soms zijn )
BTW vacatures vrij voor gothic metal minded basisten en voilisten ......de kans dat ik die hier vind is al even groot als ik een anti-trance rnb-er vind die hier al sinds den beginne van TA post

Posted by camzicaze on Jun-28-2003 14:52:

Street Parade + Energy in Zwitserland

Pages (2): [1] 2 »